רק כדי להבהיר משהו, פרקים עולים פעמיים בשבוע לא משנה איזה ימים חוץ משבת ♥
אוהבת אתכן♥[ אותו לילה, יום שישי ]
החזרתי את קלואי הביתה. השעה כבר עשרה לשתיים עשרה. ראינו את הסרט 'בייבי דרייבר' ואז הלכנו לאכול במסעדה אסייתית ששתינו מאוד אוהבות. הערב איתה היה די מהנה, הייתי צריכה את זה. היא העסיקה אותי מה שלא נתן לי לחשוב הרבה.
קלואי כבר נכנסה לבניין אבל אני עדיין לא נסעתי. לא ידעתי מה לעשות. להתקשר לבק או לחכות ולראות מה יהיה. מה אם אסע הביתה והוא יבוא אל הבית שלי?? אני לא רוצה שזה יקרה מהפחד שאולי אימא או אבא יראו אותו. אימא לא תבין מי הוא ואבא שלי ייבהל שוב. חוץ מזה, אני לא רוצה שבק יפגע באבא שלי אז אני חושבת שעדיף לי להתקשר אליו. אני לא אסכן את ההורים שלי.
הוצאתי את הטלפון שלי מהתיק וחייגתי אליו. הוא ענה לי אחרי הצלצול השלישי. "אווה." היה השלום שלו.
"לאן לבוא?" נשמעתי קרירה.
"את בבית שלך?" שאל.
"לא. אני בדיוק הורדתי את קלואי הביתה ואני מחוץ לבניין שלה. תגיד לי לאן לנסוע ואבוא." אמרתי.
"אני מעדיף שאת תיסעי הביתה ואבוא לקחת אותך משם." קולו נהיה עמוק.
"למה??" כיווצתי את גבותיי. "לאן בדיוק אתה רוצה לקחת אותי?"
"פשוט תיסעי הביתה." אמר.
"לא." התרגזתי. "מה אתה מנסה להשיג בזה שתבוא לקחת אותי? שאם ארצה ללכת אז לא יהיה לי את הרכב שלי כדי לנסוע?"
הוא לא ענה, רק גיחך. הבנתי שזה בדיוק בגלל זה. "לעזאזל איתך בק. אתה יכול ללכת לחפש לך בחורה אחרת כדי לשגע אותה. לילה טוב."
"אוו-" הוא התחיל להגיד את שמי אבל ניתקתי לו. הוא התקשר שוב אבל דחיתי את השיחה. שוב אבל הפעם התעלמתי וזרקתי את הטלפון למושב ליד הנהג. אני אחזור הביתה עכשיו ואלך לישון. בטח שני ההורים שלי בבית ואני לא חושבת שהוא יעז לדפוק בדלת ולהיכנס ככה שזה מעולה בשבילי.
הוא לא מפסיק להתקשר. כשעצרתי ברמזור אדום גנחתי בקולניות ועניתי לו. "אווה!" הוא נהם את שמי. "לעזאזל איתך!"
"אם אתה רוצה להיפגש ניפגש מחר אבל איפה שאני רוצה." אמרתי לו בטון קר.
"לא." ענה בתקיפות, קולו נהפך לעמוק וחד. "אנחנו ניפגש הערב." ועם זה הוא ניתק לי. גלגלתי את עיניי ולרגע הייתי מבולבלת. למה הוא ניתק לי? איך ניפגש הערב אם הוא לא אמר לי איפה. לחצתי על הגז כשהרמזור התחלף לירוק.
למה אני צריכה להתעסק בו כל הזמן? למה המחשבות שלי קשורות אליו בכל מצב? אני צריכה שקט, שקט נפשי. אני צריכה שהוא יצא מהחיים שלי כי השקט הנפשי שלי נעלם מהרגע שנכנס אליהם וזה לא קרה מזמן, לפני כמעט שלושה שבועות.
YOU ARE READING
CASINO
Romanceהיא עוזרת לאביה להחזיר חוב שאם לא יכוסה יכול לפגוע בו ולהרוס את המשפחה שלהם לתמיד. לא נראה שהאבא שם את החוב בעדיפות הראשונה מה שגורם לאווה ספרקס להתמודד עם זה לבד. היא מתחילה להיכנס יותר ויותר אל העולם התחתון ולגלות סודות על חבר קרוב, דברים שלא היי...