[3] God knows what is hiding in those weak and drunken hearts...

454 48 9
                                    

  God knows what is hiding in those weak and drunken hearts...

Kolejna pusta butelka rozbija się na miliony kawałków, kiedy sfrustrowany rzucam nią o ścianę.

Nadal nie mogę pojąć dlaczego jestem, aż tak słaby. Jak mogę ulegać nałogowi, tak łatwo? Obiecywałem się pilnować. Nie robić głupot, żadnych głupot.... a teraz?

Siedząc na lodowatej podłodze, w zimnym pokoju, z butelką w dłoni... będąc tak pijanym, że ledwo odkręcam korek. Czuję się taki poniżony- chociaż sam się skazałem na ten upadek.

Zabrakło mi siły... Już sam nie wiem co kryje się w moim sercu. Bóg wie, ale milczy jak na złość....

Kim mam być? Co robić dalej? Czy jutro też sięgnę po alkohol? Może tym razem znajdę w sobie siłę i się oprze, mojemu nałogowi?

Nie umiem odpowiedzieć sobie na najprostsze pytania, więc jak mam kiedykolwiek do czegoś dojść w swoim marnym życiu?

  Guess you kissed the girls and made them cry...

-Siostrzyczko...- Uśmiecham się delikatnie, by dodać jej otuchy.

Nie mogę znieść widoku jej łez na bladych policzkach... nie potrafię być spokojny, kiedy widzę jak moja młodsza siostrzyczka płacze. Jak strach napełnia jej delikatne serduszko mrokiem.

Delikatnie całuję jej rozgrzane czoło...

  God knows what is hiding in those weak and sunken lives...

Odwracam wzrok...

Nie mogę patrzeć w jego podkrążone oczy, które skrywają w sobie wiele bólu i cierpienia.

Ostatnimi czasy wycierpiał więcej, niż ktokolwiek... jestem zdziwiony, że jeszcze potrafi w sobie odnaleźć jakąkolwiek siłę. Po tym wszystkim co go spotkało.

Podziwiam go... wszyscy mówili mu, że nic z tego nie będzie. Że musi się poddać. Przystać na warunki postawione przez inne kraje.

On jednak walczył... pokazał swoją siłę, którą przez cały czas miał w sobie. Udowodnił, że nie ma rzeczy niemożliwych dla niego.

W jego słabych oczach dostrzegam iskierkę szczęścia i ulgi... dlatego nie mogę patrzeć mu w oczy. Przeraża mnie, że on potrafił się postawić, kiedy ja umiałem tylko chować się w kącie i cichutko płakać nad swoim losem...

  And if you're homesick, give me your hand and I'll hold it...

-Tęsknisz za swoim krajem?- Jej głos był zachrypnięty. Możliwe, że traciła głos przez ciągłe wykrzykiwanie rozkazów...

Spojrzałem na jej zmęczoną twarz- była brudna. Poraniona... wojna zostawia ślady na żołnierzach, którzy w niej walczyli. Czasem są one trwałe, a czasem wystarczy mokra szmatka by je zetrzeć- mowa o widocznych ranach... te na psychice nie są już tak dobrze widoczne. Nie tak łatwo jest je wyleczyć...

-Oczywiście, że tak.- Odparłem.

Dziewczyna złapała mnie za rękę, najwidoczniej próbując dodać mi otuchy.

-Za niedługo wrócisz do niego.- Uśmiechnęła się.- Jako wolna osoba...



WYJAŚNIENIE:

  God knows what is hiding in those weak and drunken hearts... (Anglia)

  Guess you kissed the girls and made them cry... (Rosja x Białoruś)

  God knows what is hiding in those weak and sunken lives... (Polska x Litwa)

  And if you're homesick, give me your hand and I'll hold it... (Węgry x Polska)

Piosenka: Birdy - People Help The People


Hetalia| One-shoty 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz