Ben gidiyorum dediğimde, 'gitme' diyen birini değiI, ben de geIiyorum, yaInız gidemezsin! Diyen birini istiyorum..
Bazen sıkılırsın hayattan.Hani 1 saatinin 1 ömür gibi geçtiği gibi zamanlardan bahsediyorum.Hani var ya,'O'nun aklına geldiği 1 saat.Sen ne kadar istemesende düşer işte aklına ufacık bir nesneden dolayı.Nefret edersin,nefret ettiğin kişi 'O' dur.Nefrette bir duygudur ne de olsa.Sevmesen bile bir duygun olur ona karşı.Unutmak istersin,bir bakarsın başrolde 'O'.Onlar hayatımızdan hiçbirzaman gitmez.Aşk ne kadar tükenen,tüketilen birşey olsa'da gelen hep gideni aratır unutmamak gerekir.Ama heves kalmaz insanda.Onsuzluğu tatmış bir insana onların varlığının veyahut yokluğunun bir kazancı olmayacağına değinmeye çalışıyorum.
O yokken hep birşeyler anlatmaya çalışıyorum,ama anlatamıyorum.Tam sitem edeceğim zaman o geliyor aklıma.1 saat ya altıüstü ne kadar yıpratabilirki beni?Ama yıpratıyor.Mesela,
-Başlıyorum bir cümleye onunla hiç alakası yokken konu ona geliyor.
-Yürüyorum bir yolda,mahallenin,semtin onunla hiç alakası yokken bütün sokaklar ona çıkıyor.
-Bir şarkı söylüyorum duştayken,Aşk ile başlayıp onunla bitiyor.
-Su içiyorum mesela.Besmele çekiyorum,dua ediyorum ve her duamın sonunda yine o yine o
-Başkasını sevmeye çalışıyorum,gözüm ondan bir parça arıyor.
Hani derler ya ne serden vazgeçebiliyorum,ne de senden.Ben vazgeçemiyorum galiba.Ben ölüyorum galiba.Aklıma gün içinde 1 saat gelse bile,geriye kalan 23 saat aklıma gelmemesi için verdiğim savaş ile geçiyor.
İnan ki çok yoruldum artık yapamıyorum.Artık sevemiyorum seni.Ayağını basmadığın sokaklardan geçemiyorum.Senin adının geçmediği duanın dua olduğunu bile anlayamıyorum.Ben senden vazgeçemiyorum.Ne kadar denesemde,çabalarımın sonsuz olduğu gerçeği ile.Ben yine seni unutmaya çalışıyorum.Heryerde sen varsın.Nefretimde,silmeye çalıştığım alın yazımda sen varsın.Ve ben silemiyorum.Galiba ben...Ben yavaş yavaş ölüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşam uzun peki ya mutluluklar?
RomanceBu kesinlikle bir kitap değildir.Bu derdini kimselere anlatamayan,içine kapanık,güneşle birlikte kaybolan bir çocuğun kendiyle verdiği sınavdır.Bu sessiz çığlılıkların birer harf şekline bürünmesidir.Başımdan geçen olayları ve mutlu olmanın sırrını...