Herkese merhabaaaa👋😘
Multimedya: Axsel Evans (Theo James) & Polina Andreev (Scarlett Leithold)
Umarım bolumu severek okursunuz😊
*İyi okumalar*
Elif ’den
“Bunu yapamazsın!”
Güneş bağırmaya devam ettiğinde kapıyı açıp eve girdim. Bebeği aldıracağımı öğrendiğinden beri bağırıp karşı çıkmaya çalışıyordu.
“Güneş yeter artık! Bu benim kararım ve sende buna saygı göstermek zorundasın!” söylediklerim öfkesini artırmış ve kısa saçlarını hırsla arkaya atmıştı.
“Masum bir cana kıyacağının farkında mısın? Şimdi Demirden ne farkın kaldı?”
Mavi gözleri acımasızca parlamaya devam etmesi üzerine hayretle kız kardeşime baka kaldım. “Beni o adamla nasıl kıyaslarsın?” bağırışım ile pişman bakışları artık bir işe yaramazken ondan gözlerimi çektim.
“Abla ben öyle demek istememiştim. Sadece karnındaki canın bir suçu yok. Lütfen iyi düşün olur mu?”
Cevap vermek istemediğimi için odama çekilirken kapıyı kapatıp arkasına yaslandım.
"Allah'ım lütfen bana güç ver artık dayanamıyorum"
Yakarışım o kadar aciz ve çaresizdi ki umutsuzca yalvarıyordum. Bir anda nasıl her şey tepe taklak olmuştu? Daha bir haftaya kadar aşktan başım dönerken şimdi yaptığım hatanın bedeli ile karşılaşıyordum. İçimde bir can vardı ve ben buna hazır değildim. Diyelim vazgeçtim o zaman ne olacaktı?
Babam nerde dediğinde ne diyecektim?
Yoo ben yapamazdım!
Önüme gelen saçları arkaya atarken bakışlarım parmağıma takılmıştı.
Yüzüğü hala çıkarmaya cesaret edemiyordum. İçimdeki ses her şey yalan derken beynim, onu unut ve hayatına bak diyordu.Onu nasıl unutabilirdim?
Her gözlerimi kapattığımda onun bana aşkla baktığı bakışları geliyordu.
Bana gülümseyişi, bakışı hep aklımdaydı.
Onu nasıl unutacağımı bile bilmezken onu hatırlatacak bir parça ile yaşayamazdım."Elif!"
Polina yan odadan bağırırken ne zaman aktığını anlamadığım gözyaşlarımı silip odadan çıktım. "Efendim?" dediğim de yan odaya girmiştim.
"Axsel geliyor!"
Axsel mi?
Kaşlarım otomatik olarak çatılırken sıkıntılı bir şekilde nefes aldım. Elinde tutuğu telefonu havaya kaldırıp "beni aradı ve İtalya'da olduğunu söyledi. Tabi bende seninde burada olduğunu söyleyince görüşmek istediğini söyledi. Bende buraya çağırdım!"
İyi halt ettin!
Axsel İtalya'da çalıştığım şirkette mühendis olarak çalışıyordu. Bizde yani Polina ile onun yanında çalışıyorduk. Benim ona bakışım arkadaşça olsada onun bana olan ilgisi rahatsız etmiş ve araya mesafe koymak zorunda kalmıştım. Zaten o olaydan sonra da kendi memleketine gitmişti İngiltere'ye...
Şimdi ne olmuştu da dönmüştü?
"Neden gelmiş?" biraz kaba olduğum için Polina gözlerine devdip "ex aşkın geliyor sen ne diyorsun?" gözlerimi kocaman açıp
"Ne ex aşkı kızım benim onunla aramda hiçbir şey olmadı. En iyi sen biliyorsun!"
Cırladığım için yüzünü buruşturmuştu sonra ise tatlı tatlı gülümseyerek yanıma gelmişti. "Duyduğuma göre sevgisi ile ayrılmış düşündümde siz birbirinize yara bandı olursunuz bence kaçırma"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Tutkun Adam | Tutkun Serisi I
RomanceAŞK, Bir kalıba, Bir yatağa, Bir sıfata, Ya da dört duvara... Sığdırarak yaşanacak kadar küçük bir duygu değil. Her sıfatta ve her firsatta. Her yerde ve her koşulda yaşanacak kadar kabuğuna sığmayan koca bir tutkudur. ... Hata yaparak öğrenir...