Yeniii bölüm geldiii💞🎉
Tabii bir farkla çünkü bu en uzun bölüm🎉🎉😂
Umarım severek okursunuz çünkü yazarken çok eğlendim de😂😏
Multimedya: Köpekcik😍🐶
İyi okumalar...
"Aşka Tutkun Adam - 20. Bölüm: YÜREĞİN FERYADI"
Kafamda dönen cümleleri toparlamaya çalışırken oldukça zorlanmıştım. Ne saçmaladığımı bilmeden konuştuğumda yüzündeki eğlenmiş surat ifadesine baka kalmış ve arkama bakmadan odadan çıkmıştım.
Şu anda ise kafamı dosyalara gömüp onu görmezden gelmeye çalışıyordum ama bu oldukça zordu. O kocaman camdan bana baktığını hissedebiliyordum.
Neden geliyordu ki?
Onunla İtalya'da baş başa vakit geçirmek iyi bir fikir değildi! Ondan uzak duracağım zaman sanki bunu biliyormuşçasına bana daha da yakın oluyordu ve bunun düşüncesi bile benim nefesimi kesmeye yetiyordu. Neyse... Sonuç olarak daha 3 gün vardı. Belki gelmekten vazgeçerdi.
Elimdeki okumadığım kâğıtları dosyalara yerleştirirken camdan gelen sesle kafamı kaldırdım. Karşımdaki manzara kaşlarımın çatılmasına sebep oldu. Demir Bey bir kadınla tartışıyordu? Tartışmadan çok kavga gibiydi. Bakışlarım Demir Bey'in ne dediğini anlamaya çalışırken gözlerimiz kesişti. Gözlerindeki bocalamadan sonra cama doğru yürüyüp tam önümde durdu. Ben daha ne olduğunu anlamdan perde ile burun buruna geldiğimde kapalı cama baka kaldım.
Ne olmuştu şimdi?
Sinirle ayağa kalktım o kadının kim olduğunu merak etmiştim. Çok güzel bir kadındı. Parmaklarımla masaya ritim tutarken çatlamak üzereydim. İçimde tuhaf bir his vardı ve bundan hiç hoşlanmamıştım. Daha fazla dayanamayıp odadan çıktım, o an kadında çıkmıştı. Beni baştan aşağı süzdükten sonra küçümseyen bakışları beni buldu. Açık kahve gözlerinde kıskançlık bariz bir şekilde belli olurken kadının arkasından Demir Bey'de çıktı. Kadın, Demir Bey'in yanağından öpüp ona gülümsediğinde Demir Bey'in gözleri benim üzerimdeydi.
Donmuş bir şekilde onlara bakarken Demir Bey hiç tepki vermeden elindeki anahtarı kadına verirken o anahtarın kendi evinin anahtarı olduğunu fark ettim. Demir Bey tekrardan odasına girerken kadında asansöre binmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Tutkun Adam | Tutkun Serisi I
RomantizmAŞK, Bir kalıba, Bir yatağa, Bir sıfata, Ya da dört duvara... Sığdırarak yaşanacak kadar küçük bir duygu değil. Her sıfatta ve her firsatta. Her yerde ve her koşulda yaşanacak kadar kabuğuna sığmayan koca bir tutkudur. ... Hata yaparak öğrenir...