49 dalis

546 43 12
                                    

- Kur Luka? - paklausė J-Hope, sėdėdamas svetainėje ant grindų.

- Jo, kodėl visi, išskyrus ją, čia? - paklausė Jin.

- Ji miega. - atsakiau stovėdamas priešais draugus. - Gra vienas dalykas, apie kurį mums visiems reikia pakalbėti. - tariu rimtai ir visi nutilę sukluso. - Man patinka Luka ir žinau, kad ne man vienam. Mes esam broliai, tiesa? Mes turime pasakyti vienas kitam tiesą, tad manau, kad atėjo laikas prisipažinti ne tik man apie savo jausmus, bet ir jums.

Stojo tyla. Staiga pakyla dvi rankos. Nebuvau labai nustebęs, pamatęs, jog Suga ir Jimin pakėlė ranką, tačiau iš asmens, kuris pakėlė ranką paskutinis, to nesitikėjau. Tai buvo V. Jis nuleido galvą, pamatęs mano kiek suglumusią veido išraišką. Buvo kiek pikta, tačiau nuraminau tą jausmą ir atsidusau.

- Džiaugiuosi, kad pagaliau išaiškėjo tiesa. - tariau ir nusišypsojau. - Tačiau nugirdau Sugos ir Lukos pokalbį (atsisuku į Sugą) Nepyk. Ji mano, kad jei pasirinks vieną iš mūsų, mes susipyksim ir galiausiai mūsų grupė iširs.

- Aš tikrai nesupykčiau dėl jos pasirinkimo. - tarė Jimin. - Kaip tik džiaugčiausi, jei ji būtų laiminga.

- Pritariu Jimjim, - taria Suga.

- Aš taip pat, - tariau jiems. - Taip, būtų skaudu, bet išgyvenčiau. Tikrai noriu, kad visi iš mūsų būtume laimingi.

Mes prakalbėjom apie tai kelias valandas ir kai ką nusprendėm.

{Lukos pov.}

Atsikeliu gan anksti. Išsiridenu iš V lovos ir nuptipenu į dušą. Jis dar miegojo, tad stengiausi būti labai tyli. Apsirengusi nusileidau į pirmą aukštą ir paruošiau visiems pusryčius, kadangi šiendien jiems laisva diena. Buvau gan laiminga iš ryto. Gamindama klausiausi muzikos per ausines. Už labgo buvo geras oras, tad nusprendžiau vėliau nueiti išsimaudyti.

Paruošusi pusryčius pasiėmiau cigaretę ir išėjau į lauką "pašerti vėžio". Pro langą mačiau, kaip pirmame aukšte renkasi vaikinai. Užėję į valgomąjį atrodė nustebę ir laimingi, tad skubėjau kuo greičiau užbaigti rūkyti ir grįžti į vidų. Taip ir pasielgiau baigusi.

- Labas rytas, - tari uužėjusi.

- Labas! - sušuko visi choru.

- Eime pusryčiauti, - tariau nusijuokusi.

Visi susėdome prie stalo. Šnekučiavomės, juokavom, juokemės. Buvo tikrai linksma. Baigę valgyti susinešėm indus ir kiekvienas išsiplovėme savo lėkštę.

Staiga prie manęs priėjo Jungkook.

- Galime pakalbėti? - paklausė jis. Aš linktelėjau ir nusekiau paskui jį į kiemą, kuriame jau stovėjo Jimin, Suga ir V. - Nevyniosiu visko į vatą - Tu mums patinki, Luka.

Šie žodžiai privertė mane sustingti. Antrą dieną iš eilės tenka kalbėti ta pačia tema.

- Suprantu, mes jau vakar apie tai kalbėjom, - tarė Suga. - Tačiau vakar, kai nuėjai miegoti, mes su vaikinais labai rimtai apie tai pakalbėjom ir nusprendėm Tau prisipažinti.

- Vertinu tai, bet... - man nespėjus užbaigti sakinio, įsiterpė Jimin.

- Mes žinom, kad Tu nenori pykčių grupėje, tačiau mes suprasim. Kad ir ką Tu pasirinksi, mes būsim laimingi, jei laiminga būsi Tu. Kiekvienas iš mūsų norime, kad būtum laiminga ir net jei tai nebūsim mes, mes vistiek rūpinsimės Tavimi ir džiaugsimės galėdami būti šalia. Žinoma, visi norime, kad į mūsų jausmus būtų atsakyta, tačiau mes suprasim, net jei tai nebūsim mes.

- Luka, - taria Jungkook. - Ar galėtumei mums pasakyti savo sprendimą? Kuris iš mūsų, Tau patinka?
________________________________

Sveiki visi skaitytojai! Labai džiaugiuosi, kad jūsų tiek daug!!! Turiu jums labai svarbią žinią ir užduotį!!!!
1. Kita dalis bus paskutinė pirmojo sezono dalis, bet nesijaudinkit, ji bus pratęsta!
2. Noriu sulaukti kuo daugiau nuomonių, pavyzdžiui, ar verta tęsti šią istoriją, kokios pabaigos jūs norėtumėte, kokį vaikiną Lukai pasirinkti ir t.t.
3. Pranešu, kad nuo jūsų pasirinkimo istorijos pabaigai, priklausys kiek dalių bus kitame sezone

Labai lauksiu jūsų nuomonių ir istorijos siužetų! Jei nenorite rašyti į komentarus, visąlaik gaite parašyti man privačią žinutę! Iki kitos savaitės! ❤️❤️❤️

Vanilinė cigaretėTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang