- Nejaugi Tu ta mergina iš parko? - *korėjietiškai* jis greitai nusiėmė kepurę nuo galvos, parodydamas savo mėtinės spalvos plaukus ir kaukę nuo veido. - Tai aš, Min Yoongi. Gal pagaliau pasakysi savo vardą man?
Vyriškiai ir mergina, su kuriais atėjo septyni vaikinai buvo kiek nustebę. Galiausiai į mane atkreipė dėmesį dar trys vaikinai.
- Čia gi Luka! - kiek džiugiai tarė vienas iš vaikinų. Jis taip pat atidengė savo veidą. Tai buvo Jungkook. Paėmę pavyzdį iš draugų, likę vaikinai nusiėmė veido dangalus parodydami savo veidus.
- Aš labai atsiprašau, tačiau šiuo metu aš dirbu. Man neleidžiama maišyti darbo su asmeniniu gyvenimu. Atleiskite, - tai tariusi aš nusilenkiau. - Prašau gerai praleiskite laiką ir jei ko nors reikės, pakvieskite mane. - pasakiau, šiek tiek nulenkiau galvą ir apsisukusi nuėjau. Eidama girdėjau, kaip vaikinai kalbasi, tačiau negalėjau į visą tai kreipti dėmėsio.
{Min Yoongi pov.}
- Tai jos vardas Luka? - kiek susidomėjęs tariau Jungkookui.
- Taip, ji mano kambariokė. - nepagalvojęs atsakė jis.
- Tavo kambariokė?! - kiek per garsiai, tačiau labai susidomėję ir nustebę sušukau aš ir likusi mūsų grupė.
- Taip. Čia ilga istorija, kada nors papasakosiu, - kiek paraudęs tarė jis. - Suga, tai pasirodo tai Tu su ja buvai susitikęs parke, tiesa?
- Na, taip, - kiek susijaudinęs tariau. - Tai buvo netikėtas susitikimas su tikrai labai netikėta pabaiga.
- Pasakok! - riktelėjo visi BTS nariai.
- Na, aš vaikščiojau parke ir norėjau parūkyti, tačiau neradau savo cigarečių...
- Aš jas išmečiau, kadangi Tau tai kenkia! - įsiterpė Jungkook.
- Aš tai jau supratau. Tai va, eidamas pamačiau ją sėdinčią ant suolo ir rūkančią, tad nusprendžiau paprašyti vienos pas ją. Taip ir susipažinom.
- O tai palauk, kad net netikėta pabaiga? - susimąstęs paklaudė Jin.
- Na, ji pasakė, kad yra mūsų gerbėja, tačiau mes jai neįdomųs. Vienintelis dalykas kuris ją domina ir kuris yra susijęs su mumis yra mūsų muzika ir choreografija.
Vaikinai nustebo. Iš pradžių manimi nepatikėjo, sakydami, kad tai neįmanoma, tačiau į pokalbį įsiterpė BigHit direktorius.
- Kodėl jūs manote, kad tai neįmanoma? - visi susižvalgėm. - Jei nepastebėjote, ji galėjo flirtuoti su Suga, kai jis paklausė jos vardo, tačiau ji atsisakė. Mergina aiškiai yra nusibrėžusi gyvenimiškus tikslus ir ji nesiruošia pulti garsenybei į glėbį. Argi taip nemanot?
Mes visi susižvalgėm ir susimąstėm. Gal jis ir buvo teisus. Gal ji tikrai nėra viena iš tų merginų, kuri taip elgtųsi.
Staiga direktorius pakėlė ranką ir mergina atėjo iki mūsų staliuko.
{Lukos pov.}
Man nuėjus nuo staliuko priėjau prie Nikolės kuri laukė mano pakeitimo. Po poros minučių pamačiau, kad vienas iš klientų pakėlė ranką, tad aš nieko nelaukusi nuėjau prie jų.
- Galiu kuo nors padėti? - pagarbiai paklausiau.
- Taip. Panele, mane kanmina vienas klausimas. Mes su vaikinais kiek pasikalbėjome apie jus ir aš šiek tiek susidomėjau. Atsakyk į vieną mano klausimą. - aš nustebau.
