[ חודש ויום אחר כך, יום שני ]
החודש הזה עבר מהר והיה מאוד לחוץ בשבילי. הגיעו חמישה בנות חדשות לקבוצה שלי ושתיים מהן בעייתיות מאוד מה שגרם לי להרבה לחץ ורדיפה אחריהן. מחוץ לעבודה היה לי דברים דחופים אחרים. ליאם חזר לפני חמישה ימים בשביל סידורים כאן בסביבה ואני יודעת בדיוק איזה סידורים יש לו כאן בסביבה.
דום לא הגיע לעבודה ביום חמישי ואתמול ואני בטוחה שאם היה עבודה בימי שישי ושבת הוא לא היה מגיע גם בהם. הבנתי מוינס –כי בק לא מדבר איתי על העבודה שלו- שדום כמעט הצליח לגנוב מהם מיליוני דולרים בעזרת כמה אנשים שצירף למטרה שלו לחסל את אח שלי, בק ווינס. כל מי שצירף רוצה לנקום בהם על משהו שעשו.
מי שעלה על זה היה וינס שבמקרה עבר בקזינו ליד שני אנשים שדיברו על זה. אני לא יודעת מה קרה לדום ואני לא יודעת אם הם תפסו אותו. מה שבטוח, אם הוא ייפול לידיים שלהם הוא יהיה מסכן ועכשיו זה יהיה ממש גרוע בשבילו כי הם יודעים מה הוא מתכנן.
אם לומר את האמת הפתיע אותי לשמוע שדום באמת הצליח לגייס אנשים למטרה שלו. הייתי כל כך לחוצה ועצבנית בשבוע האחרון ואני לא יודעת מה קורה לי. הרגשתי לא טוב בימים האחרונים והייתה לי בחילה קלה אבל זה עבר ועכשיו אני מרגישה טוב.
ניסיתי לרדוף אחרי בק, וינס וליאם בשביל לדעת מה קורה אבל כל אחד מהם התחמק ממני. את בק ראיתי אתמול אבל זה לא מנע ממנו לשנות נושא כל פעם שפתחתי את הפה שלי. הפגישה שהוא רצה לעשות עם אימא שלי עדיין לא התקיימה ואני לא חושבת שכרגע היא בעדיפות הראשונה שלו.
השעה עכשיו שש וחצי בבוקר. מעניין אם דום יגיע היום, אם לא, אשאל את דבי מה הוא אמר לה. מעניין אותי לדעת מה התירוץ שלו. קמתי מהמיטה והתמתחתי. תוך רגע חשתי כאילו אני עומדת להקיא, בחילה. יש לי שוב בחילה. רצתי אל השירותים וכמעט שלא הספקתי להתכופף, הקאתי.
כנראה אכלתי משהו לא טוב... אבל מה קורה לי שכבר כמה ימים יש לי בחילה? מה כל יום אני אוכלת משהו לא טוב? אולי זה משהו אחר? מה אם זה קלקול קיבה או שאני אלרגית למשהו? אוף... כשחשבתי שנגמר עלה לי שוב הכל והקאתי פעם נוספת.
חיכיתי כמה דקות כדי לראות שזה לא חוזר אליי וכשהייתי בטוחה שאני בסדר עכשיו התרוממתי והחלטתי להיכנס להתקלח. הרגשתי מסריחה להתחשב בעובדה שעכשיו הקאתי כל מה שאכלתי ושתיתי אתמול.
כשסיימתי להתקלח ולהתלבש לעבודה. לבשתי חולצה בצבע ורוד בייבי וסקיני ג'ינס בצבע שחור המגיע טיפה אחרי ברכיי כך שרואים רבע מהרגל שלי. לג'ינס יש קרע בברך הימנית וביחד עם הלבוש הזה נעלתי נעליים שחורות מתאימות ונוחות. אספתי את שערי לזנב סוס גבוה והתאפרתי קלות. לאחר מכן הוצאתי את הטלפון שלי מהמטען, לקחתי את המפתחות של הרכב ואת הארנק שלי ויצאתי מהחדר.
YOU ARE READING
CASINO
Romanceהיא עוזרת לאביה להחזיר חוב שאם לא יכוסה יכול לפגוע בו ולהרוס את המשפחה שלהם לתמיד. לא נראה שהאבא שם את החוב בעדיפות הראשונה מה שגורם לאווה ספרקס להתמודד עם זה לבד. היא מתחילה להיכנס יותר ויותר אל העולם התחתון ולגלות סודות על חבר קרוב, דברים שלא היי...