30.Bölüm: ZAMANSIZ AŞK

77.6K 2.3K 99
                                    

Gece gece başladığım ve nasıl bittiğini anlayamadığım sürpriz bir bölümle karşınızdayım😂😘

Multimedya: Savaş Cevheroğlu🌙
(Marlon Teixeira)

Bütün güzellikler her daim sizinle olsun 🌸

*İyi okumalar*

"Aslı tebrik ederim. Ayy şaka gibi ne zaman evleneceksiniz?"

Derin Aslıyı oturtmuş kafasını şişirmekle meşguldü bana ise kızgındı.
Neymiş bana neden haber vermedin diye trip atıyordu.

Aslı da Demiri öğrenince ikisi bir olup tavır almaya başlamışlardı.
"Teşekkür ederim darısı başına umarım sende mutlu olabileceğini birini bulursun"
Derin'nin yüzü düşerken Aslının bilmeden pot kırması hiç de iyi olmamıştı.
Aslıda fark etmiş olacak ki "bir sorun mu var?" diye derdini öğreneyi amaçlamıştı sanırım. Derinle bakışlarımız buluşurken bana anlatayım mı diye sorduğunu anlamıştım. Başımı olumlu anlamda salladığım da tekrardan Aslıya döndü.
"Aşık olmak bir sorunsa sanırım bir sorunum var" Aslının şaşkınca açılan ağzı gülümsetirken elindeki kahve fincanını önündeki cam masaya koydu.

"Sen aşık mı oldun? Kim bu şanslı adam?"

Şans mı bela mı olduğunu yakında anlaycaktık arkadaşım.
"Savaş Cevheroğlu" Aslının yüz ifadesi değişirken bundan hoşlanmamıştım.
Yüzünü buruşturup "şu kızların ağzından düşürmediği her gece başka kızla paparazziye yakalanan Savaş Cevheroğlu mu?" bu Savaş denen adamın bir de kız düşkünlüğü olduğunu bilmek..
Acaba silah kaçakçılığını biliyorlar mıydı?
"O eskidendi benle tanıştıktan sonra değişti tabii değişse bile karakter uyuşmazlığından ayrıldık bu sefer"
Aslı ile göz göze gelince onunda gözlerin de soru işareti olduğunu anlamıştım.
Bu olayın sadece bana garip gelmediğini bilmek iyi gelmişti.
"Derin bu olayın yeni olduğu belli kısa bir sürede bir insanı tanıyamazsın birde çapkın olarak bilinen bir adamla-"
Derin sinirle ayağa kalkıp "biliyorum kısa bir zaman oldu ama aşk zamana bağlı değil ki en iyi siz bilirsiniz.
Sen Aslı, Görkeme bir anda aşık olmadın mı neler çektin. Ya sen Elif abime sinir olmuyor muydun? Ne oldu sonra kendini aşık olarak buldun. Peki bunun bir zamanı var mıydı?"

Yoktu...

Aşk zamana bağlı değildi. Sen daha anlamadan kendini için de buluyordun,
ya seni yaşatıyordu bu aşk ya da öldürüyordu...

Derin bir adama aşık olmuştu.
Ne olursa olsun onu öyle kabul etmişti.
Bizim de destek olup yanının da olmamızı istiyordu ama ben onu kendine bile zarar verebilecek bir adama emanet edemezdim o benim için çok değerliydi.

"Derin biz sadece seni düşündüğümüz için-" lafı kesip dolu olan gözlerini bana çevirdi.

"Zaten canım yanıyor Elif, sizde daha fazla üstüme gelip yakmayın"

Odadan hızlıca çıktığın da Aslıyla baş başa kalmıştık. "Üstüne daha fazla gitmeyelim sakinleşince konuşuruz"

Yaşla dolan gözlerimi akıtmamak için direnirken ağzımdan kaçan hıçkırıkla kendimi sıkmayı bırkmıştım.
Aslı yanıma oturup sıkıca kollarını bana sardığın da bende ona sarıldım.
"Benim derdim onun canını yakmak değildi. Ben sadece onu korumak için.." daha fazla devam edemediğim de Aslı da bana katılmıştı. "Kızım iyice sulu göz olup çıktık. Beni de kendine benzettin" şikayet eden sesi biraz olsa iyi gelirken kendimi toparlamak için camı açtım.

Aşka Tutkun Adam | Tutkun Serisi IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin