29. BÖLÜM/KAMERA KAYITLARI 1

517 50 3
                                    

Etrafımda birileri var mı diye yüzüncü kez kontrol ettikten sonra heyecanla parmağımı uygulamaya değdirdim.

Kalbim çok hızlı atıyordu ve her an Taehyung gelecek ve hiçbir şey öğrenemeyeceğim korkusu saniyeler geçtikçe artıyordu.

Yükleniyor işareti gözlerim önünde dönerken stresle dudaklarımı ısırmaya başladım.

Aradan bir dakika geçmişti ki telefon tarihler ve saatlerle doldu.

Çok heyecanlıydım ve artık ne göreceksem veya öğreneceksem bir an önce olsun istiyordum.

Ben gelmeden bir saat öncesini seçtim ve bu sefer de oda numaralarının bulunduğu videolar karşıma çıktı.

Hangisini seçmeliydim?

Ürkerek odaların dışında kalan bölümü seçtim.

Tekrardan karşıma seçenekler çıktı.

Evin girişi ve koridor..

Karşıma ne çıkacağını bilmeden evin girişini seçtim.

Bir video oynamaya başlamıştı ve bu giriş kapısını gösteriyordu.

Beklemeye başladım..

Belki bu saatlerde gelmişti?

Bir süre daha hiçbir şey değişmeyen görüntüye baktıktan sonra kafama dank eden şeyle kendime geldim.

Sabaha kadar bu görüntülerin hepsini izleyemezdim.

Taehyung hemen üst kattaydı ve her an buraya telefonunu almak için gelebilirdi..

Bir şey olmadığı için videodan çıkacağım sırada kapı aralandı.

Heyecanla telefona daha çok eğildim ve okuldan gelen Taehyung'a baktım.

Tek koluna astığı çantayı yere fırlattıktan sonra kapıyı sonuna dek açtı ve kapıda duran kızı fark etmemi sağladı.

Ne yani?

Eve bir kız ile mi gelmişti?

Göreceklerimden korkuyordum..

Kız kocaman gülümseyerek Taehyung'un koluna girdi ve beraber kameranın görüş açısından çıktılar.

Onlar gider gitmez önüme bir seçenek çıktı.

Reklam olduğunu düşünüp çarpıya basacağımda Taehyung'un ismini görmemle durdum ve yazıyı okudum.

-Taehyung'u izle-
Evet/Hayır

Bu da neydi böyle?

Bu uygulama bir oyun muydu yoksa?

Yine de  merak ettiğim için Evet'e bastım.

Görüntü mutfağa gitti.

Kız masaya oturmuş, Taehyung ona bardakta kan ikram ediyordu.

Kız gülümsemesine devam ederek bardağı eline aldı ve Taehyung'un karşısına oturmasını izledi.

Taehyung sandalyesine kurulduktan sonra kadehinin tutulacak yeriyle oynamaya başladı ve kızın kanı içmesini bekledi.

"Neden içmiyorsun? Kan çok güzel."

"Sen daha güzelsin."

VAMPİR 2✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin