38.Bölüm: GERÇEĞİN SIRRI

61.6K 2.1K 150
                                    

Merhaba benim Pıtırcık okuyucularım
Yeni bölümle karşınızdayım😄

Bu arada bugün sevgililer günüymüş bence bu gün sadece sevgililer için değil kalbinde yeri olan herkes içindir😆

Bende sizi çok sevdiğim için sevgililer gününüzü kutlar ve en içten dileklerimi yollarım😂💕😘

...

Multimedya: bölümden bir kare😢

*İyi okumalar*

Elif'den

1 hafta sonra...

Elimde ki dondurma kabını kenara koyup izlediğim filmi durdurdum.
Bilgisayarı da kapatıp yatağın yanına koydum. Kendimi eve kapatıp ayrılık depresyonu yaşıyordum ama buna bile izin verilmiyordu. Çalan telefonla ofladım. Günde en az 3 defa arayan Aslı yine geçikmemişti. Sadece o biliyordu Demir'den ayrıldığımı o yüzden de beni yanlız bırakmamaya çalışıyordu ama ben yanlız kalmak istiyordum.

"Efendim?"

"Elif lütfen dün attığım e postaya göz attığını ve birazdan şirkete geleceğini söyle"

Hızlıca söylediği şeyi anlamaya çalışırken dün gelen e postayı hatırladım.
Ben ona bakmamıştım ki!

"Aslı ne e postası?!"

Kafam o kadar saçma şeylerle doluydu ki iş düşünecek hal kalmamıştı.

"Elif kendi ellerinle hazırladığın bir dosya vardı. Yeni iş hani alışveriş merkezleri için çizimleri yapmıştın. İşte bugün adamlar gelecek ve tek sen biliyorsun içeriyi!"

Kahretsin!

Ben onu tamamen unutmuştum.

"Demir nerde onunla hazırlamıştık o da içeriyi biliyor"

Aslı bir anda sustuğun da bir sıkıntı olduğunu anlamıştım.

"Sen Demir ile ilgili hiçbir şey duymak istemediğini söylediğin için diyemedim ama Demir ortada yok olmadığı için de senin gelmen gerekiyor"

Nasıl ortada yoktu?

"N-nasıl yok?"

Korku tüm hücrelerime yayılırken kalbimin ritmi hızlanmıştı.

"Bilmiyoruz Görkem de ulaşamıyor".

Nasıl ulaşamıyor? Kocaman adam kaybolacak hali yok!

"Tamam ben geliyorum geç kalırsam adamları oyala"

Tamam dediğinde hızlıca yataktan kalkıp duşa girdim.

Nerdeydi?

Onu en son otel odasında görmüştüm.
İlk defa gözlerinin dolduğuna şahit olmuştum. Beni bu kadar çok seviyorsa neden yalan söylemişti. Benden neden saklıyordu.

Neyi saklıyordu?

Sular vücudumdan akarken göz yaşlarım ona öncülük ediyordu. 1 haftadır onu unutmaya çalışmakla geçmişken her seferinde kalbim onun ismini fısıldadı.
Ondan kopamazken onsuz nasıl yapacaktım?

Aşka Tutkun Adam | Tutkun Serisi IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin