[ אותו לילה, התחלפות מיום שלישי לרביעי ]
ירדתי במהירות וראו את הכעס בהליכה שלי. הכנסתי את הצ'ק לכיס הקדמי של הסקיני ג'ינס שלי ובדקתי שהטלפון עדיין עליי וככה גם המפתחות של הרכב. כשהגעתי אל המאבטח הראשון שאיתו התווכחתי הרמתי לו את האצבע השלישית שלי מול הפרצוף האידיוטי שלו. לא ראיתי את התגובה שלו.
התקדמתי אל כיוון המשרדים של בק ווינס. לא יודעת למה אבל פשוט הלכתי לשם, פתחתי את הדלת, לקחתי את הגרב והחזרתי אותה אל הרגל שלי. הדלת נסגרה מאחוריי וכשניסיתי לפתוח וללכת הדלת לא נפתחה. קימטתי את מצחי. למה היא לא נפתחת? היא תמיד נפתחה מבפנים.
ניסיתי בכוח לפתוח אותה ולא הצלחתי. כשהסתכלתי לצד ראיתי שיש שם קוד ודולקת נורה אדומה. אולי זה שייך לזה? אבל אני לא יודעת את הקוד ואין לי כרטיס להעביר. איך אני אצא מכאן? למה זה בכלל נעול עכשיו?
הסתכלתי לאחור אל כיוון שני המשרדים. אני אלך לוינס, הוא יפתח לי. אין מצב שאני אלך לבקש מבק שלא יצר איתי קשר בערך שבוע. התקדמתי אל כיוון המשרד של וינס ודפקתי בדלת כמה פעמים עד שענו לי... בחורה ענתה לי. פתחתי את הדלת. "היי." אמרתי לה. היא קימטה את מצחה וקמה מהכיסא עליו ישבה.
היא ישבה על הכיסא המשרדי והתעסקה במחשב כשנכנסתי. היא עקפה את השולחן. "מי את? איך נכנסת הנה?"
"איפה וינס?" שאלתי. לא עונה על השאלה שלה.
"מר טיילור יצא לפקח מחוץ למשרד. מי את?" היא שאלה.
"מי את?" החזרתי בשאלה.
"המזכירה שלו." היא ענתה. היא לבושה בשמלה צמודה שחורה ועקבים גבוהים תואמים. שערה פזור והיא נראית בשנות העשרים המאוחרות.
"יש לך דרך לפתוח לי את הדלת פה? היא נעולה."
היא הנידה בראשה. "מר טיילור נעל עם הכרטיס שלו. אין לי מושג מה הקוד. אני אתקשר אליו."
"אל תתקשרי אליו ואל תגידי לו שהייתי כאן." אמרתי.
"מי את בשבילו?" שאלה.
"בת דודה." עניתי ואז הסתובבתי כדי ללכת.
"אין לך איך לצאת."
"אני אבקש מהחבר שלו פה במשרד ליד."
היא התחילה להגיד משהו אבל לא הקשבתי כי כבר יצאתי וסגרתי את הדלת. התקדמתי אל המשרד של בק ופשוט פתחתי את הדלת. נכנסתי והפרעתי לו ולבחורה שחורת השיער באמצע. הוא מזיין אותה על הספה בדיוק איפה שהוא זיין אותי.
הוא הרים את ראשו וכשראה אותי פער את עיניו. הוא היה לבוש כשהמכנס על חצי מהישבן שלו. הבחורה עירומה לגמרי ועליו עדיין אפילו יש חולצה. פערתי את עיניי ואז התחלתי לצחוק ורק אז הבחורה הרימה את ראשה והסתכלה לאחור. בק יצא ממנה ונעמד.
YOU ARE READING
CASINO
Romanceהיא עוזרת לאביה להחזיר חוב שאם לא יכוסה יכול לפגוע בו ולהרוס את המשפחה שלהם לתמיד. לא נראה שהאבא שם את החוב בעדיפות הראשונה מה שגורם לאווה ספרקס להתמודד עם זה לבד. היא מתחילה להיכנס יותר ויותר אל העולם התחתון ולגלות סודות על חבר קרוב, דברים שלא היי...