- Jei tai bus klausimas, susijęs su mano darbu, tuomet įdėmiai jūsų klausau. - kiek pagalvojusi atsakiau.
- Ne, tai klausimas, kuriuo noriu numalšinti savo smalsumą. Tik vieną klausimą.
- Klausau jūsų. - atsakiau. Tikrai nenorėjau išgirsti šio klausimo. Kiek bijojau. Jei pasakysiu mą nors ne taip, galiu išbaidyti klientus.
- Ką manai apie mano kylančią žvaigždę, grupę BTS?
- Na, kiekvienas iš jų pasižymi įvairiomis savybėmis. Jie visi yra gan savotiški atlikėjai. Kiekvienas iš jų taip pat turi savo stipriąsias ir silpnąsias puses. Tačiau galiu pripažinti, kad vokalo stiprumu pasižymi visi. Kas labiau, kas silpniau. Taip pat choreografija yra įspūdinga. Jie į kielvieną judesį įdeda labai daug pastangų bei jausmų, kas sukelia susižavėjimą. Manau, kad jie tikrai gali pakliūtį į dešimtuką. - kiek pagalbojusi išsakiau jam savo mintis. Vyriškis susidomėjęs klausėsi ką aš pasakoju ir galiausiai nusišypsojo.
- Vaikinai, dabar klausimas jums. Ko nepastebėjote jos šioje kalboje? Vaikinai susižvalgė ir pasimetė. Nė vienas iš jų negalėjo atsakyti į jo užduotą klausimą. Jie visi tylėjo. - Aš jums atsakysiu. Jei šio klausimo paklausčiau pas kokią nors kitą jūsų gerbėją, dauguma jų būtų atsakiusios, kad jūs esat labai gražūs, mieli ir visokių įvairiausių žodžių. Taip pat, jos būtų pasakiusios, kad jūs būtinai pakliūsit į pirmą vietą, nes jos jus pervertina. Ši mergina jums ką tik įrodė, kad jos pasakyti žodžiai Sugai yra tiesa ir ji yra susižavėjusi ne jūsų išvaizda, o talentu. - jis atsisuko į mane, - Labai džiaugiuosi, kad BTS gerbėjų tarpe yra tokia supratinga ir protinga mergina, kaip Tu.
- Dėkoju jums, už jūsų šiltus žodžius. - at padėkojau ir nusilenkiau. - Dar galiu kuo nors padėti?
- Taip, - tarė mergina, sėdinti šalia dviejų vyriškių. - Nusileisk ant žemės ir čiupk vieną iš jų kol gali, nes po to gali būti per vėlu. O dabar parodyk man kur yra vonios kambarys ir duok man interneto kodą. - ji buvo grubi ir gan įžuli.
- Ačiū jums už patarimą. - per prievartą tariau jai ir palydėjau iki vonios kambario. Grįžusi priėmiau visų užsakymus ir pageidavimus bei daviau interneto kodą merginai.
Priėjau prie Nikolės, padaviau jai jų užsakymą, o pati nubėgau persirengti.
Atėjau į salę. Vaikinai sužiuro į mane. Aš nusilenkiau ir atsisėdusi prie pianino pradėjau groti vieną iš jų dainą.
Tačiau to, kaip viskas pasisuko, nesitikėjau...Sveiki skaitantys! Esu kiek nusiminusi, kad niekas iš jūsų nekomentuoja ir neišsako savo nuomonės apie istoriją 😣
Tačiau esu nusiteikusi optimistiškai ir tikiuosi, kad laikui bėgant sulauksiu jūsų žinučių.
Myliu jus ir gero skaitymo! ❤😘
YOU ARE READING
Vanilinė cigaretė
FanfictionVasara. Vienintelė vasara, pakeitusi mano požiūrį į gyvenimą. Jie. Tie vaikinai pakeitė mano gyvenimą ir mane taip pat. Iš pradžių mūsų niekas nesiejo. Jie - žvaigždės. Aš - eilinė mergina su prastu charakteriu ir didelėmis svajonėmis. Mus suvienij...