Aşk kuşları yine ben geldim👋
Umarım gününüz güzel geçiyordur😊
Multimedya: bölümden bir kare😢
Seveceğiniz bir bölüm olması dileği ile...
*İyi Okumaları*
Elif'den
Yalanlara aşık olurdu insan.
Bazen küçük bir söz bazen de küçük bir gülümseme, inanmak için yeterdi...
O sözlere o gülümsemeye öyle bir inanırdın ki sanki diğer her şey yalan gelirdi.Sadece o gerçekti.
Yaşadığım bu masaldan acı bir şekilde uyanmıştım. Toz pembe gördüğüm her şey hayallerimle birlikte karanlığa gömülmüştü. Aptalca bir aşka kapılıp diğer her şeyi görmezden gelmiştim. Ona inanmak istemiş ve hayatımın en büyük hatasını yaptığımı anlamıştım. Baştan beri bir yalanın içinde yaşarken nasıl bu kadar kör olduğuma inanamıyordum.
Dedikleri gibi aşk gözleri kör mü ediyordu?
Babamın katiline aşık olmuştum. Zaten o baştan beri bir katil değil miydi? Yeraltının 'Büyük abisine' aşık olmamış mıydım?
Aşkım için her şeyi göze almıştım o ise benim için değişmişti. Hiç görmediğim babam için buralara kadar gelmiştim.
Beni düşünmeyen hiç arkasına bakmayan bir adam için neden bunu yapmıştım?Yoksa hepsi kaderin bir oyunu muydu?
Düşünceler içinde boğuşurken akan gözyaşlarımı hızla sildim. Bana yalan söyleyen beni kandıran bir adamın arkasından ağlayamazdım.
Elif Sezer'e yakışmazdı!
Bir anda önüme koyulan kahve ile başımı yukarı kaldırdım. Yiğit yüzünden eksik etmediği gülümsemesiyle bana bakarken
karşıma oturdu. "İç, ısınırsın" bakışları kahveyi gösterirken sıcak kupayı elime aldım."Teşekkür ederim"
Kısık ve güçsüz çıkan sesim Yiğit'i rahatsız etmiş ve yerinde kıpırdanmıştı.
"Elif bak ne olduğunu bilmiyorum ama anlatmak istersen buradayım" dediğinde ona minnetle gülümsedim. Kahvemden bir yudum içtiğim de içimdeki soğukluğu ısıtmaya yetmemişti. Kendimi oyuncak bebek gibi hissediyordum. Hiçbir duygum benle değilken her şey çok boş gelmişti.
Bu duruma daha fazla dayanmadan kendimi ayakta buldum. "Yiğit ben dinlensem iyi olur yarın konuşalım mı?" o kadar yorgun hissediyordum ki Bedenim bile yük olmuştu. Yiğit "tabi sen dinlen."
Kalacağım odayı gösterdiği gibi içeri girip kapıyı kapattım. Kapanın arkasına yaslandığım gibi tuttuğum tüm gözyaşlarım kendini bırakmıştı. Ayaklarımda olmayan dermanla yere çökerken ağzımdan kaçan hıçkırığı elimle sessizleştirdim.Canım yanıyordu!
Kalbimin her atışı onun ismini fısıldarken kalbimi söküp atmak istedim. Bu acıya nasıl katlanacaktım? Onsuz nefes bile almak zorken nasıl onsuzluğa alışacaktım?
Hıçkırıkların arkası kesilmezken bakışlarım tüm hayallerimle giyindiğim gelinliğe kaydı.Ben o küçük hayallerle bile büyüyememişken seninle kurmuştum.
Neden tüm hayallerimi yıktın ki?
Ağzımdan kopan acı feryat her şeyi yakıp yıkmaya yetmişmişti. Hırsla elime aldığım gelinlikle odadan çıkarken gözyaşlarım önümü görmemi zorlaştırıyordu. Masada gördüğüm içki şişesini alıp mutfağa gittiğim de gördüğüm kibrit kutusu ile gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Tutkun Adam | Tutkun Serisi I
RomanceAŞK, Bir kalıba, Bir yatağa, Bir sıfata, Ya da dört duvara... Sığdırarak yaşanacak kadar küçük bir duygu değil. Her sıfatta ve her firsatta. Her yerde ve her koşulda yaşanacak kadar kabuğuna sığmayan koca bir tutkudur. ... Hata yaparak öğrenir...