[ יום אחרי, יום ראשון ]
שמתי לב לעובדה שמאז שרבתי עם חבריי לעבודה, מאז הפעם הזו שהלכתי למועדון של אנשי העולם התחתון ושהם יצאו בלעדי, מאז אנחנו כבר בקושי יוצאים יחד. היו כמה יציאות פה ושם באותו שבוע או אחריו אבל בזה זה נגמר. יש מצב שהם יוצאים בלעדיי אבל הפעם זה כבר לא מזיז לי. אני עסוקה בהרבה דברים אחרים שזה הדבר האחרון שמציק לי.
אני לבושה בחולצת טריקו בצבע ורוד בייבי עם כיתוב בצבע לבן של אדידס ועליי סקיני ג'ינס שחור. שערי אסוף לפקעת מסודרת ומהודקת, הוצאתי קצת שיער בצדדים וסלסלתי אותם מעט עם אצבעי. הייתי מוכנה כבר. שמתי רק מסקרה וליפגלוס, כמו תמיד לעבודה.
השעה שבע ואני יצאתי מהבית בעוד שכולם עדיין ישנים. הגעתי לעבודה בסביבות שבע וחצי מאחר והיו קצת פקקי תנועה. כשיצאתי מהרכב מי שישב על המדרגות בכניסה היה לא אחר מאשר דום. אין עוד כניסה למקום ועיניו הצטלבו עם שלי אחרי שנעלתי את הרכב. הוא עישן סיגריה והביט בי בריכוז. חיוך ממזרי הופיע על פניו.
נשמתי עמוק וגלגלתי את עיניי בעוד שהתקדמתי לכיוון הכניסה. הוא נעמד כשהייתי שלוש או ארבע מדרגות לפניו וחסם לי את הדרך. "בוקר טוב אווה." אמר. הרמתי את עיניי אליו והסתכלתי עליו במבט רצחני. רציתי להרביץ לו, לצרוח עליו ולריב איתו רק על העובדה שלא שיתף אותי בדבר כשהיינו יחד ונתן לי להאמין שהוא נפרד ממני כי הייתה לו מישהי אחרת או כי הפסיק לאהוב אותי ואני כמו מטומטמת בכיתי עליו חודשים.
"זדיין לי מהדרך."
הוא שרק ואז צחק. "מה קרה? התחלת לנבל את הפה?"
אני מסתכלת עליו ולא מאמינה שהיה סוחר בסמים בזמן שהיינו יחד. אני לא מאמינה שלא סיפר לי כלום לפני שהסגיר את עצמו לכלא! אני כל כך עצבנית שלראות אותו מרתיח לי את הדם!
"זוז לי מהדרך." טון קולי מזהיר.
"אנחנו צריכים לדבר." אמר בחומרה וכבר לא נראה משועשע. "ואני לא רוצה לשמוע ממך סירוב."
"חבל." עניתי במרירות. "בכל זאת תשמע אחד. אני לא מעוניינת."
זזתי שמאלה כדי לעבור והוא זז ביחד איתי וחסם אותי וככה רבנו לפחות דקה עד שגנחתי בכעס והפסקתי לנסות. גופו הגדול והשרירי חסם אותי. הוא באמת נראה שונה במראה החיצוני אבל זכרתי מה שקול, אחיו של בק אמר לי. אולי הוא השתנה במראה חיצוני אבל משהו עבר עליו שם בכלא והוא לא אותו בן אדם.
"מה אתה רוצה?" ויתרתי.
"זו לא שיחה לעכשיו. תחכי לי כאן אחרי העבודה ונלך לאכול משהו."
הנדתי בראשי. "אני לא יוצאת איתך לשום מקום."
"פעם אהבת לצאת איתי."
YOU ARE READING
CASINO
Romanceהיא עוזרת לאביה להחזיר חוב שאם לא יכוסה יכול לפגוע בו ולהרוס את המשפחה שלהם לתמיד. לא נראה שהאבא שם את החוב בעדיפות הראשונה מה שגורם לאווה ספרקס להתמודד עם זה לבד. היא מתחילה להיכנס יותר ויותר אל העולם התחתון ולגלות סודות על חבר קרוב, דברים שלא היי...