[ יומיים אחר כך, יום רביעי ]
"אני מניח שהבוקר שלך לא משהו..."
"סתום תפה, קיבלתי מחזור." גנחתי בכאב.
הוא נאנח ונכנס פנימה, תופס בשערי ומחזיק אותו כך שהוא לא בא לפניי. התחלתי להקיא שוב ואז להשתעל ולירוק לאסלה. הורדתי את המים והנחתי את מרפקיי על מושב האסלה, מחזיקה בראשי ועוצמת את עיניי. הוא שיחרר משערי ונתן לו ליפול על גבי.
"ידעתי שתמשיכי להכחיש ובגלל זה קניתי בשבילך בדיקות הריון. תעשי אותן אווה." אמר. פערתי את עיניי והסתכלתי עליו, הוא הצביע אל אזור הכיור שם ראיתי על השיש שלוש בדיקות הריון שונות. "אני לא בהריון ליאם תפסיק."
"אם את לא בהריון אז את חייבת לעלות דחוף לבית חולים כי את לא מפסיקה להקיא כל בוקר." אמר.
"תגיד אתה קם במיוחד כדי לשמוע אותי מקיאה?" שאלתי בטון ציני ומריר.
"אני קם כי יש לי עבודה והאנחות וההשתעלויות שלך עושות לי ממש בוקר טוב." הוא החזיר באותו טון ציני. גלגלתי את עיניי. "עוף מפה." אמרתי בטון עצבני ומיואש.
"כרצונך...." התחיל והתקדם לכיוון הדלת: "אימוש." תפסתי בנייר טואלט וזרקתי עליו. הוא הספיק כבר לצאת ואז הוא צחק. קיללתי אותו בשקט והתרוממתי. טרקתי את הדלת ופשטתי את בגדיי, נכנסת להתקלח.
כשסיימתי ועטפתי את עצמי במגבת עמדתי מול הכיור ובהיתי בבדיקות ההיריון שליאם קנה לי. אני לא מאמינה שאח שלי קנה לי בדיקות הריון. אני לא בהריון, זה לא הגיוני. תפסתי את שלושת הערכות וזרקתי אותן לפח שליד בזעם.
לבשתי חולצה מכופתרת קצרה בצבע ירוק-זית ג'ינס כחול ומגפיים חומות עם עקב של חמישה סנטימטר, התאפרתי קלות והייתי מוכנה לעבודה. ירדתי למטה ועל האי במטבח חיכה לי ארוחת בוקר. ליאם חיכה לי והוא הכין לשנינו טוסטים וקפה. "לא נראה לי שאוכל..." אמרתי והתיישבתי מולו.
"תקשיבי, את מקיאה המון. את חייבת לאכול גם אם את מפחדת שתקיאי שוב." אמר. "עשית את הבדיקות?" שאל.
הרמתי את עיניי אליו והוא הבין מהמבט שלי שלא עשיתי. הוא נאנח. "תקשיבי, אם את באמת בהריון את לא לבד. אני כאן, בק יהיה בשבילך וההורים שלנו. למה את מנסה כל כך להכחיש?"
"מה אם אני לא בהריון ואתה סתם עושה סיפור?" שאלתי.
"אז אני אידיוט גמור שלא מבין שום דבר מהחיים שלו... אבל עד שלא תעשי את הבדיקה ונוודא את זה אני לא יכול לומר את זה על עצמי." אמר. "תעשי את הבדיקות."
"לא עכשיו. אני אאחר לעבודה." אמרתי.
"תאכלי ותלכי." פקד. "את לא הולכת בלי לאכול ואני רציני. בק היה אומר לך את אותו הדבר אם היה יודע שאת מקיאה ככה."
YOU ARE READING
CASINO
Romantizmהיא עוזרת לאביה להחזיר חוב שאם לא יכוסה יכול לפגוע בו ולהרוס את המשפחה שלהם לתמיד. לא נראה שהאבא שם את החוב בעדיפות הראשונה מה שגורם לאווה ספרקס להתמודד עם זה לבד. היא מתחילה להיכנס יותר ויותר אל העולם התחתון ולגלות סודות על חבר קרוב, דברים שלא היי...