32 dalis

599 45 2
                                    

{Lukos pov.}

Užėjau į kambarį ir į kuprinę susidėjau savo daiktus, tokius kaip piniginė, telefonas, drabužiai irbcigaretės. Pasiėmusi juos išėjau ir leidausi link Jimin mašinos. Staiga išgirdau suskambantį telefoną. Išsitraukus jį nustebau. 41 praleistas skambutis nuo nepažįstamo numerio ir dau daugiau žinučių. Peržiūrėjau jas. Tai Paulius, mano brolis. Jis nori susitikti. Praignoravau jo žinutes ir vėl įsidėjau telefoną į kuprinę.

Priėjau prie automobilio ir atsisėdau šalia Jimin. Jis buvo kiek prislėgtas.

- Viskas gerai? - paklausiau jo.

- Aš kiek sutrikęs, po to, ką papasakojai. - jis nusiminė ir užkūrį automobilį.

- Nesijaudink. Man pasidarė šiek tirk geriau, kai išsipasakojau. Tad gal galim tai palikti kitam kartui ir pasilristi muzikos? - Jimin nusišypsojo ir pajungė radiją per kurią grojo "Sia - Cheap thrils" ir aš išgirdusi pradėjau dainuoti. Ėmiau šokti ir vaidinti, kad dainuoju į mikrofoną. Akies krašteliu pastebėjau besišypsantį Jimin. - Nagi! Dainuok kartuuu!!! - ėmiau rėkauti jam. Jis tik pradėjo juotkis, tačiau po akimirkos prisijungė. Mes dainavom kiekvieną dainą, kuri ėjo po šios iki kol privažiavome parduotuvę.

Išlipau iš mašinosnir nuėjau apsipirkti. Pripirkau visko daug daug daug ir grįžau į mašiną.

Po 20 min.

Užėjom į namus ir mus pasitiko J-Hope.

- O jūs ilgai. Eime, mes įsitaisėm oas V kambary, kadangi jis didžiausias. - tarė jis.

Mes su Jimi susižvalgėm ir nusijuokėm, tačiau nusejėm paskui J-Hope. Užėjom į V kambarį. Na, tiesą pasakius įėjom ir galiausiai viskas pasibaigė tuo, kad aš nutrenkiau viską ant žemės ir išsibegėjus šokau į lovą bei pradėjau pagalvių karą.

Buvo nuostabu. Buvo linksma. Buvo nepakartojama. Visi linksminomės ir juokemės. Net RM ir Jin, tie, kurie atrodė rimčiausi, taškėsi iš visos širdies. Galiausiai pavargę atsisėdom žiūrėti filmo. Aišku, pačios pradžios nepamenu, kadangi filmui prasidėjus, dar geras 10 minučių juokemės ir šaipemės vienas iš kito, tačiau vėliau surimtėjom.

Šiaip, jaučiausi kiek nejaukiai būdama viena mergina tarp septynių vaikinų, tačiau nesigailėjau, kad sutikau pasilikti.

Taigi, šalia manęs sedėjo Jungkook ir vienos pusės, o iš kitos - V. Tačiau geriausiai atrodė Suga, kuris buvo išsitiesęs ant mūsų visų kojų.

Filmas, nors ir romantinis, buvo labai įdomus. Gaila, kad aš neperžiūrėjau jo iki pat pabaigos, kadangi po tiek daug triukšmo, pramogų ir linksmybių buvau kiek išsekusi ir užmigau. Žinau tik tiek, kad užmigau ant vieno iš šalia sėdinčių vaikinų peties.

Tačiau žinot kas įdomiausia? Pabuau ryte ir buvau nustebusi. Kambaryje likom tik penkiese - Jimin, Jungkook, V, Suga ir aš.suga miegojo ant mūsų kojų, aš buvau atsirėmusi į V, o į mane atsirėmęs miegojo Jungkook. Jimin, miegojo atsirėmęs į V.

"Tikra šeimynėlė" - pagalvoju pamačiusi šį vaizdą. Negalėjau juo atsigrožėti, nors pajudėti negalėjau taip pat. Buvau įkalinta iš trijų pusių ir teko laukti kol visi jie pabus. Tačiau man taip neišėjo. Aš pabuvau 'blogiukė' ir juos visus prižadinau. Tačiau neįkainojama vaikinų reakcija buvo to verta.

Vanilinė cigaretėTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang