אהלן אהלן
הפרק מוקדש למיטל אהובתי!♥♥
[ יום אחרי, יום שבת ]
פקחתי את עיניי ברפרוף ולרגע נבהלתי כשראיתי שמיים. נזכרתי בדייט שלי ושל בק והסתכלתי הצידה כדי לראות אותו לידי אבל הוא לא היה שם. התיישבתי והסתכלתי אחורה, הרכב פה. למה לרגע נבהלתי שאולי השאיר אותי כאן?
"בוקר טוב יפיפייה." הוא הגיח מהצד השני של הרכב ואז התכופף כדי לנשק אותי נשיקה קלילה בשפתיי.
"מה השעה?" שאלתי בצרידות כשהוא הזדקף והתמתחתי.
הוא הרים את ידו הימנית כדי לראות מה השעה בשעון היד שלו. "שש ורבע."
פערתי את עיניי לרגע ואז גנחתי בתסכול, נשכבת חזרה לאחור. "ממתי אתה ער?"
"חמש וארבעים." ענה.
"ומה התכוונת לחכות עד שאתעורר? אם הייתי מתעוררת מאוחר?"
הוא הניד בראשו. "אם לא היית קמה הייתי מעיר אותך עוד רבע שעה. אני צריך לזוז." אמר. "יש לי פגישות מהשעה תשע וחצי ונסיעה מכאן עד לבית שלך ואז חזרה לאן שאני צריך זה לפחות שעתיים וחצי."
שרקתי ואז התיישבתי שוב, בעוד שאני קמה אני כורכת את השמיכה סביב גופי. "אני אמשיך לישון ברכב." מלמלתי ואז התכופפתי כדי להרים את השמיכה ולנער אותה. הוא כנראה כבר הכניס את הצידנית לרכב. הוא לקח את השמיכה ובעוד שאני נכנסתי לרכב והתיישבתי הוא שם אותה בתא המטען.
עשר דקות אחר כך כבר היינו בכביש. התמקמתי כדי שיהיה לי נוח. אני לא יודעת מאיפה זה בא לי אבל שאלות קפצו לי לראש. שאלות עליו ועל וינס. בק אמר לי שהם מכירים מגיל חמש עשרה.
"אתה באמת מכיר את וינס משהייתם בני חמש עשרה?" שאלתי.
הוא שלח לי מבט חטוף. "מאיפה זה בא?"
"פשוט תענה."
"כן." ענה. "למה?"
"אז למה הפסקתם לדבר?"
"בגלל מה שקרה איתו לפני שנתיים. הוא החליט לתפוס מרחק מהעולם הזה."
"מה קרה איתו לפני שנתיים?"
"זה כבר עניין שלו." אמר. "אני לא מתכוון לספר לך דברים שאולי הוא לא רוצה שתדעי. אם היה רוצה, היה מספר לך ממזמן." הוא נאנח. "אבל מה שכן אספר לך, אני ווינס בנינו את מה שיש לי עכשיו ביחד. את הקזינו והבר."
פערתי את עיניי והזדקפתי. "מה?"
הוא שלח לי שוב מבט חטוף ולא אמר כלום. "לא ידעתי..." מלמלתי.
"למה שתדעי?" צחק. "וינס תמיד היה טיפוס סגור ועכשיו בטח יותר ממה שהיה בעבר."
קמתי בצהריים. ברגע שבק הוריד אותי בבית שלי עליתי לחדר והלכתי לישון. הוא לא שלח לי הודעות ולא התקשר אבל מי שכן שלח הודעות והתקשר היה וינס. אני לא יודעת למה הוא התקשר ואחרי שאכנס להתקלח אחזור אליו.
YOU ARE READING
CASINO
Romanceהיא עוזרת לאביה להחזיר חוב שאם לא יכוסה יכול לפגוע בו ולהרוס את המשפחה שלהם לתמיד. לא נראה שהאבא שם את החוב בעדיפות הראשונה מה שגורם לאווה ספרקס להתמודד עם זה לבד. היא מתחילה להיכנס יותר ויותר אל העולם התחתון ולגלות סודות על חבר קרוב, דברים שלא היי...