Merhabaaaa ben geldim!😄
Multimedya: bölümden bir kare😓
Umarım severek okuduğunuz bir bölüm olur 😘
*İyi okumalar*
Demir'den
Karşımda duran kızın "bırak sana beni Allah'ın cezası!" bağırışı sinirimi bozmuş ve Görkem'e susturması için işaret vermiştim.
Görkem kızın ağzını bağlarken yanda duran sandalyeyi kızın önüne ters bir şekilde koyup oturdum.
Kahve gözleri bana nefretle bakarken sırıttım."Çeneni kapatırsan konuşmana izin veririm" kız hızla başını sallamış ve çırpınmayı bırakmıştı.
"Asmindi değil mi?"
Görkem kızı iki gün içinde bulurken Bursa'daki depoya getirmişti. Bu kızın ne bildiği hakkında bir fikrim olmasa da bir şeyler bildiği gözlerinde ki nefretten belliydi. Kız başını sallayıp bakışlarını bana dikti. Görkeme tekrardan işaret verip kızı çözdürdüm. Canını yakmaya gerek yoktu.
Bana verdiği bilgilerden sonra gitmesine izin verecektim.Kızın ağzı açıldığı an "Allah belanı versin!"
Diye bağırmıştı.Ah bu kadınlar!
"Bak seninle bir derdim yok sadece soracağım sorulara cevap ver sonrada özgürlüğüne kavuş" sert sesim onu korkutmuştu.
"Sana hiçbir şey anlatmayacağım!"
Asmin denen kız inatlaşmaya devam ederken sinirle güldüm.
"Bak bence zorlama, benim iyi niyetimi sınama şimdi cevap ver! O mektubu nerden buldun?" Asmin şaşkınca bana bakıp
"Mektup mu? Sen nerden biliyorsun?" gözlerinde gördüğüm ışık hiç hoşuma gitmemişti.İyi oyuncu değildi!
"Bence ikimizde benim kim olduğumu bildiğini biliyor şimdi salağa yatmak yerine konuş!"
Sabrım iyice gerilmiş ve karşımda ki kıza zarar vermemek için ayağa kalktım.
Kız korku ile "b-ben bir şey b-bilmiyorum"
Dediğin de kızı boğazından tutup duvara yasladım."Biliyor musun? Bende gözüm kararınca ne yaptığımı bilmiyorum. Beni sinirlendirmek yerine konuş, konuş ki canın yanmasın!"
Boğazını sıktığım için çırpınırken elimi çektim. Kız öksürüp duvara yaslandı.
"Ben Elif'in çocukluk arkadaşıyım." bildiğim şeyleri söylemesi daha çok sinirlendirmişti."Bana mektubu anlat!"
Gözlerini kaçırıp "Esma teyze gittiği gün bir mektup bırakmıştı. Mektup Elif'den önce benim elime geçti. Küçüktüm işte! Elif'in üzüleceğini biliyordum bu mektup eline geçerse İçinde hep bir umut olacaktı geleceğini düşünecekti. Bende o umut doğmadan mektubu sakladım"
O umut olmadığı için benim meleğim yalnız kalmıştı!
"Şimdi mi aklına geldi? Yoksa vicdan mı yaptın?"
Kız boğazını tutmaya devam ederken gözlerini bana dikti.
"Sen babasının katili olduğun halde vicdan azabı duymadan onun yanındasın-" lafına devam etmesine izin vermeden boğazına yapmıştım.
Lanet olsun!
"Yaşamak istiyorsan cümlelerime dikkat ederdim!" yüzü git gide kızarıyordu.
Görkem beni kızın üstünden alıp "Demir delirdin mi? Kızı öldüreceksin!" diye bağırdı. Kız yere çöküp öksürmeye devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Tutkun Adam | Tutkun Serisi I
RomanceAŞK, Bir kalıba, Bir yatağa, Bir sıfata, Ya da dört duvara... Sığdırarak yaşanacak kadar küçük bir duygu değil. Her sıfatta ve her firsatta. Her yerde ve her koşulda yaşanacak kadar kabuğuna sığmayan koca bir tutkudur. ... Hata yaparak öğrenir...