Rahibi öldürmemin ve en sonunda ağlamamın durmasının üzerinden dakikalar geçmişti.
Oturduğum yerden kalkarak pantolonumdaki tozları silkeledim ve kapıya doğru yaklaşmaya başladığımda Jungkook-an'ı gördüm.
Kapının eşiğinde yüzünde şaşkın bir ifadeyle az gerimde kanlar içinde yerde yatan rahibe bakıyordu.
"Jungkook-an! Ben duamı bitirdim, hadi gidelim."
Yanına yaklaşmaya başladığımda hâlâ rahibe bakıyordu.
"Tzuyu?"
"Evet?"
Ne diyeceğini beklerken gözlerini gözlerime çıkardı.
"Onu sen mi öldürdün?"
Güldüm.
Kilisede o gelmeden önce sadece rahiple ben vardım ve sağ kalan kişi bensem böyle bir soru sormak için aptal olmak gerekiyordu sanırım?
"Bir sorun mu vardı?"
Alayla konuştuğumda kaşlarını çattı.
"O bir rahip Tzuyu."
"Ee?"
Rahip olduğunu zaten biliyorduk..
"Her önüne geleni öldüremezsin Tzuyu. Özellikle de rahipleri."
Güldüm.
Jungkook-an'ın aniden içinden dindar bir adam mı çıkmıştı, ne olmuştu?
Söyledikleri çok saçmaydı..
"Neden özellikle de rahipleri? Onlar bir gün ölecekler listesinde VIP mi?"
"Sen.."
Bakışları tıpkı bir deliye bakar gibiydi.
"Sen ne saçmalıyorsun Tzuyu? O Tanrı'nın bir elçisi."
Kesinlikle dindar bir Jungkook-an fazlasıyla saf yürekli birine dönüşüyordu.
"Asıl sen ne saçmalıyorsun Jungkook-an? O sıradan bir insan. Tanrı'nın elçisi falan değil."
Kolundan tutarak kiliseden çıkarmak için yürümeye başladım ama o hareket etmedi.
"Onu neden öldürdün?"
Sinirlenirken Jungkook-an'ın kolunu sıkmaya başladım.
"Bana Şeytan dedi. Yeterince kişinin bana Şeytan demesinden bıkmıştım ve en sonunda patladım."
"Bir rahibi öldürerek mi patladın?"
Sinirle Jungkook-an'ı geriye doğru ittirdim.
"Yeter artık! Sen bana Şeytan deseydin seni de öldürürdüm. Bunun rahip ile hiçbir alakası yok."
Kaşları alayla havaya kalktı.
Her zaman mükemmel olduğunu düşündüğüm Jungkook-an niye şu an da bana fazlasıyla iğrenç biri olarak görünüyordu?
"Jungkook'a bunca zaman Şeytan demene rağmen neden o seni öldürmedi peki?"
'Böyle yapmalıydım değil mi? Sonuçta ben bir Şeytan'ım.'
'Gayet normal değil mi? Sonuçta ben bir Şeytan'ım.'
Jungkook bunu kabullenmişti ki!
Neden ona Şeytan dendiğinde kızsın kabullendikten sonra?
"Melek olmayı fazlasıyla sevdin herhalde? Şeytan olanları fazla umursamıyorsun?"
Güldü.
"Tabii ki de. Sonuçta ben bir Angel'ım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR 2✔
VampiriHayat uzun ama kuşlar yok olmuş. Peki ben neden hâlâ yaşıyorum? . . . . . . . . (2. Kitaptır. Lütfen ilk kitabı okuduktan sonra okuyun.)