44. BÖLÜM

490 45 5
                                    

Jungkook

Hafif dalgalı saçları omuzlarından aşağıya doğru dökülmüştü.

Üzerindeki bol ceketin altına giydiği siyah bluz ve siyah pantolon onu çok çekici gösterirken vücut hatları birazcık belirginleşmişti.

Yüzünün yarısını örten şapkanın ardında kalan gözleri ise kırmızılaşmıştı.

Ağladığı belliydi.

Yanağından akan bir damla gözyaşı da bunu kanıtlıyordu zaten.

Suratında açık kalan yerlere baktım.

Beyaz soluk tenine, boynunu sarmış morluklara ve kırışan derisine.

Suratındaki kırışıklar resmen bir yaşlının suratındaki kırışıkların on katıydı ama gözüme fazlasıyla sevimli ve çekici gelmişti.

Şaşkın ve hüzünlü bakışları tıpkı yaralı bir serçeyi andırırken suratındaki kırışıklıklar gözüme sanki yokmuş gibi geliyordu.

Oradaydılar, suratının her yeri buruş buruştu ama hâlâ kalbim fazlasıyla hızlı atıyordu.

Hızlıdan bile hızlıydı hatta.

Muhtemelen başkası görse onun yüzündeki kırışıkları ve soluk tenindeki morarmayı, iğrenç olduğunu düşünür ve hemen başka bir yere bakardı.

Ama benim gözümde sanki her zamanki gibiymiş gibiydi ve hâlâ daha onu güzel buluyordum.

Gerçek aşk bu muydu?

Her ne kadar başkaları onu görünce iğrense de senin gözünde hâlâ mükemmel görünmesi miydi?

Bilmiyordum..

Tek bildiğim şey onun güzel olduğuydu.

TZUYU

"Jungkook?"

O neden buradaydı?

Acaba buraya gelmeden önce Jungkook-an ve Taehyung ile karşılaşmış mıydı?

Beni gördüğünü söyler miydi?

Ama onlar Jungkook'a karşı değil miydi?

Emin değildim..

"Tzuyu? Neden buradasın?"

Kazdığım mezara gitti gözleri.

Gözleri hüzünle kaplanırken dolmuştu.

"Ah, demek bunun içindi."

Yere çömelerek toprağı avuçladı.

"Ben.."

Kızarmış gözlerini gözlerime çıkardı.

"Ben.. Üzgünüm."

Aniden özür dilemesine şaşırırken bir damla yaş gözlerinden süzülmüş ve kafasını eğerek burnunu çekmişti.

"Hepsi benim suçum.. Hepsi.."

Tekrardan burnunu çektiğinde zaten dolu olan gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı.

"Hiçbir şey yapamadım.. Hayır çok şey yaptım ama hepsi benim aptallığımdan.."

Yanına çömelerek onu izlemeye başladım.

"Seni öldürdüm.. Bütün bunları çekmene sebep oldum.. Her şey benim yüzümden."

Ben de burnumu çektim.

VAMPİR 2✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin