SORMA.!

37 3 1
                                    

Nasılsın?Neredesin?Ne yapıyorsun?Nasıl gidiyor hayatın?Annen nasıl?Peki ya baban?Kardeşlerin ne yapıyor?Hala geçmedi mi su çiçeği?Geceleri çok öksürüyor mu?İyileşemedi'mi daha?Özledin'mi beni?,diye sorma.Sorma nasıl olduğumu.Nerede olup ne yaptığımı sorma.Bana cevaplamakta güçlük çekeceğim sorular sorma.Her sorunun bir odak noktası var''SEN''.Ama yoksun.Sen yok isen nasıl olabilirim ve ne yapabilirim?Hayatım nasıl gidiyor olabilir?Sen bu soruların cevabını çok iyi biliyorsun.Ve cevabını bildiğin soruları ne olur ama ne olur sorma.

Nereden bilebilirdim?Uzaktan gördüğüm hoş ve şirin gözüken o minik dalgaların bir hayata son verebileceğini.Nereden bilirdim?Dalga sen iken,ölenin ben olacağını.Bilemezdim...Bilsem bile,insan bazen bile bile yanlışa düşer.Ben bazen değil 1000 kere öleceğimi bilsem dalgan'da yine dalarım o koskocaman okyanus gözlerine.İyide yüzerim bilirsin ama ben boğulmak istiyorum gözlerinde.

Gece saat 00:00 dan sonra.Kuruyorum kendimi sana.Düşünüyorum,düşünüyorum ama çıkamıyorum bir türlü işin içinden.Vazgeçemiyorum'da.Olamıyorum ben galiba sensiz.Belkide bu son sayfa sana ayırdığım.Artık ne kalemim yazar seni ne ismin kalır dudaklarımda. Hüzün çökecek belkide yine zindan gecelerime.Nelere alışmadı ki bu gönül elbet buna da alışırım... 

Yaşam uzun peki ya mutluluklar?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin