Merhaba pıtırcıklar yeni bölüm geldii😂🎉
Umarım severek okursunuz😊
Multimedya: Fatih Kaya (Andrea Denver)
😏İyi okumalar...
"Aşka Tutkun Adam - 21. Bölüm: HAYAL KIRIKLIĞI"
Gördüğüm görüntünün karşısında ne yapacağımı nasıl tepki vereceğimi bilmiyordum. Beynim durmuş ve bu görüntünün gerçek olup olmadığına inanmaya çalışıyordu. Bize doğru yaklaştıklarında gerçek olduğunu anladım.Gözlerim gözlerinden ayrılmazken o bakmıyordu bile!
Kalbime bir anda oturan şey beni sarstı, hareketsizce duruyordum. Yoksa her an düşüp bayılabilirdim. Şirkette gördüğüm kadının Demir'e olan yakın halleri hem şaşırtıyordu hem de sinir ediyordu! Ben bu kadını daha önce neden görmemiştim? Daha doğrusu bu kadın nereden çıkmıştı!? Sinirle nefes alırken Derin koluma girip destek olurcasına elimi sıktığında tepki olarak gözlerimi kapatıp açtım.
"Derin arkamdan iş çevirmenin hesabını vereceksin, şükret çok insan var!" Demir'in sinirli çıkan sesi kaşlarımın çatılmasına sebep oldu. Biz burada onu düşünelim o yine sinirlensin! Gözlerimi ona diktiğimde bu sefer bakışları beni bulabilmişti. "Sanırım hesap soracağın tek kişi o değil. Derin'le birlikte hazırladık," gözlerindeki şaşkınlığı bir an görsem de daha sonra gülüp, "Bu sefer cezasının az olması için seni de dahil etmiş ama bir şey fark etmeyecek!" dedi.
Bu nasıl bir insan! Teşekkür etmek yerine tehdit ediyordu. Derin'e döndüğümde oldukça şaşırmış ve üzgün görünüyordu. "Ben sadece mutlu olmanı istemiştim. Demek ki yanlış düşünmüşüm," bunları derken gözleri dolmuştu. Sinirlerim tepeme çıkarken Derin hızlıca yanımızdan ayrıldı. Ah! Bu adamın derdi neydi? Hiç düşünmeden bir insanın canını yakabiliyordu. Bakışlarım onu ezerken onun tek yaptığı duygusuzca bakmaktı.
Ona doğru yaklaşıp "Bu yaptığınız sadece onu kendinizden uzaklaştırmanızı sağlar. Yalandan da olsa mutlu gibi görünebilirdiniz kardeşiniz için!" diye sertçe çıkıştığımda daha fazla onları görmek istemiyordum. Yanlarından ayrıldığımda Derin'i aramak için mekana göz gezdirdim. Demir'e ne kadar kızgın olsa da çekip gittiğini sanmıyordum.
Demir'in bir şeylere kızgın olduğunu fark etmiştim ama Derin'e sert çıkışacağını tahmin bile edemezdim. Mekanın terası aklıma geldiğinde hızlıca terasa çıktım. Derin demirliklere yaslanmış sigara içiyordu. Ne desem de o sigarayı bırakmasını sağlayamamıştım ama biliyordum sadece canı sıkkınken içiyordu. Esen rüzgar elbiseden kalan çıplak tenime temas ederken derin bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Tutkun Adam | Tutkun Serisi I
RomanceAŞK, Bir kalıba, Bir yatağa, Bir sıfata, Ya da dört duvara... Sığdırarak yaşanacak kadar küçük bir duygu değil. Her sıfatta ve her firsatta. Her yerde ve her koşulda yaşanacak kadar kabuğuna sığmayan koca bir tutkudur. ... Hata yaparak öğrenir...