[ שישה ימים אחר כך, יום ראשון ]
בבית היתומים יש מאה וחמישים ילדים. אנחנו מחולקים לצוותים של שש ולכן בכל צוות יש עשרים וחמישה ילדים. קלואי קיבלה את הנערות. וינס קיבל את הנערים כי הוא פחות מסתדר עם ילדים קטנים. לנערים הוא מכניס יותר משמעת. בראיין גם קיבל נערים. ונסה קיבלה נערות. אני קיבלתי ילדות קטנות ודייגו ילדים קטנים.
לפעמים אחרי יום עבודה אני רוצה לבכות. כל כך כואב לי על הילדות הקטנות האלה שצריכות להיות במקום כזה וששום משפחה לא רוצה אותן עדיין. בכל פעם שאימצו מישהי מהקבוצה שלי בכיתי משמחה אך גם מעצב כי ידעתי שאני אתגעגע אליה.
מי שעובדים בקבוצות הילדים קטנים אלה אני ודייגו, קבוצות מהגילאים של שלוש עד שמונה.
נערים נערות מחולק לשני קבוצות. ונסה ובראיין בקבוצת נערים נערות הקטנים יותר שהגילאים שלהם הם תשע עד ארבע עשרה. הקבוצה השנייה שבה עובדים וינס וקלואי זו קבוצה שהגילאים בה הם מחמש עשרה עד השחרור. עד גיל שמונה עשרה.יש שני צוותים בבית יתומים. אנחנו בדרך כלל בבוקר מהשעה שבע עד שלוש והצוות השני מחליף אותנו מהשעה שלוש עד עשר שזה השעה שכולם עולים לחדרים שלהם ומתכוננים לשינה. אנחנו עוזבים כשהצוות השני מגיע.
ולפני כמה דקות הוא הגיע. אמרתי להתראות לבנות שלי לפני שעזבתי ביחד עם החברים שלי. החלטנו ללכת לאכול צהריים יחד והלכנו למסעדה אסייתית. אחרי הארוחה כל אחד נסע לביתו חוץ ממני. אני נסעתי אל הבית של קלואי, היא הזמינה אותי אליה.
החניתי את הרכב הקטן שלי במגרש החנייה של הבניין שבו היא גרה. היא הגיעה לפניי ולכן חיכתה לי בכניסה לבניין. עלינו לדירה שלה ששם היא גרה עם החבר שלה מאטי. הוא כרגע בעבודה, הוא עובד במשרדי הייטק. אני לא זוכרת בדיוק של מה.
אספתי את שערי החום לפקעת מרושלת והתיישבתי על הספה שלה באנחה. היא עשתה את אותו הדבר. לא השתנה בייננו שום דבר מאז מה שקרה לפני שבוע. כולנו ביחסיים טובים ורגילים. את כולם הכרתי בבית היתומים שם התחלנו לעבוד לפני שנתיים. חוץ מקלואי. את קלואי הכרתי עוד מהחטיבה אבל נהיינו חברות רק בתיכון.
לא פגשתי או שמעתי מבק הזה מאז הפעם האחרונה ששכבנו ואני שמחה על כך. אני מעדיפה לא להתעסק עם מישהו כמוהו.
"היום בהפסקות התעסקנו באיפור." היא סיפרה לי. "סתם החלטנו להתאפר ולאפר אחת את השנייה. ראינו סרט יפה בסוף הלימודים... יצאנו קצת בחוץ ושיחקנו כדורעף. מה את עשית איתן היום?"
חייכתי. "בהפסקות הן עשו לי תסרוקות. דפי צביעה. יצאנו גם לשחק בחוץ בגן שעשועים. ראינו טלוויזיה קצת."
בבית היתומים יש מורים שבאים ללמד את הילדים כמו בית ספר רגיל. הם מורים לכל דבר ואין משהו שונה. לבית היתומים הזה לא חסר כסף בגלל שיש הרבה תורמים בשבילו. כמובן שבזמן הלימודים שלהם הם מחולקים לכיתות לפי הגילאים, בנים ובנות יחד.
YOU ARE READING
CASINO
Romanceהיא עוזרת לאביה להחזיר חוב שאם לא יכוסה יכול לפגוע בו ולהרוס את המשפחה שלהם לתמיד. לא נראה שהאבא שם את החוב בעדיפות הראשונה מה שגורם לאווה ספרקס להתמודד עם זה לבד. היא מתחילה להיכנס יותר ויותר אל העולם התחתון ולגלות סודות על חבר קרוב, דברים שלא היי...