46.Bölüm: GÜNDÜZ VE GECE

63.5K 2K 265
                                    

Merhabaaaa millet! Uzun bir bölümle karşınızdayım!😆💕

Multimedya: bölümden bir kare🎡💕

Umarım severken okursunuz😄

*İyi okumalar*

Elif'den

Parmaklarım Demir'in çehresinde gezenirken dün gece söylediği cümleyi düşündüm.

'Düşündüğümden de daha iyi bir anne olacaksın...'

Benden iyi bir anne olmayacağını düşünürken onu hayal kırıklığına uğratmaktan korkuyordum. Ben aile kavramına uzak büyümüştüm.
Beni yetiştiren bir üvey babamla beni çocukken terk eden bir anneyle büyümüştüm. Gerçek babam ise zaten hiç olmamıştı.

Annem çekip gittiğin de beni üvey babamla yalnız bırakmıştı. Küçük bir çocuğu yalnız bırakan bir kadının kızıydım. Kendi çocuğuma nasıl anne olacaktım? Ne olduğunu bile bilmediğim şeyi nasıl yapacaktım?

Parmaklarım yeni çıkmış sakallardan dağınık kahve saçlarına uzandığın da gülümsedim. Huylanmış olmalı ki kıpırdanıp uyku akan gözlerini açtı.
Dün gece biz Lamia ile uyurken o çalışmıştı. "Günaydın" neşeli çıkan sesim tuhaf gelirken Demir saçında duran ellerimi tutup dudaklarına götürdü.
"Günaydın sevgilim" yeni uyandığı için boğuk çıkan sesi kulağa ayrı bir güzel geliyordu. Yanağına küçük bir öpücük koyup "sen uyumaya devam et zaten geç yattın ben de gidip güzel bir kahvaltı hazırlayayım" yataktan kalkmak için hareketlendiğim de Demir belimden tutup kalkmamı engelledi. "Boşver kahvaltıyı benimle uyu" bu tatlı halleri güldürürken havlamı sesi ile çığlık sesi bizim odaya doğru yaklaştı. İçeriye ilk Lamia sonra ize onu kovalayan Haylaz girmişti.
Lamia yatağa çıkıp "bu köpek beni yiyecek beni kovalıyor!" Lamia nefes nefese konuşurken Haylaz hırlıyordu.

Haylazın tüyülerinde lastik toklar mı vardı?

"Lamia Haylazın üzerindekiler toka mı?"

Lamia kafasını kaşıyıp "hıı çok renksizdi bende toka takarsam güzel olacağını düşündüm ama hırlayıp beni kovalamaya başladı" dediğin de zavallı Haylaza acımıştı. Canı ne kadar acımıştır kim bilir? Yatağın üstünde duran Lamia'yı indirip kucağıma oturttum. "Lamia Haylaz'ın canı acıdığı için seni kovalamış hem ona toka takmak yerine istersen fular takabiliriz" Lamia sevinçle boynuma sarılıp "pembe fuların var mı o yoksa mavi de olabilir" dediğin de Demir "erkek adamı pembe bozar takacaksanız mavi takın" Lamia Demire dönüp burun kıvırdı.
"Bir kere renklerin cinsiyeti olmaz Demir abi!" Demire saçlarını savurup kucağımdan indiğin de çok bilmişe hayretle baktım. Bu kız zehir gibiydi!
Demir de yediği laftan sonra homurdanarak yataktan kalktı. "Anlaşılan siz iki cadı beni uyutmayacaksınız"
Lamia haylazı kucağına alıp "hadi fuları takalım" dediğin de bavulumu açıp mavi ve fuşya karışımlı fuları çıkarttım.
Haylazın boğazını sıkmayacak şekilde bağladığımız da çok tatlı olmuştu.

Biraz haylazla oynadıktan sonra Lamia ile kahvaltı hazırlamaya mutfağa indik.
"Elif abla sen çikolatalı pankek yapmayı biliyor musun?" Lamia tezgahın üzerine çıkmaya çalışırken sorduğu soru ile gülümsedim. "Evet biliyorum cadı" tezgaha oturması için yardımcı olurken
"o zaman pankek yapalım" dediğin de başımla onayladım. Buzdolabından yumurtaları alırken Lamia da yere atlayıp dolaptan unu aldı. Dökerek getirdiği unu alıp pankek harcına koyduğum da "Elif abla sen küçükken annene yardım ediyor muydun? Ben yardım etmek istediğim de annem izin vermiyor da" sorduğu soru bocalamama sebep olurken düşündüm.
Benim annemle öyle bir hiç olmamıştı.
Hatta en son hatırladığım anı birlikte lunaparka gitmemizdi. O gün tek eğlendiğim gündü. Ondan sonra lunaparka ayak bile basmamıştım.
"Benim de annem izin vermezdi" Lamia üzgünce bana bakıp "bütün anneler aynı ama bence sen farklı olacaksın" dediğin de gülümseye çalıştım. Bu annelik mevzusu beni geriyordu. Pankek kabını kenara koyup Lamia'yı kucağıma aldım.
"Kahvaltıdan sonra ne yapmak istersin?"
Kaç gündür evdeydi dışarı çıkmak hava almak iyi gelebilirdi. Lamia heyecanla ellerini çırpıp gülümsedi. "Lunapark! Lunaparka gidelim!" bağırarak söylediği şeyi Demir bile duyarken güldüm.
"Demek lunaparka gitmek istiyorsun ama önce Demir abinden izin almamız gerekiyor" Demirle bakışırken bu ara ayrılamadığı bilgisayarıyla uğraşıyordu.
Lamia kucağımdan inip Demire doğru koştu. "Demir abi Lunaparka gidebilir miyiz? Lütfeeeen!" uzatarak söylediğin de bu tatlılığa dayanamayan Demir bana bakıp "gidebiliriz ama ilk önce kahvaltı"
Lamia çığlık atıp bana doğru koştu.
"Hadi Elif abla kahvaltı hazırlayıp çabucak çıkalım" heyecanına ortak olmaya çalışarak gülümsedim.

Aşka Tutkun Adam | Tutkun Serisi IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin