Nuėjau į tą patį parką, atsisėdau ant to pačio suoliuko, kur ir susitikau su Suga.
Iš kuprinės išsitraukiau cigaretę ir ją prisidegusi pradėjau rūkyti. Vanilės skolis pasiliko man ant lūpų, kurias saldžiai apsilaižau kiekvieną kartą įtraukdama dūmą. Man dar nebaigus rūkyti, suskambo telefonas. Jį išsitraukusi pamačiau nepažįstamą numerį.
- Klausau, - pakėlusi ragelį tariau angliškai.
- Sveiki, čia skambina restorano "SuperStar" direktorius Džeremis Windsou. Ar kalbu su Luka Darks?
- Taip.
- Ar šiuo metu galite kalbėti? - paklausia jis.
- Taip, žinoma.
- Vakar buvote atėjuso dėl darbo pasiūlymo. Ar tai jus vis dar domina?
- Na, kadangi neradau kol kas jokio kito darbo, kuris mane domintu, tai ši darbo vieta mane vis dar domina.
- Po vakarykščio mūsų susitikimo, pastebėjau kaip jūs praėjote pro garsią dainininkę XXXX net neužkalbindama jo, kas mane sudomino.
- Kaip jau vakar ir minėjau, įžimybės manęs nedomina.
- Tai jau puikiai supratau, panele Darks, dėl to norėčiau pakviesti jus 11 valandą į pokalbį dėl darbo. Ar galėtumėte atvykti?
- Taip, žinoma.
- Tuomet susitiksim 11 valandą. Iki pasimatymo.
- Viso.
Pokalbiui pasibaigus pasidėjau telefoną ir išsitraukiau kompiuterį. Tęsiau rašyti savo stojamąją kalbą bei tvarkyti visus dokumentus, kuriuos reikės kitą savaitę nunešti į universitetą.
Po poros valandų
Grįžau į bendrabutį. Jungkook gulėjo savo lovije ir žaidė telefonu. Aš nuėjau prie savo lovos, pasidėjau visus daiktus ir pradėjau kuistis po lagaminą ieškodama ką rengtis.
- Kažkas nutiko? - atsisėdo ir paklausė Jungkook.
- O Tau tai...
- Taip, man tai rūpi, - pertraukė mane.
- Už dviejų valandų man svarbus pokalbis. Reikia tvarkingai apsirengti, bet viskas ką turiu tai gatvės stiliaus rūbai.
- Pavyzdžiui?
- Pavyzdžiui suplėšyti džinsai, šortai, crop topai ir džemperiai. - neatsisukusi į jį tariau ir toliau mėčiau drabužius iš lagamino ant lovos. Jis pakilo nuo savo lovos ir priėjo prie manosios, kuri skendo drabužių jūroje.
- O kaip ši palaidinė? - jis pakėlė nuo kalno drabužių baltą megstą palaidinę, - Labai gražiai atrodytum su ja ir kokiais tamsiais džinsais.
Aš pasižiūrėjau į jį. Paėmiau iš jo baltą palaidinę ir iš kalno drabužių išsitraukiau juodus džinsus. Pakilusi nuo grindų nubėgau į vonią persirengti ir už poros minučių išėjau.
- Na, ką manai? - išėjusi paklausiau. Jis stovėjo ir nieko nekalbėjo. - Na taip, veltui klausiu.
Nuėjau prie savo drabužių kalno ir ėmiau juos lankstyti, kad nesusiglamžytų.
- Kaip ir sakiau, atrodai labai gražiai, - po ilgos paizės pasakė Jungkook.
- Ačiū. - neatsisukusi į jį tariau ir toliau lanksčiau drabužius.
Atlikusi pradėtą parbą pažiūrėjau į laikrodį. 9:37. Man liko 23 minutės ir teks išeiti iš bendrabučio, tad greitai nubėgau atgal į vonios kambarį. Išsitiesinau plaukus, pasiryškinau antakius bei pasidažiau blakstienas. Išėjusi apsioviau kreminės spalvos žemakulnius.
- Aš keliauju, - tariau kambariokui ir pasiėmusi savo rankinuką nuėjau prie durų.
- Aš irgi išeinu. Palauk šiek tiek.
Jis pasiėmė nuo savo lovos džinsinį švarką ir akinius nuo saulės. Užrakinom kambario duris ir nusileidom į pirmą aukštą. Aš nieko nesakiusi norėjau išeiti, tačiau Jungkook mane sustabdė.
- Palauk. Atvažiuoja mano du draugai. Mes galime Tave nuvežti, kad Tau nereikėtų tiek kelio eiti.
- Nereikia. Man užtenka ir vienos įžimybės, kuria turiu rūpintis. Daugiau nenoriu. - atsakiau gan grubiak.
- Luka, Tu sakei man įrodyti, kad mes nesam tokie, kokius mus įsivaizduoji, tačiau neduodi jokio šanso tam padaryti. - aš pasimečiau, kadangi jis buvo teisus. - Aš neverčiu Tavęs būti su mumis mielai ir draugiškai. Aš tiesiog siūlau Tau pagalbos ranką. Leisk Tave bent jau pavežti iki vietos, į kurią Tau reikia nuvykti. - man nespėjus nieko pasakyti, pasigirdo mašinos signalas. - Nagi, jie jau atvažiavo. - jis pagriebė mane už rankos ir nusivedė iki mašinos.
- Įspėju, jei jie per daug kabinėsis ir lįs man į akis, aš iššoksiu iš važiuojančios mašinos. - Jungkook pažvelgė į mane ir nusijuokė. - Dabar jau gali paleisti mano ranką, - aš išplėčiau ją iš vaikino gniaužtų ir įsėdau į mašiną.
Bus laaaaaabai linksma *sarkazmas*
ESTÁS LEYENDO
Vanilinė cigaretė
FanficVasara. Vienintelė vasara, pakeitusi mano požiūrį į gyvenimą. Jie. Tie vaikinai pakeitė mano gyvenimą ir mane taip pat. Iš pradžių mūsų niekas nesiejo. Jie - žvaigždės. Aš - eilinė mergina su prastu charakteriu ir didelėmis svajonėmis. Mus suvienij...