פרק 42- אל תשווי

11.4K 653 69
                                    

[ אותו לילה, התחלפות מיום רביעי לחמישי ]

אצבעותיו לוחצות על גבי כשהוא מצמיד אותי אליו יותר ומעמיק את הנשיקה שכל כך התגעגעתי אליה. אל הנשיקה הרעבתנית והאוהבת שלו, לשונו חוקרת את פי ושולחת זרמים בכל גופי. הוא משכיב אותי אחורה על המיטה שלו ועולה מעליי, עובר לנשק את צווארי.

כרכתי את רגליי סביב מותניו ואת ידי סביב עורפו וגנחתי. הוא הרים את פניו וחזר לנשק אותי. החלטתי לקחת שליטה הלילה והפכתי אותנו בחדות. ישבתי עליו והוא פשוט בחן את פניי מבלי לומר מילה. כשתפסתי בשולי החולצה והרמתי אותה חיוך ממזרי ומרוצה התפרס על פניו.

רכנתי אליו ונישקתי אותו באיטיות, הוא התמסר לנשיקה ולא הגביר את הקצב. הוא נתן לי להוביל. כשהתנתקתי ממנו תפסתי בשולי חולצתו והוא התרומם לישיבה כדי להוריד אותה ונישק אותי לפני שהשכבתי אותו שוב. נישקתי אותו משפתיו עד הטבור וכשהגעתי למטה תפסתי במכנסיו והתחלתי להוריד אותם. הוא עזר לי ונשאר רק בבוקסר עליו.

אחר כך הוא עזר לי להוריד את המכנס שלי ואז חזרתי לנשק אותו ולזוז עליו. הוא נאנח לתוך פי ועצם את עיניו כשרכנתי לצווארו ונישקתי אותו שם, מוצצת ומלטפת אותו עם לשוני, משאירה לו היקי מאוד בולט.

כמה דקות אחר כך וכבר היינו ללא בגדים בכלל, היינו חשופים בעיני אחד של השני והפעם זה הרגיש הרבה יותר משמעותי מהפעמיים הקודמות. הידיעה שעכשיו בבטן שלי גדל הילד או הילדה שלנו עושה את הכל שונה ואולי אנחנו לא נודה בזה בזמן הקרוב וכמובן שלא עכשיו אבל זה באמת הופך את הכל למשהו אחר, למשהו שונה.

בסופו של דבר הוא רצה לקחת חזרה את השליטה והפך אותנו, מנשק אותי לפני שהוא חודר לתוכי באיטיות כאילו הוא יכול לפגוע בי. נשמתי עמוק אבל אני רציתי להיות זאת שמנהלת את העניינים הלילה ולכן הפכתי אותנו שוב כשהוא עדיין בתוכי ואז התחלתי לזוז עליו, בהתחלה באיטיות ואז הגברתי את הקצב.

הוא גנח ובאיזשהו שלב הוא התיישב ונישק אותי. התחלתי לזוז עליו אפילו יותר מהר, שנינו גנחנו ואני קברתי את פניי בצווארו, מתנשפת. נישקתי אותו ועצמתי את עיניי. התחלתי להתעייף וכשהוא קלט את זה הוא הפך אותנו במהירות והמשיך בקצב המהיר בעוד שאני גונחת ומטה את ראשי לאחור, נותנת לו יותר גישה לצווארי. הוא נושך ומוצץ את צווארי, בטוח משאיר לי סימן בעצמו.

אני נועצת את ציפורניי בגבו מבלי אפילו לשים לב ומצמידה את החזה שלי לשלו. באיזשהו שלב הוא חדר כל כך חזק ועמוק ששנינו גנחנו בקולניות וכמה דקות אחר כך גמרנו, אחד אחרי השני. הוא נשאר לשכב עליי וקבר את פניו בצווארי. מנשק אחר כך את כתפי, אני מרגישה את נשימותיו הכבדות על צווארי וזה מדגדג אותי.

אני עוצמת את עיניי בעייפות ומסדירה את נשימותיי. הוא יוצא ממני ומנשק את שפתיי לפני שהוא שם עליו את הבוקסר שלו ולי מביא רק את התחתונים. אחרי ששמנו אותם עליו הוא כיסה את שנינו בשמיכה ונשכב לידי. עצמתי את עיניי ופקחתי אותן כשהוא ליטף את גופי וצייר עם אצבעו מעגלים בבטני, מסתכל לי בעיניים ונראה רציני ומסופק.

CASINOWhere stories live. Discover now