[ יום אחרי, יום שני ]
השעה היא שעת ערב, שבע וחצי. אני עייפה מאוד. עבדתי כמו שלא עבדתי בחיים. הבנות שיגעו אותי וגם העובדה שדום איתי לא עזרה לי בכלל. לא דיברנו בכלל מאז השיחה שלנו אבל מה שכן הוא שלח לי הרבה מבטים.
לא יצא לי לדבר עם בק היום ולא יצא לי לדבר עם וינס מאז שהלכתי אליו הביתה. מה שדום אמר לי נכנס לי חזק לראש וזה כל מה שחשבתי עליו כל היום וכל הלילה. חוץ מהקזינו והבר אין לי מושג מה בק ווינס עושים וחוץ ממכירת מכוניות אין לי מושג מה אחי עושה אבל מה שכן אני יודעת שהוא באמת מעורב בדברים נוספים.
נשמע מדום שהוא ממש שונא אותם. אולי יש דברים מעבר למה שהוא סיפר לי ולי אין מושג בכלל כי אנשים בזמן האחרון אוהבים להסתיר ממני דברים וזה משגע אותי. אני לא ילדה קטנה. אני יכולה להתמודד עם דברים!
האידיוט הזה, דום, השאיר לי היקי בצוואר. למזלי ליאם חשב שזה מבק. מההורים שלי הצלחתי להסתיר את זה. אבא שלי כבר יכול לרדת במדרגות ולטייל בבית. הוא עדיין לא יכול לנסוע או לצאת מהבית. הוא החלים ונראה הרבה יותר טוב.
ישבתי בחצר בנדנדה. אבא שלי היה בחדר שלו ואימא שלי הלכה לקניות לפני כמה דקות. ליאם לא היה בבית ובדיוק כשחשבתי עליו הסתכלתי אל תוך הבית וראיתי אותו ואיזו בחורה מתנשקים בלהט של ממש. כשהיא הסתובבה ראיתי את פניה ופערתי את עיניי כשראיתי את קריסטי, האקסית שלו. מה לעזאזל?
החלטתי להישאר לשבת ולא להתערב אבל כעסתי כל כך. הוא בוגד בפיונה! איזה דפוק! כשהם עלו למעלה ובטח נכנסו אל החדר שלו הזדעזעתי. עזבתי את הטלפון שלי והנחתי אותו על הנדנדה לידי. פשוט בהיתי לתוך הבית והייתי בהלם מוחלט.
למה הוא עושה את זה? הוא בגד בפיונה חוץ מעכשיו? קשה לי להאמין שלא כשאני נזכרת שהיינו במסעדה והוא פלרטט עם המלצרית הזאת. הוא מסוגל... הוא עושה את זה עכשיו! התכוונתי לקום כשבדיוק הטלפון שלי צלצל.
עניתי לשיחה מבלי לראות מי התקשר. "הלו."
"היי נסיכה. מה קורה?" בק.
"בסדר." עניתי בטון קר מבלי אפילו לשים לב.
"הכל בסדר?" שאל.
"כן. כן. הכל טוב." התעשתי על עצמי. "מה איתך?"
"אני בסדר. את רוצה להיפגש אני אבוא לאסוף אותך."
"אתה לא עובד?" שאלתי.
"וינס היום אחראי על הקזינו וליאם נוסע לפקח על הבר."
גיחכתי. "אה באמת? הוא כבר בדרך?"
"ממה שהבנתי הוא בדרך." אמר. "השעה כבר שבע וארבעים. כדאי לו להיות בדרך."
YOU ARE READING
CASINO
Romanceהיא עוזרת לאביה להחזיר חוב שאם לא יכוסה יכול לפגוע בו ולהרוס את המשפחה שלהם לתמיד. לא נראה שהאבא שם את החוב בעדיפות הראשונה מה שגורם לאווה ספרקס להתמודד עם זה לבד. היא מתחילה להיכנס יותר ויותר אל העולם התחתון ולגלות סודות על חבר קרוב, דברים שלא היי...