פרק 45- לא צפוי

9.7K 632 66
                                    

[ שלושה ימים אחר כך, יום שישי ]

פיונה, חברה של אחי באה היום. אני כל כך מחכה לראות אותה... אני לא מאמינה על ליאם שלא סיפר לי ולהורים שלנו על העובדה שהיא בהריון ועכשיו בחודש שביעי. כשליאם סיפר את זה להורים שלי אתמול הם היו בהלם מוחלט. הם לא הבינו מאיפה ליאם בא אליהם באותו רגע.

אחרי ההלם בא הכעס, במיוחד מצד אימא שלי. היא כעסה עליו שלא סיפר לה דבר והיא בקושי דיברה איתו עד הערב כשאמרה שהיא חייבת לבוא הנה והינה, ליאם נסע להביא אותה. השעה שש וחצי בערב וליאם אמור להיות כאן כל רגע עם החברה שלו.

אימא הכינה ארוחה טובה הכוללת עוף, תפוחי אדמה, סלט ומרק חם. היא כבר הייתה נרגשת לראות את פיונה ורצתה לתת לה את היחס הכי טוב שאפשר. היא כל כך התרגשה ושמחה מהידיעה שהולכת להיות לה נכדה שהיא שכחה מהכעס שלה כלפי ליאם.

אבא שלי גם נראה מתרגש, הוא לחוץ ומתרגש. אני לא ממש יודעת מה קורה איתו, עם אבא שלי... הוא לא יוצא בלילות ולכן אני מניחה שהוא לא מהמר אבל איך זה הגיוני שמכור להימורים פשוט יום אחד קם ומחליט שהוא מפסיק עם זה?

נפגשתי עם בק היום בבוקר, יצאנו לארוחת בוקר ומאז הבוקר לא שמעתי ממנו. אני יודעת שהוא עסוק בעבודה שלו, בעסקים שלו... אני לא מאמינה על עצמי שאני שומרת סודות כאלה... אני בטוחה שבחורה אחרת הייתה עושה בשכל ומסגירה את כל העניין הזה של ההימורים, הסחר בנשק ושאר הדברים הלא חוקיים שהוא עושה לידי החוק.

אני לא רואה את עצמי עושה דבר כזה בחיים אבל גם אם הייתי חושבת על לעשות דבר כזה לא הייתי יכולה. בבטן שלי מתפתח התינוק שלנו, שלי ושל בק. בק רוצה בתינוק הזה ואני לא הייתי לוקחת ממנו את האפשרות להיות אבא.

לבשתי סווטשרט פסים אדום שחור וג'ינס בהיר עם נעלי ואנס לבנות. את שערי אספתי לזנב סוס גבוה והוצאתי פיסות שיער בצדדים. התאפרתי קלות ונראיתי נחמד מאוד. אימא שלי גם התלבשה יפה והתארגנה לכבוד פיונה. כאילו אנחנו לא מכירים אותה, כאילו זו הפעם הראשונה שהיא באה... אבל אם לומר את האמת לא ראינו אותה הרבה זמן, כמעט שנה... בעיקר בגלל אחי האידיוט אבל עדיין.

כשדלת הבית נפתחה ואחי ופיונה נכנסו עיניי ישר נחו על פיונה עם הבטן ההריונית הגדולה. היא חייכה חיוך רחב כשראתה אותי ומיהרה אליי, התחבקנו, חיבקתי אותה בזהירות ואז היא הלכה לחבק את אימא שלי. פיונה לבושה בשמלה כחולה יפה ורחבה, לא צמודה עם נעלי נייק נמוכות לבנות.

אחי הסתכל עליי, חייך ונשם עמוק. התקדמתי אליו וחיבקתי אותו, הוא חיבק אותי בחזרה ואז חזרתי להסתכל על פיונה בחיוך בזמן שהיא מחבקת את אבא שלי. נראה שהיא שמחה לראות אותנו כמו שאנחנו שמחים לראות אותה. שערה החום פזור והיא מאופרת קלות. גם בהריון וגם לא היא מהממת. עיניה החומות ובהירות נצצו משמחה. אימא שלי התחילה לדבר איתה על ההיריון.

CASINOWhere stories live. Discover now