40. BÖLÜM

474 53 14
                                    

"Nasıl ona inanıp onunla kalırsın ki?!"

Adam sinirle yumruklarını sıktı.

Yaptıkları onu kahrediyor, gün geçtikçe ve buraya geldikçe vicdan azabı daha da fazlalaşıyordu.

Ayrıca duydukları da sinirini bozmaya yetmişti.

Nasıl kız ona izin verebilirdi ki?

Yalnız değildi, burada kendisi de vardı ama o hiç düşünmeden onu silip atmıştı.

Tamam, ona yaptıkları fazlasıyla kötüydü ama geçmişlerini öylesine silip atamazdı.

"O kötü biri."

Dedi tuttuğu toprağı sıkarken.

Gözlerinden birkaç damla gözyaşı düştüğünde ağladığını fark etmişti.

Zaten o ağlamayacaksa kim ağlayacaktı ki?

Sevdiği kız kötü kişilerin ellerine düşmüştü ve yapabilecek hiçbir şeyi yoktu.

Hiçbir şey.

En kötüsü de buydu zaten.

Sevdiği kız onların elinde top olup bir oraya bir buraya sürükleniyordu ve onun yapacak hiçbir şeyi yoktu..

Topraklı elleriyle gözlerini sildi, muhtemelen yüzü kirlenmişti ama umurunda değildi.

"Üzgünüm, Tzuyu.."

Bir gözyaşı daha yanaklarından aşağıya doğru süzülürken suratında kalan kuru toprağı ıslatmıştı.

"Onlara karşı yenildim."

Sinir vücuduna yayılırken kahkahalarla gülmeye başladı.

"Tanrım, çok güçlüler!"

∞∞∞

"Bana ne dediğinin farkında mısın?"

Şaşkınlıkla Jungkook-an'a bakarken gözlerimi kocaman açmıştım.

Gülerek özenle yapılmış ve iki yana ayrılmış saçlarını düzeltti.

"Sana gerçekte yaşıyor olduğunu falan mı söyledim de bu kadar şaşırdın? Sadece Jungkook'un Karanlık olduğunu söyledim."

Aklım almıyordu..

Jungkook nasıl Karanlık olurdu?

Karanlık iyi biriydi, Jungkook ise..

Kötü?

"Biliyorum, şu an da ne olduğunu sorguluyorsun ama söylemeliyim, herkes değişir. Sen bile, ben bile hatta Jungkook bile.. Aklını karıştırmak istemedim ama yine de söylemeliydim."

Çoktan karışmıştı zaten, bunu söylemesi çok saçmaydı!

"Sadece.."

Kelimeleri bir araya getirmeye çalıştım.

Karanlık'ın aslında kötü biri olabileceğini veya Jungkook'un iyi biri olabileceğini söylemek istedim ama yapamadım.

Kafamda ikisi tamamen zıttı ve bir türlü aynı kişi olduklarına inanamıyordum..

'Uyumak istiyorum Tzuyu.. Hem de sonsuza kadar.' (Bölüm 20 -ydi hatırladığıma göre-)

Aklıma gelen sözle kalbim teklerken gözlerimi sımsıkı kapattım.

Karanlık'a hissettiğim duyguyla aynı şeydi bu.

Bu gerçek olabileceğini mi gösteriyordu?

Belki de onun Karanlık olduğunu öğrendiğim için böyle oluyordu ama hatırlıyordum.

O gün onun karşısında kalp atışlarımın nasıl da hızlandığını hatırlıyordum.

"Sadece.. Bilmiyorum."

Jungkook-an bana yaklaşarak gülümsedi ve ellerini omuzlarıma koydu.

"Bilmemen gayet normal ama unutma, Karanlık değişti ve Jungkook'a dönüştü."

Surat ifadesi ciddi bir hâl alırken konuşmaya devam etti.

"İyi bir kişi 'sevdiği' birini öldürmez Tzuyu."

Gözlerim kocaman açıldı.

"Ne?"

Sertçe omzumu sıktığında sıktığı yerdeki derilerimin kalktığını hissettim.

Omzum ıslaklaşırken sızlamaya başlamıştı.

"Jungkook'un iyi birine dönebileceğini düşünme. Şu an da tek düşünmen gereken şey Karanlık'ın kötü birine dönüşüp dönüşmediği."

Omzumdan akan sıvı bol kıyafetimin içinde rahatça aşağıya doğru akarken titredim.

"Zaten düşünmene gerek bile duymayan bir şey bu Tzuyu. O seni öldürdü!"

Omzumu daha çok sıktığında acıyla yüzümü buruşturdum ve bileklerinden tutarak onu uzaklaştırmaya çalıştım.

"Sadece bir kişi iyi olabilir Tzuyu."

Daha çok sıkmaya başladığında onu daha çok itmeye çalıştım.

"Jungkook-an acıyor-"

"Sadece bir kişi iyi olabilir!"

Sinirle sözümü kestiğinde şaşkınca nefretle bana bakan gözlerine baktım.

"O da benim."

∞∞∞

"Onlar çok güçlü olduğu gibi benciller de. Sadece kendilerini düşünüp etrafındakileri sahipleniyorlar. Çok şey için uğraştıkları da yok zaten.. Bir kez kulağına fısıldadılar mı kafan allak bullak oluyor ve onlara inanıyorsun..

Ben de onlara inanarak büyük bir günah işledim ya zaten. Beni kendime getiren şey de dudaklarındaki zehirdi Tzuyu. Sen nasıl o gün zehirle eridiysen ben de sonsuza kadar kalacak yaralarımı yaptım..

Beni affet Tzuyu. Bu mezar artık senin değil, hiç de olmamıştı zaten.."

.

.

.

.

.

.

.

.

.

AÇIKLAMA
Tzuyu'nin içtiği zehir organları hatta kemikleri bile eritebilecek bir zehirdi. Eğer ona küçük temasınız olursa bile büyük ve kalıcı yaralarınız oluşabilir. (Lütfen ne demek istediğimi anlayınn🙏🙏)
Ayrıca 100. Bölümde final yapmayı düşünüyorum -O günlere de geleceğiz İnşallah- ama her an 10-20 bölüm artabilir bu yüzden hiç emin değilim ama amacım 100. bölümm!😁 (Ayrıca 100. bölüm dediğimde de 'Oha 60 bölüm daha mı yazcakmış' diye düşüneniz olursa kendimi atarım😂)

.

.

.

.

95 bölümdür okumaya devam ettiğiniz (benim hiçbir şey anlaşılmayan bölümlerimi okumaya devam ettiğiniz😁) için hepinize teşekkür ederimm^^

.

.

~Oolda~

.


VAMPİR 2✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin