"Bugün bir yerlere gideceğiz."
Zaten kötü başladığım günde Taehyung'un suratını görmek beni daha da kötü yapıyordu.
"Ben evde kalmak-"
"Jungkook da gelecekmiş."
Sözümü yarıda kesip kendisi konuştuğunda şaşkınlıkla ona baktım.
"Ne?"
Kahvaltıda içtiği siyahımsı kanın bulunduğu bardağı, yüzümdeki ifadeye bakıp hoşnutça gülümseyerek bıraktı.
"Yeni sınıf arkadaşı Shin Shin'i daha yakından tanımak istiyormuş. Seni sevmiş."
Şaşkınlıklığım kat kat artarken gülerek bardağımdaki berrak kırmızı kandan birkaç yudum aldım.
Gerçekten mi?
Beni sevmiş miydi?
"İstiyorsan gidip hazırlan. Bir saate çıkarız."
Heyecanımı belli etmemeye çalışırken hafifçe başımı sallayarak bardağı masaya bıraktım ve mutfaktan çıkarak üst kata koridora gittim.
Her yer tertemizdi..
Tüm gece boyu mutfaktan çeşitli sesler gelmesine rağmen ne ara temizlemişti buraları bilmiyordum.
Sanırım ben uyuduktan sonra sabaha karşı temizlemişti..
Hızla odaya girdim ve kötü düşüncelerimden ayrılarak etrafa bakındım.
Burası benim odam değildi ki, nasıl Jungkook için hazırlanabilirdim?
Ayrıca ben öldükten sonra kim bilir eşyalarıma ne yapmışlardı.
"Tzuyu!"
Duyduğum sesle irkilirken koridordan gelen sesin sahibini görmek için kapıyı açarak elinde poşet tutan Taehyung'a baktım.
"Ne var?"
Gülümseyerek poşeti bana uzattı.
"Bunları giy. Önceki beyaz kıyafetimi kana buladığın için bu sefer siyah aldım."
Şaşkınlıkla poşeti elinden alarak bir şey demeden kapıyı kapatarak poşetin içine bakacaktım ki kapı tıklatıldı.
Tekrardan kapıyı açarak yüzüme doğru eğilmiş, sırıtarak bana bakan Taehyung'a baktım.
"Yine ne var?"
Gülümsemesi tüm yüzünü kaplarken kapının kilidini gösterdi.
"Kapını kilitle. Bu evde kim bilir neler neler var."
Söylediği şeye anlam veremezken başımı sallayarak kapıyı kapattım ve kilide bir süre baktım.
"Öylesine söylemiştir herhalde."
Diye kendi kendime konuşup arkamı döndüğümde Taehyung'u görmemle çığlık attım.
Ne ara girmişti o odaya?!
"Kapıyı kilitle."
Ağzından o ürkütücü iki kelime çıktığında üstüme yürümeye başlamıştı.
"N-neden?"
Dedim Taehyung ile kapı arasına sıkışıp kaldığımda.
"O kapıyı kilitlemediğin sürece odana girebilir veya ışınlanabilirim. O yüzden, kilitle."
Taehyung da ışınlanabiliyor muydu?
Peki neden bana zarar verebilirdi ki?
"N-n-ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR 2✔
VampireHayat uzun ama kuşlar yok olmuş. Peki ben neden hâlâ yaşıyorum? . . . . . . . . (2. Kitaptır. Lütfen ilk kitabı okuduktan sonra okuyun.)