[ ארבעה ימים אחר כך, יום חמישי ]
ליאם ואני לא דיברנו הרבה ואם כן אז זה היה בעיקר עם עצבים. באיזשהו שלב כבר היה לי נמאס ורציתי להשלים איתו. אני לא רציתי לריב עם אחי וחוץ מזה אני בכלל לא זכרתי למה כעסנו אחד על השני. הוא ישב בסלון ודיבר עם חברה שלו בטלפון.
אבא שלי כבר נרדם. הוא נראה הרבה יותר טוב והוא כבר יכול לקום וללכת. אימא שלי יושבת בחוץ ושותה קפה בזמן שהיא מתעסקת בטלפון. השעה שמונה וחצי. לפי מה שהבנתי ליאם נשאר עוד והוא יחזור לעבודה שלו ביום שלישי.
התיישבתי ליד ליאם והפרעתי לו. הוא הסתכל עליי וזקף גבה אבל לא העיר או הרחיק אותי מלשבת לידו. הסתכלתי עליו מבלי להסיט מבט והוא הסתכל עליי בזמן שדיבר עם פיונה. "פיי, אני צריך ללכת אני אתקשר אלייך יותר מאוחר בייבי." אמר. "ביי, אני אוהב אותך.- ביי.." ואז ניתק.
"אתה כועס עליי?" שאלתי.
"אני לא כועס אווה." הוא ענה והניח את הטלפון על הירך שלו. "אני צריך אותך מפוקסת ולא שתתנהגי כמו נערה ותרוצי לשתות כל פעם שקשה."
"אבל ידעתי כל כך הרבה ורציתי פשוט לשכוח. אתה לא מבין... אני לא ידעתי שום דבר עד לפני חודש וחצי ואז הכל התגלה לי במכה. תסכים איתי שקשה לעכל דברים כאלה."
"עדיין לא הבנתי מה את בדיוק יודעת." אמר. "אני צריך שתספרי לי מה וינס סיפר לך."
החלטתי לשתף פעולה ולספר לו. סיפרתי לו הכל ובעיקר את החלקים שזכרתי. היו חלקים שלא סיפרתי בדיוק אותו הדבר כי אני לא זוכרת מילה במילה ממה שוינס סיפר לי. כשסיימתי לספר הכל לליאם הוא נראה שהוקל לו. לא הבנתי למה הוא נראה ככה ואם זה באמת מה שהוא מרגיש.
הייתי במצב רוח מאוד שיתופי ולא שמתי לב שאני כבר מספרת דברים אחרים כמו העובדה שדום, האקס שלי התחיל לעבוד בבית היתומים במקום וינס ושהשבוע עבר בסדר. התחמקתי ממנו והתרחקתי כמה שאני יכולה, ככה שלא יצא לי להחליף איתו אפילו מילה. כשליאם שמע על זה נראה כאילו הוא חטף סטירה מצלצלת.
"הוא דיבר איתך?" שאל בחדות.
"לא." עניתי. "אני לא מוכנה לתת לו להתקרב אליי. למה אתה נראה כאילו נתתי לך אגרוף?" צחקתי.
"אווה, אל תחזרי לדבר איתו. תזכרי את מה שהוא עשה לך. הוא פשוט עזב! אל תשמעי למה שיש לו להגיד." אמר. חייכתי כשהבנתי שהוא דואג לי.
"אל תדאג." אמרתי בחיוך. "אני אפילו לא אסתכל לכיוון שלו."
"יופי." מלמל.
נזכרתי בבק ובעובדה שלא דיברתי איתו מאז אותו יום שהתעוררתי אצלו עם הנגאובר. אם לומר את האמת אני מתגעגעת אליו. אני לא יודעת אם הוא פגוע ממה שאמרתי לו ומהעובדה שאמר לי שהוא אוהב אותי ולא אמרתי את זה חזרה. אני מאוד מחבבת את בק, אולי אפילו יותר מ-מחבבת.
YOU ARE READING
CASINO
Romanceהיא עוזרת לאביה להחזיר חוב שאם לא יכוסה יכול לפגוע בו ולהרוס את המשפחה שלהם לתמיד. לא נראה שהאבא שם את החוב בעדיפות הראשונה מה שגורם לאווה ספרקס להתמודד עם זה לבד. היא מתחילה להיכנס יותר ויותר אל העולם התחתון ולגלות סודות על חבר קרוב, דברים שלא היי...