4 dalis

906 64 1
                                    

- Beje, mano vardas Min Yoongi.

- Žinau, - atsakiau vaikinui ir iš lėto įtraukiau dūmą. Jo žvilgsnis ir išvaizda man atrodė matyti. Nors gyvenime nesu mačiusi korėjiečio. Tad ėmiau atgaminti vaizdo klipus kuriuos mačiau ir dainų vaizdo įrašus, kol galiausiai atgaminau vienos grupės pavadinimu BTS naują dainą DNA, kurioje vienas iš vaikinų atrodė lygiai taip pat, kaip šis. Aš atsisukau į vaikiną. Jis rūkė mano jam duotą cigaretę. Pamatęs kad į jį žiūriu, jis kiek išsigando. - Nesijaudink, - tariau ir nusisukus nuo jo vėl atlošiau galvą. - Tu, kaip ir Tavo grupės nariai man neįdomųs. Pripažįstu, jūsų dainos bei šokiai yra nerealūs, tačiau nesu viena iš tų, kurios pamačiusios įžimybę puola jam į glėbį ir sako kaip stipriai jį myli, nors jo, kaip asmenybės, net nepažįsta.

- Kiek keista, tačiau esu sužavėtas. - atsakė vaikinas kiek įsidrąsinęs.

- Jei taip bijai gerbėjų, kodėl vakare vaikščioji vienas?

- Nemaniau, kad atsiras būtent BTS gerbėjų čia. Ir šiame universitete mokosi vienas mano draugas.

- O Tu palyginus kvailas, - nusijuokiau, - Jūs įžymus net Lietuvoje, apie kurios egzistavimą dauguma net nežino ir manai, kad čia neatsiras gerbėjų? - dar stipriau nusijuokiau.

- Yaaaaah, nesijuok iš manęs, - jis kiek supyko, o aš toliau juokiausi. - O Tu miela, - kiek patylėjęs tarė.

- Nespręsk apie knygą pagal jos viršelį. Pirmą ją perskaityk. - tariau jam ir atsikėliau nuo suoliuko. - Buvo malonu susipažinti, tačiau aš jau turiu eiti.

- Palauk! Aš dar nežinau Tavo vardo. - suriko jis.

- Mano vardas... - mane pertraukė šūksniai.

- SUGAAAA! SUGA KUR TU?!

- Aš tikrai jau turiu eiti, iki. - pamojau jam ranka ir nubėgau.

Nenorėjau susitikti su jo draugais. Šiaip ir su juo pačiu nenorėjau. O dar ir vienas iš jo draugelių mokysis su manim tame pačiame universitete. Tikiuosi, kad man su juo susitikti nereikės, o tuo labiau bemdrauti. Nemėgstu įžimybių, nemėgstu jų manierų ir nemėgstu jų išpuikimo. Aš šiaip esu sugadintas vaikas. Aš nemėgstu žmonių ir nemoku su jais bendrauti, dėl ko ir neturiu draugų. Esu labai keista ir niekam nepatinku.

Su tokiom mintim ir grįžau į savo bendrabutį. Iš kišenės išsitraukiau raktą ir norėjau atsirakinti kambario duris, tačiau jos jau buvo atrakintos.

"Puiku, dar ir su kažkokia pana kambariu dalintis reiks. Tikiuosi ji ne paleistuvė." Su šiuo nusiteikimu užėjau į kambarį. Tačiau užėjus į vidų dar labiau nustebau. Visur buvo išdėlioti vyriški daiktai. Iš pradžių maniau, kad ne į tą kambarį užėjau, tačiau pamačiau ant lovos gulinčius savo daiktus. Nuėjau prie savo lovos ir išgirdau atsidarančias vonios kambario duris, pro kurias išeina visas šlapias vaikinas rudais susivėlusiais plaukais. Nuo jo plaukų varva vandens lašai ir leidžiasi jo sportiška krūtine iki rankšluosčio, kuris prasideda nuo jo liemens. Aš iš lėto nusisukau nuo jo, priėjau jo lovą ir pačiupusi jo maikė sviedžiau jam į veidą kurio net nemačiau.

- Gal apsirenk? - kiek piktai tariau angliškai ir nusisukau.

- K-k-ką čia darai? - nervingai ir susigėdęs paklausė.

- Gyvenu, kvaily. - tariau korėjietiškai. Tikėjausi, kad jis manęs nesupras, tačiau klydau.

- Ką Tu vadini kvailiu? - kiek piktu balsu atsakė korėjietiškai.

- Shit! Tikėjausi nesuprasi, bet tai nekeičia to, kad kambary esi pusnuogis ir esi kvailys! Greičiau apsirenk. - tariau piktai.

- Aš jau, - po poros minučių tarė jis. Aš atsisukau ir pažvelgiau į jo veidą.

- O ne, tik ne dar vienas.. - nusivylusi tariau.

- Kažkas negerai? - kiek sarkastiškai tarė jis.

- Lyg Tau tai labai rūpėtų. - tai jauniausias tos pačios BTS grupės narys. Dar viena rakštis mano pasturgaly. Jo vardas Jeon JungKook ir jis mano kambariokas...

Vanilinė cigaretėDonde viven las historias. Descúbrelo ahora