14.Bölüm: KADERE YENİLGİ

94.1K 3.1K 118
                                    

Gençleeeer yeni bölümle karşınızdayım😆🎊

Umarım beğenirsiniz💞

Multimedya: Elif😏

İyi okumalar...

"Aşka Tutkun Adam - 14

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Aşka Tutkun Adam - 14. Bölüm: KADERE YENİLGİ"

Ofiste toplanıp ne yapacağımızı konuşurken Derin ve Aslı bir olup beni sıkıştırıyordu. "Elif şu planı anlatır mısın artık? Derin de geldi." diye sabırsızca konuştu. Gözlerim, kapalı cama takılırken Aslı'ya cevap yetiştirmekle uğraşıyordum. "Bir erkeğin hoşlandığını anlamak için ne yapılır?" Aslı düşünürken Derin sırıtmaya başlamıştı. "Kıskandırmak!" dediğinde gülümsedim.

"Aynen öyle Görkem'in duygularını böylece anlayabiliriz."

Aslı planımızı beğenmemiş gibiydi. "Nasıl olacak o?" Aklımda bir kaç plan vardı ama Derin'in yardımı çok önemliydi.

"Derin bildiğin güzel mekanlar var mı?"

"Var ama Görkem'in haberi olması için bilindik bir yer olması gerekli."

Öyle bir yer var mıydı?

"Sadece Görkem değil ama..." Aslı bana tatlı olduğunu düşündüğü gülüşünü atarken ona gözlerimi devirdim. Öyle bir şeyin olmadığını söylesem de inatla olduğunu savunuyordu.

"Başka kim var?"

Aslı sevinçle "Demir Bey!" dediğinde kafamı masaya gömmek istedim. Derin sonuçta Demir Bey'in kız kardeşiydi. Derin direkt olayı yanlış anlayıp yüzünü astı. "Aşk olsun Elif! Neden ağabeyimden hoşlandığını bana söylemiyorsun? Kırıldım..." Ah bu kızlar beni delirtmek için vardı sanırım. Ağabeyi bitti bu başladı.

"Derin öyle bir şey yok!" dediğimde Aslı beni onayladı. "Ben ağabeyinden şüpheleniyorum, bence Elif'ten hoşlanıyor," dedi. Derin'in bir anda yüzü değişti. "Bir şey mi söyledi ağabeyim?" Oldukça şaşırmış görünüyordu ama sanki mutlu olmuş gibiydi. "Hayır, tamamen Aslı'nın uydurması öyle bir şeyin olmadığını söylesemde anlamıyor!" dedim.

Derin sözlerimle kaşlarını çattı. "Demek öyle bir şey yok diye düşünüyorsun. Ya varsa Elif?" diye sordu. Anladım bu iki kız bir olup beni öldürmek istiyorlar!

"Sende mi Derin?!"

Derin omuz silkip "Aslı haklı, denemeden bilemeyiz hem denemekte ne zarar var?" Bunu söylerken bile rahattı. Acaba? Yok ya bir şey bilse söylerdi... Söylerdi değil mi?

Bu kadar rahat konuşmamızın sebebi Demir Bey'in öğlen yemeğine çıkmış olmasıydı.
Bende bu fırsatı değerlendirip Derin'i çağırdım ve olan olayların kısa özetini geçtim.. Görkem'le Aslı'ya çok şaşırmıştı ama ah neyse...

Aşka Tutkun Adam | Tutkun Serisi IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin