63.Bölüm: DELİ GİBİ

52.5K 1.9K 274
                                    

Merhabaaaa yine yeni bir bölümle karşınızdayım💃

İftardan sonra tatlı yerine okumanız için hazırlanmıştır (kilo yapmaz)😂😂

Multimedya: bölümden bir kare😍

*İyi Okumalar*

Güneş'ten

Bozuk saat gibi aynı zaman da takılı kalmış ve cevap bekleyen gözlere hapsolmuştum.

Ne diyecektim?

Sana aşığım mı?

Bu aptalca bir fikirdi. Bana ne hissettiğini bile bilmezken kendimi bu duruma sokamazdım.

Sabrı tükenmiş gibi derin bir nefes aldığı sırada çalışan saksımla derin bir oh çektim.

Hadi Güneş sen yaparsın!

İlk önce elimi başıma koyup sendelerken kaşları çatılmıştı. Sonra gözlerimi kapatıp kendimi yere bıraktığım da Can düşmeme izin vermeden beni belimden yakalamış ve kucağına almıştı.

"Güneş! Güneş aç gözlerini!"

Endişeli sesine tepki vermek istesem de kıpırdamamaya çalıştım. Ben bu hallere düşecek kız mıydım be?

Can "Güneş bayıldı!" diye kükrediğin de içeri girdiğimizi anladım. Ablam "ne oldu böyle? Güneş iyi mi?" derken sırtım yumuşak bir yere değmişti.

Can "bilmiyorum biz tartışıyorduk sonra bir anda sendeledi sonrada bayıldı"

Cidden rezillik diz boyuydu. Aklıma başka çare gelmediği için bayılma numarası yapmak gerçekten utanç verici idi.

"Hastaneye gidelim"

Ablam başımda konuşuyorken herkesin başımda toplandığını hissetmiştim.

"Güneş'e ne oldu?"

Derin'in cırlaması yüzümü buruşturmamı tetiklerken kendimi sıktım. Nefes'in sesi olduğunu anladığım kişi "tansiyonu düşmüş olabilir. Tansiyon aleti var mı?" demişti.

Tansiyon mu?

Can "ne tansiyonu? Boş verin direk hastaneye gidelim" endişeli sesi hoşuma gitmiş olsa da vicdan azabı çekmiyor değildim. Nefes'in yanıma yaklaşıp yüzümü incelediğini hissediyordum. Bir anda kulağımın dibinde "gözlerini kırpıştırma anlayacaklar"

Ne!

Nasıl anlamıştı?

Nefes "Güneş'i odaya taşıyın" dediğin de Can "saçmalama hastaneye git-" Nefes Can'ın lafını kesmiş ve " önemli bir şey olursa gidilir şimdi dediğimi yapalım" demişti. Bacağımın altında ve belimde hissettiğim kollarla havalanırken Can'ın "sen bir ayıl o zaman görüşeceğiz baş belası" mırıldanmasını duymuştum. Tepki vermemeye çalışırken kokusunu içime çektim.

Tekrardan yatağa yatırıldığım da Nefes
"Siz erkekler çıkın ben bir bakayım" demişti. Can "çıkmıyorum ne yapacaksanı yap" sert sesine gülmemek için dişlerimi sıkmıştım.

Bu adamın derdi neydi?

Ablam "hadi Can!" dediğinde bir homurdanma duymuştum. Kapı sesinden sonra "gözlerini aç!" sesiyle gözlerimi açtım.

Dört kızda bana öldürücü bakışlar attığın da yatakta doğrulup sırıttım.

"Nasıl oyunculuğumu beğendiniz mi?"

Aşka Tutkun Adam | Tutkun Serisi IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin