Szybki strzał <1>

254 35 3
                                    

Kolejka powoli jechała pod stromą górę. Koła z trudem poruszały się na zmarzniętych torach...

Widok za oknem był cudowny- te lasy iglaste, obsypane białym puchem, którego było tutaj wiele.

Krajobrazy górskie od zawsze wzbudzały we mnie nostalgie- przypominały o epoce, która niestety przeminęła.

Romantyczność- który pozostawił po sobie wiele samotnych jednostek ze złamanym sercem. Epoka, która zabrała ze sobą wielu...

Nadeszła rewolucja przemysłowa...

Nie potrafiłem się w niej odnaleźć. Od zawsze uważałem się za człowieka uczuciowego. Kierującego się sercem- nie rozumem... czułem się, jak urodzony w złej epoce.

Może dlatego postanowiłem wyjechać... odciąć się, chodź na chwile, od tego całego chaosu. Rozwoju.

Tych bogatych kretynów, którzy myślą tylko o pieniądzach. Nie patrzących na ludzkie cierpienie...

Społeczeństwo zapomniało o uczuciach... „miłość" zastąpili bezdusznymi monetami i papierkami, które nie dawały im nic, prócz myśli posiadania.

Nie liczyło się już, kto jaki jest, a ile posiada.

Świat stał się pusty. Bezduszny...

Rozdział już kiedyś zaczęty, ale zabrakło pomysłu na jego rozwiniecie. Jeszcze nie wiem o kim, ale jest to w trakcie rozmyślań.

Hetalia| One-shoty 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz