פרק 27- סוחר

13.5K 679 138
                                    

[ יומיים אחר כך, יום שבת ]

פקחתי את עיניי ומצמצתי כמה פעמים, לאחר מכן שפשפתי אותן והתמתחתי, מניחה את ידי על החזה החשוף והקשה של בק. הוא עדיין ישן וריסיו הארוכים נותנים לו מראה של מלאך. לחשוב שבן אדם כמוהו מתעסק ואחראי על משהו גדול ומסוכן. בהיתי בו והתרכזתי בנשימות שלו. אחר כך הבטתי לעבר השעון הדיגיטלי שעל השידה שלו וראיתי שהשעה שבע וחצי בבוקר. למה לעזאזל קמתי כל כך מוקדם ביום שבת?

ניסיתי לחזור לישון אבל לא הצלחתי וכשהתייאשתי התחלתי לסובב את אצבעי במעגלים סביב הפטמה שלו מרוב השעמום. לא רציתי להעיר אותו. השעה כבר שמונה ואני המשכתי לעשות לו נעים, העברתי את אצבעותיי בחזה שלו ובבטנו.

באיזשהו שלב הוא הביא את ידו, זו שלא ראיתי מאחר והשענתי את ראשי על אותה זרוע שלו, לשערי וגרם לי להסתכל עליו. חיוך ישנוני ועייף על פניו. "מתי התעוררת?" שאל.

"לפני חצי שעה." עניתי. הוא התמתח ואז משך אותי אליו כדי שאשכב עליו והוא חיבק אותי.

"מה את עושה היום?"

"מה שתגיד לי." צחקקתי. שמעתי אותו צוחק צחוק קליל. אחרי רבע שעה של דיבורים שנינו קמנו והלכנו לצחצח שיניים. בק נכנס להתקלח ואני כבר ירדתי למטה למטבח והכנתי לשנינו קפה. הייתי לבושה בחולצה מכופתרת שלו ותחתונים. החולצה כיסתה אותי עד מעל אמצע הירך שלי. הייתה כמו שמלה בשבילי.

כשהוא ירד חזרה למטה, רענן ונקי, לבוש בחולצת טריקו ירוק-זית וג'ינס שחור משופשף עם שערו החצי יבש חצי רטוב הוא נראה פשוט מהמם. הוא נישק את ראשי ואז את שפתיי לפני שהתיישב מולי והודה לי על הקפה. זה הרגיש מוזר. הרגשתי כאילו הוא באמת חבר שלי ואנחנו באמת זוג למרות שלא החשבנו את עצמנו ככה, לפחות אני לא החשבתי.

אבל אהבתי את זה. רציתי את זה ובאותה מידה פחדתי מזה.

כבר הספקתי לשאול אותו, כשעוד היינו במיטה אם הוא עובד היום והוא ענה לי שהיום הוא בבר ואין לו פגישות ככה שהוא ואני ניפרד בשעות הערב אם אני רוצה וברור שאני מעדיפה להיות איתו כל היום ולא להיפרד ממנו באמצע היום או עוד כמה שעות.

לא רציתי ללכת לעבוד מחר. רציתי להיות בבית ולנוח. רק אתמול אני הפקדתי בבנק את הצ'ק שאבא שלי נתן לי בסך שבעים אלף דולר. זה לא כיסה הכל כי הצטברה לי ריבית שאותה אחזיר כנראה במשכורת הבאה שלי שאותה אני אמורה לקבל השבוע.

עוד סיבה שבגללה לא רציתי ללכת לעבוד מחר היא בגלל האקס שלי, דום, שלא מפסיק לנסות לדבר איתי. אני יודעת שהוא עוד יצליח ויתפוס אותי לבד וזה מעצבן אותי. אני לא רוצה לדבר איתו. אני לא מבינה למה הוא מנסה כל כך, הוא תמיד הבין רמזים, מה קרה עכשיו? עכשיו הוא לא מבין לא זה ולא מילים.

CASINOWhere stories live. Discover now