[ אותו לילה, שהתחלף ליום שלישי]
נסעתי חזרה אל העיר. לא אכפת לי שאני אעשה נסיעה של ארבע שעות היום. הגעתי ועכשיו אני נוסעת חזרה אבל אני מתכוונת לחזור שוב עוד הלילה. בזמן שאני נוהגת ונמצאת במרחק של חצי שעה מהעיר התקשרתי לוינס ושמתי על רמקול, מניחה את הטלפון על הירך.
"מה קורה אווה?" הוא ענה.
"הכל טוב." עניתי לו. "וינס, רוצה לבוא איתי למסיבה רשמית כזאת?"
"מסיבה רשמית?" הוא נשמע מבולבל. "מתי? ומה זאת אומרת?"
"עכשיו. מסיבה שבה אתה לובש חליפה." עניתי. "אירוע של אנשים חשובים."
"לאיזה אירוע של אנשים חשובים את הולכת?" הוא עדיין נשמע מבולבל.
"אני אסביר לך בדרך. אתה בא?" שאלתי.
"כ-כן. בסדר, גם ככה אין לי משהו מיוחד לעשות. אני בא לשם בתור...??"
"ידיד. זה לא משהו שמצריך שאציג אותך בתור בן זוג." אמרתי לו. "חצי שעה יספיק לך להתארגן?"
"כן." הוא ענה. חשתי הקלה עצומה. "אל תשכח חליפה. נתראה עוד מעט. תודה וינס." הוא ניתק אחרי שאמר שאין על מה. אני לא יודעת איך יגיב כשאסביר לו בדיוק מה זה המקום הזה. כמובן שאסביר לו רק כשנגיע.
בכוונה בחרתי את וינס. פעם, כשהיינו יוצאים בערב היינו הולכים לאחד מהדירות של החברים שלנו ומשחקים פוקר. אני גרועה בפוקר אבל וינס תמיד ניצח את כולנו. כאילו הוא ממש ידע מה הוא עושה. אם הוא ישחק בשבילי וינצח אנחנו יכולים להחזיר את החוב עוד הערב ואז אהיה מאושרת.
אם יש דבר שמרגיז אותי עכשיו זה המחשבה על אבא שלי ישן בזמן שאני מפרפרת בשבילו ומתחננת שהחוב שלו ייעלם. למה הוא עושה את זה? הוא לא לחוץ? אחרי ארבעים דקות של נסיעה עצרתי את הרכב שלי קרוב לשולי המדרכה של הבניין בו גר וינס. התקשרתי אליו כדי שיירד. לקח לו פחות מחמש דקות לרדת למטה. הוא נכנס אל הרכב. "את רוצה שאני אנהג?"
"לא זה בסדר, תודה." אמרתי לו. התחבקנו, הוא נתן לי נשיקה תוך כדי בראש. יצאתי אל הכביש. "אתה נראה נהדר." חייכתי אליו ולרגע בחנתי את החליפה שלו. חליפה שחורה עם עניבה בצבע בורדו. הוא נראה משגע.
"את יותר. תראי אותך, יפיפייה אמיתית." הוא חייך. הודיתי לו בעוד שצחקתי. הוא כל הזמן שאל לאן אנחנו נוסעים אבל התחמקתי מלענות לו. התחלנו לדבר על הילדים בבית היתומים מה שהעביר לנו את הזמן מהר מאוד. כשהתקרבנו וינס השתתק לרגע ארוך. "אווה, לאן אנחנו נוסעים?" ראיתי מזווית העין שהוא מסתכל עליי. מלמלתי שאנחנו נוסעים למסיבה.
כשהחניתי את הרכב באזור הוא כאילו חטף טירוף. "למה אנחנו נמצאים כאן?! אין פה שום מסיבות!" הוא הביט בי בזעם וזעזוע. בחיים לא ראיתי את וינס ככה. עיניו התכהו ולרגע פחדתי ממנו אבל ידעתי שהוא לא יפגע בי.
YOU ARE READING
CASINO
Romanceהיא עוזרת לאביה להחזיר חוב שאם לא יכוסה יכול לפגוע בו ולהרוס את המשפחה שלהם לתמיד. לא נראה שהאבא שם את החוב בעדיפות הראשונה מה שגורם לאווה ספרקס להתמודד עם זה לבד. היא מתחילה להיכנס יותר ויותר אל העולם התחתון ולגלות סודות על חבר קרוב, דברים שלא היי...