[ שלושה ימים אחר כך, יום שבת ]
דום כן הגיע לעבודה ביום חמישי. הוא נראה על הפנים אבל הוא הגיע. לפי מה שקלואי סיפרה לי –מאחר והיא איתו באותה קבוצת גילאים- הוא סיפר לבנים שלו שהוא מאבטח באיזה בר והוא נקלע לקטטה עם אחד האנשים. דבי הייתה מזועזעת לראות אותו ככה אבל היא לא אמרה לו ללכת.
מה שכן, אני יודעת שהיא קצת דואגת... אולי לא קצת כי הרי דום רק התחיל לעבוד ולבוא ככה לעבודה, חבול וטיפה צולע לא עושה רושם טוב והיא מפחדת על הילדים, שלא יפגע בהם.
וינס הגיע אל בית היתומים ביום חמישי אחרי שתיאם עם דבי. לא יצא לו להיפרד מהם והוא רצה להיפרד. כל הילדים שמחו לראות אותו, אפילו אני וכל מה שרציתי היה להיות לידו. התגעגעתי אליו, מאז שעזב אני בקושי רואה אותו.
כשראה את דום הוא היה בהלם ואני בטוחה שיצא להם לומר אחד לשני כמה מילות איום שקטות. אני יודעת שוינס לא מרוצה מההחלפה שלו וזה לא רק הוא שלא מרוצה...
הוא לא נשאר להרבה זמן והתבאסתי. דיברתי איתו בטלפון אחרי העבודה ורציתי שנצא אבל הוא היה עסוק מאוד בעבודה, בדיוק כמו בק שלא דיבר איתי כבר שלושה ימים אחרי שנפרדנו ברכב שלו, באותו יום שקלואי תפסה אותנו.
הוא אמר לי שהוא ידבר איתי ביום חמישי אבל זה לא יצא עד עכשיו ואני כבר התחלתי לדאוג. שלחתי לו הודעות אתמול והיום, הרבה הודעות שעליהן עדיין לא ענה מה שהוסיף לדאגה שלי אבל וינס כן ענה להודעות שלי ואמר לי לא לדאוג ושהכל בסדר וקבענו להיפגש היום לצהריים.
אז אני בדיוק סיימתי להתארגן. לבושה בחולצת שלושת רבע שהרקע שלו הוא בורדו והפרחים עליה לבנים עם שורט בהיר וקרוע בכיסים וסנדל פתוח חום בהיר שמגיע עד הקרסול . השארתי את שערי פזור ושמתי על פניי רק מייקאפ ומסקרה.
כשהגיע השעה שאני ווינס קבענו, כשהגעתי למסעדה, הוא כבר חיכה לי וקם כשראה אותי, מחייך. התחבקנו והוא נישק אותי בלחי ומיד אחר כך התיישבנו כשאני מולו. מלצרית באה והביאה לנו את התפריטים. דיברנו קצת והתעדכנו על דברים אחרי שהזמנו והמלצרית לקחה את התפריטים שלנו הוא שילב את אצבעותיו על השולחן והסתכל עליי.
"למה לא אמרת לי שהאקס שלך עובד במקומי?" שאל. הוא בטח יודע שדום אקס שלי בגלל ליאם, הרי הם הכירו אותו בעבר ווינס ידע מי אני עוד לפני שפגש אותי. מאחר והם חברים טובים הם בטח התעדכנו ביניהם על המצב עם דום.
משכתי בכתפיי. "התעלמתי מהעובדה שהוא בא לעבוד וגם לא ידעתי על העבר שלו עם בק וליאם אז לא טרחתי לספר."
"ומי סיפר לך את זה? על העבר שלהם?" שאל.
"בק ויום אחרי דום." עניתי. "בק לקח אותי לאח שלו שיספר לי."
YOU ARE READING
CASINO
Romanceהיא עוזרת לאביה להחזיר חוב שאם לא יכוסה יכול לפגוע בו ולהרוס את המשפחה שלהם לתמיד. לא נראה שהאבא שם את החוב בעדיפות הראשונה מה שגורם לאווה ספרקס להתמודד עם זה לבד. היא מתחילה להיכנס יותר ויותר אל העולם התחתון ולגלות סודות על חבר קרוב, דברים שלא היי...