פרק 17- בלי רגשות

13.7K 740 202
                                    

מוקדש לאוראל שבמקום להזמין לי בננה צ'אנקי בגרג היא מזמינה בננה צ'יקה נאו ולמיטל שצוחקת עליה ביחד איתי אוהבות אותך♥♥♥

[ אותו לילה שהתחלף מיום ראשון לשני ]

הודיתי לוינס בזמן שהוא העביר את הכרטיס שלו לפתיחת הדלת. הוא כמובן לא נכנס איתי ולא ענה לי. הוא לא מרוצה מהמצב בכלל. אין משהו שהוא יכול לעשות בקשר אליי ואל בק, אני חושבת שאין משהו שאפילו אני יכולה לעשות. הכל פשוט קורה.

הדלת נסגרה מאחוריי והתקדמתי אל המשרד של בק. נכנסתי פנימה מבלי לדפוק בדלת. כשראה אותי הוא כיווץ את גבותיו, הוא לא דיבר איתי אלא עם מישהו בטלפון. סגרתי את הדלת של המשרד שלו והתיישבתי על ספת העור שהייתה רחוקה ממנו אך מולו.

"הבוס שלך קבע איתי למחר לא לעוד יומיים. אם הוא לא יגיע מחר שיקבע פגישה חדשה. הוא לא הבן אדם היחיד שאני עושה איתו עסקים ויש לי פגישות נוספות אז תבהיר לו את זה." בק נשמע מעוצבן. "לא אכפת לי אם אחותו בבית חולים ג'ק!" הוא נהם. פערתי את עיניי. "שיקבע פגישה חדשה." הוא לא הסתכל עליי עכשיו אלא על המחשב שלו. "תקשיב, אני לא יכול לדבר איתך על העסקים בטלפון. תקבע לו איתי פגישה חדשה אני חייב לזוז, הופיעה לי איזו בעיה." עכשיו הוא הסתכל עליי.

גיחכתי וליקקתי את השפה התחתונה שלי בעוד שאני מנידה קלות בראשי. בק ניתק את השיחה בכך שהניח את השפופרת חזרה למקום. הוא שילב את אצבעותיו מעל השולחן והסתכל עליי. "אז עכשיו אני בעיה?" שאלתי אותו והרמתי רגל על רגל.

"אם חושבים על זה מהתחלה היית." ענה והסתכל עליי במבט חודר.

"בגלל זה לקחת אותי לדייט? כי הייתי בעיה בשבילך?" שאלתי וכיווצתי את גבותיי בכעס. הוא קימט את מצחו ולא ענה על השאלה שלי. "רוצה להסביר לי מה זה היה עם הבחור הזה שם? וכל פעם שקיבלת טיפ שמת אותו בחזייה מול הלקוחות?"

לא עניתי לו.

"אין לך מה להגיד?" שאל. הנדתי בראשי. "אנחנו לא ביחד ככה שזה לא אמור להפריע לך." עניתי.

"נכון." אמר. "אולי אנחנו לא ביחד אבל זה לא אומר שאני לא רוצה אותך לעצמי."

"מה?"

"מה ששמעת." הוא גרר את הכיסא לאחור ונעמד, עוקף את השולחן ומתקרב אליי עד שהוא יושב לידי ובכל הזמן הזה אני עוקבת אחריו עם עיניי. הוא נעץ מבט חודר היישר לעיניי, קולו עמוק ומלא ביטחון בזמן שהוא אומר לאט וברור: "פעם. אחרונה. שאת. עובדת. כאן. ברור?"

"לא אכפת לי אם זה בבר או אם זה לעבוד בשביל וינס. את לא עובדת במקום הזה." הוא התרחק ממני ונעמד כך שגובהו מתנשא מעליי והוא מסתכל עליי מלמעלה כך שאני צריכה להוריד את ראשי והוא להוריד את שלו.

CASINOWhere stories live. Discover now