40.Bölüm: DUDAKLARINA TUTULMAK

68K 2K 71
                                    

Heyyyoooo yeni bir bölümle karşınızdayım😄🎇

Multimedya: bölümden bir kesit😍

Umarım bölümü seversiniz😊

*İyi okumalar*

Derin'den

Önümdeki peynire burun kıvırırken Savaş tabağıma bir omlet dilimi daha koymuştu. Iyy peynirden nefret ediyorum! Doktor bebek için artık daha sağlıklı beslenmem gerektiğini söyledi.
Üstüne birde süt ürünlerini biraz fazla tüketmem gerekiyormuş.
Ve ben peynirden, sütten hiç haz etmezdim! Savaş elinde tuttuğu ballı sütü uzatıp "her gün bir tane içeceksin" dediğin de gına gelmişti. "Savaş ben süt sevmem" önümde ki peyniri gösterip "peynirde buna dahil" dediğim de gözlerini devirip arkasına yaslandı.
"Bebek için bunları yemelisin kendini biraz zorla" dediğin de gülümsemesini eksik etmemişti.

En son konuşmamızdan sonra her şey değişmişti. Onun ne kadar hayatımdan çıkmasını istesem de bebeğim için böylesi daha iyiydi. Beni hiç yalnız bırakmıyordu. Bebeği gerçekten önemsiyor ve ilgisini eksik etmiyordu.
Yanılmıştım. Savaş iyi bir baba olabilirdi.
Biz ise şuanlık rafa kalkmıştı. Tekrardan birlikte olabilmek için onun aşkına inanmam ve güvenmem şarttı.
Bakışları ballı sütü gösterdiğin de yüzümü buruştursam da mecbur bir yudum almıştım.

"Derin?"

Bakışlarım Savaşa dönerken düşünceli göründüğünü yüz ifadesinden anladım.

"Demire söylememiz gerekiyor karnın bir ay sonra ortaya çıkmaya başlar saklayamazsın"

Abime söylemek? Sanırım ölmek istiyordu!

Bardağı masaya bırakıp "abimin sakin kalıp bu durumu normal mi karşılayacağını sanıyorsun?
Abimle aranızın iyi olmadığını bile bile bunu göze alamam"
Gerçekçi olmamız gerekiyordu.
Abim öğrenirse kan çıkardı.
Savaş rahatlığını korurken "birşey olmayacak karnındaki bebeğimiz onun yeğeni iki yumrukla bu işi hallederiz"
Savaşın amacını anlamazken neden abime söylemek istediğini anlam verememiştim.
"Abime söyledikten sonra ne olacak?"
Çayından yudumlarken kahveleri bana döndü.

"Ne olmasını istersin?"

Kaçak dövüşmesi sinirlendirirken derdini bir türlü anlamıyordum.
"Savaş abime söyledikten sonra bunun böyle devam etmeyeceğini ikimizde biliyoruz kendimizi nikah masasında buluruz en iyisi yurtdışına çıkmam orada yaşarım" evlilik bana göre değildi.
Ben evliliğin ne olduğunu bile bilmezken bana yalan söylemiş ve şimdi de canı evcilik oynamak isteyen bir adamla yapamazdım. Evet iyi bir baba olabilirdi ama iyi bir eş olacağına inanmıyordum.
Çatalı yana bırakıp "Derin sen ne istiyorsun? Karnındaki bebeğimizi bekar bir anne olarak mı büyüteceksin?
Bu kararı tek alamazsın ve ben sizi yanımda istiyorum"
Bebeğimi bekar bir anne olarak büyütmek tabii ki istemezdim ama Savaşa hala güvenmiyordum.

Ya zora gelir giderse?

"Savaş bana güven vermiyorsun. Tanıştığımızdan beri benden çoğu şeyi sakladın yalan söyledin. Şimdi gelip benden sana güvenmemi bekleme"

Masadan kalkıp sandalyeden çantamı aldığım da gitmek için hareketlendim.
Ona bakmadan yanından geçtiğim de çok geçmeden kolumu tutup durdurmuştu.
Çok kalabalık olmayan kafeye göz gezdirdim. Sabah olduğu için çok kişi yoktu. Olanlar ise umursamadan kahvaltı yapmaya devam ediyordu.

"Derin bir sorun olduğun da kaçmaktan vazgeç! Ben izin vermediğim sürece bu ülkeden çıkamayacağını biliyorsun"

Sesini yükseltmemek için uğraşırken çenesi kasılmıştı. Demek beyefendi sinirlendi! Kolumu sertçe çektim.
"Bak ben bu bebeği tek başıma da büyütebilirim. Yurtdışına taşınır abime durumu bir şekilde açıklarım sende bizden kurtulmuş olursun!"
Dilime dökülen kelimeler içindekilerle bambaşkaydı. Ben sanırım korkuyordum.
Abimin beni silmesinden Savaşla tekrardan ayrılmaktan bu sefer kaldıramazdım.

Aşka Tutkun Adam | Tutkun Serisi IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin