Ansızın düşer ya hani aklına,bir anda gelir yakalar seni en alakasız bir zamanda.Gülüp oynarken gelir bulur seni bir şekilde o hatırlamaya hep korktuğun,her aklına geldiğinde kendi içinde kaçışıp durduğun.Acı dolu zamanların,yaşanmışlıkların,hataların ve keşkelerin.. Nerede olursan ol her ne yaparsan yap,gelir bulur yine seni herhangi bir yerde düşünürken beyninin içinde,sana sancı veren o düşünceler hançer gibi gelir saplanır ya hani kalbinin tam ortasına.Olduğun yerde öyle mal gibi kalırsın ya hani,o an hayatın boyunca bir daha hiç gülemeyeceğini zannedersin.Bir daha hiç degişmeyeceğine inandığın bir ifade alır yüzünü.Geçmiş gözünün önünden o an bir daha geçer zorluklarıyla,mutluluklarıyla,hüzünleriyle,iyisiyle ve kötüsüyle devirdiğin kocaman zaman 1 anda canlanıverir tekrar gözlerinin önünde...
Sanki koca bir ömrü bir saniyeye sığdırmaya çalışırmış gibi yorgun düşer düşüncelerin,dizlerinin bağı çözülür gibi tutulursun.Ne yapacağını şaşırırsın.Kendinle baş başa kalırsın.Asıl mücadele simdi başlar.Gözyaşlarını kimse görmesin diye,gizli gizli bakınırsın etrafına.Sadece kendi içinde yaşarsın acılarını.Sonra açarsın bir şarkı,yakarsın sigaranı ve her dumanı üflediğinde sanki canından can kopar.Orada ömründen ömür gider,gözlerinden bir damla yaş akar.Sonra ciğerin sökülür ya hani sonra içine ateş düşer ,cayır cayır yakar seni içeride bir yerlerde yüreğin yanar. Sonra dersinki 'keşke'.Bunu derken içine öyle bir oturur'ki keşkene sebebiyet olan anıların sana o keşkeyi dedirten kabusların öyle bir üzer'ki seni o andan sonra bir damla daha bırakırsın gözlerinden.Sigaran'dan çekersin öyle bir çekersin'ki sigara bile orada senin haline ağlar.Çektiğin dumanlar ortak olur derdine.Kederine ve dertlerin kadar büyürler içinde sığmazlar.Tabi boğulursun sende onlarla birlikte.Duman olursun sonra bir daha dersin .. KEŞKE!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşam uzun peki ya mutluluklar?
Любовные романыBu kesinlikle bir kitap değildir.Bu derdini kimselere anlatamayan,içine kapanık,güneşle birlikte kaybolan bir çocuğun kendiyle verdiği sınavdır.Bu sessiz çığlılıkların birer harf şekline bürünmesidir.Başımdan geçen olayları ve mutlu olmanın sırrını...