Prolog

2.4K 88 12
                                    

Emma

Ahoj já jsem Emma a je mi 16 let. Mám jenom otce, protože máma zamřela při mém porodu a táta mi to dává dost sežrat. Bije mě, kope do mé a všelijak mlátí. Chodím do 9 třídy a bydlím ve Finsku a tetu mam v Norsku. Můj táta se jmenuje Bill a je mu 32 let. Má nemocný srdce takže to mam vcelku dobrý, nesmí se tolik rozčilovat. Moje oblíbená barva je bílá nebo šedá, a trochu i černá. Ve škole je to hrůza nazývají mě třeba blbko, krávo a nebo fifleno.

Marcus

Ahoj já jsem Marcus a je mi 15 let a bydlím v Norsku se svým bráchou a dvojčetem. Mým koníčkem je fotbal a moje oblíbená barva je Červená. Jsme zpěváci a máme dost fanoušku. A jo jsem o 15 minut starší než Martinus a dost ho to štve.

Martinus

Ahoj já jsem Martinus a jsem mladší brácha Marcuse. Je mi taky 15 let a bydlím v Norsku. Jsem taky zpěvák a taky rád hraju fotbal jako Marcus. Moje oblíbená barva je Černá a číslo drezu je 7 a to je taky moje šťastné číslo.

Ale brácha se teď o mě dost bojí. Jsem pořád v pokoji a vylezu jen když si jdu pro jídlo a to je jen výjimečně. Takhle se chovám od té doby co mi umřela holka, jmenovala se Linda a měla rakovinu. Řekla mi to až když se už nic nedalo dělat, prý že mě nechtěla otravovat svým životem. Ale ona byla můj život. Tak jsem se do sebe uzavřel a s nikým nepromluvil a ani s bráchou ne. Kvůli tomu jsme se s bráchou od sebe hodně oddálily, už nejsme ty šťastný kluci jako dřív.











I love you (Marcus a Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat