פרק 30- כן המפקדת

13.1K 651 125
                                    

[ יום אחרי, יום שלישי ]

יצאתי מבית היתומים אל הרכב שלי, התנעתי ויצאתי אל הכביש. מזג האוויר היה די קריר היום יחסית לקיץ.

היום היה לי יום מאתגר בבית היתומים, האמת מאתגר לקראת הסוף של המשמרת שלי. שתי בנות שלי רבו מכות. ילדה בת שש עם ילדה בת ארבע והילדה הגדולה יותר שרטה את הפנים של הילדה הקטנה יותר. זה קרה כשלא הייתי איתם והלכתי להביא לכמה בנות מים כי היינו בחצר.

הן רבו בגלל שהילדה בת הארבע רצתה לקחת מהשנייה את המשחקים שלה והיא לא רצתה לתת לה. זה לא קורה הרבה שהבנות רבות מכות וכשזה קורה אני עצובה כי אני לא רוצה שהן יריבו. אני רוצה שכולן יהיו חברות.

לא יצא לי לומר את זה לדבי וכשנזכרתי בזה פערתי את עיניי ומיהרתי לחזור אחורה עם הרכב בכיכר. כשהגעתי אל הכניסה ואל החנייה שלי שעדיין לא נתפסה פערתי את עיניי כשראיתי את... בק? כן זה בק ומולו עומד דום וזה לא נראה טוב...

בק לבוש בג'קט עור שחור וסקיני ג'ינס שחור, כמו שאני מכירה אותו הוא בטח עם חולצת טריקו לבנה מתחת. שערו מוסט הצידה וגובהו מתנשא טיפה מעל של דום שלבוש בחולצה אפורה עם חורים וג'ינס בהיר משופשף. שערו הבלונדיני פרוע מעט ומאחר ואני רואה את הפרצוף שלו אני מבינה שהוא כועס.

יצאתי כמו טיל מהרכב ואפילו לא טרחתי לנעול. רצתי אליהם בדיוק בזמן כדי לעמוד ביניהם כי הם התקרבו בצעד מאיים אחד לשני. "בק!" קראתי כשנעמדתי מולו, מסתכלת עליו וידי נוגעת בחזה שלו. הוא נראה אפילו עצבני יותר כשראה אותי ובעיקר כשדום צחק.

"מה אתה עושה כאן?!" שאלתי בלחץ.

"באתי להבהיר לבן זונה הזה לא להתקרב אלייך כי אם יתקרב יהיה לו עסק איתי. שוב." אמר בטון מזהיר ומבט רצחני.

דום שוב צחק. "אני לא מפחד ממך בק. אתה יכול לקפוץ לי."

בק קילל וניסה להתקרב אליו אבל צעקתי עליו לעצור ונלחמתי איתו עד שעצר. הוא הניף את ידו לכיוון דום. "תיזהר ממני, אתה לא יודע עם מי ומה אתה מתעסק." נהם. "אולי סימנת לה את הצוואר אבל אני אסמן לך את הפרצוף עם האגרוף שלי."

"אני יודע עם מה אני מתעסק, ועם מי." עכשיו חייך בממזריות. "היא לא התנגדה לי בק, אולי תבדוק אם חברה שלך נאמנה לך." דום אמר וכשאמר 'חברה שלך' אמר זאת בזלזול ומרירות. כנראה זה שינה לו משהו, שאני חברה של בק. פערתי את עיניי והסתובבתי אליו בחדות.

"מה אתה אומר?!" צעקתי בעצבים. "אני יותר נאמנה ממך! זה בטוח! אידיוט!"

"אני אראה לך מה זה..." מלמל בק בזעם. הסתובבתי עכשיו אליו בחדות ודחפתי אותו אחורה מהחזה שלו.

"עזוב אותו, עזוב!" כעסתי. "הוא לא שווה את זה."

אני הסתכלתי על בק ובק הסתכל על דום במבט רצחני. אני בטוחה שאם הייתי משחררת ממנו הוא כבר היה קופץ עליו ודום... דום השחצן הזה, אני רוצה להעיף לו סטירה בעצמי. "לך זדיין גראנט. עכשיו היא איתי והיא לא תחזור אלייך." ואז בק כרך את זרועו סביב מותניי והצמיד אותי אליו בחוזקה, מיד אחר כך את שפתיו ונישק אותי מול דום לכמה שניות שהרגישו כמו נצח.

CASINOWhere stories live. Discover now