Sabah erkenden silah zoruyla uyandırılmıştım. Ama benim daha uykum vardı. Tabii Demir beni kesinlikle dinlemedi. Eşyalarımı topladım. Beste'ye Kartepe'den yola çıkmadan mesaj attığım için Demir'le beraber olduğumu biliyordu. Uygun bir dille Engin'e anlatmıştır diye düşünüyordum.
Demir'in zorla ağzıma tıkıştırdıklarıyla sabah kahvaltısını da yapmış olmuştum.
Enginlerin kapısında bırakmak istemezcesine öptü. Gözlerimin içine baktı;
— İnatçı keçim unutma biz birbirimize aitiz ve o telefonun senin olması için artık hiç bağlantısı yok.
— Demir hayatımda duyduğum en saçma cümle ve ben İzmir'den dönene kadar o telefon bende duracak.
Öpecekmiş gibi burnumun dibine kadar girdi. Kulağıma eğilip;
— Eğer o telefonu iade etmezsen onu da kırarım.
Bende onun kulağına eğildim:
— Dene de gör, dedim ve arabadan inip kapıyı çarptım. Yukarı çıktığımda Akın mesaj attı yarım saate geliyorlarmış.
Engin ve Beste daha uyanmamıştı. Hemen odaya girdim. Kalın bir eşofman takım buldum. Allah'tan altı pantolon gibiydi. Zaten montum ve ayakkabılarım kalındı. Hemen saçlarımı topladım. Bere ve atkı buldum hazırdım.
Minik bir sırt çantasının içine de telefonumu ve ıvır zıvırımı koydum. Tabletimi de aldım telefon çaldı. Akınlar aşağıdaymış. Valizimi odanın bir köşesine koydum odadan çıkarken Beste ile burun buruna geldim.
— Günaydın Bestem. Nasılsın?
— İyiyim Nermin abla. Sen nasılsın? Ateş almaya mı geldin?
— Akın ve Bahar'la tekne suya inmeden son bir kontrol yapacağız. Yarın suya indiriliyor. Ay çok heyecanlıyım. Sen de gelsene.
— Ay gelirim valla. Ben de merak ettim şimdi.
— Engin Demir işine bir şey dedi mi?, diye sordum fısıldayarak.
— Yok sadece bir müddet daha ben bilmeyeyim hala herife kılım, dedi.
— Hımm haklı. Şey ben sana bir numara atsam bana randevu ayarlar mısın?
— Ne randevusu ablacım?
— Yeni bir iş. Ama sen Devran Holding'te kalacaksın. Akın'ın sekreteri işten ayrılıyormuş. Eşinin tayini çıkmış. Seni bir tek Akın'a emanet edebilirim. Sakın Bahar'a benim gelinim olduğunu söyleme işten atılırsın. Evlenene kadar Akın idare edecek. Sonra zaten seni yine yanıma alacağım.
— Yanıma alacağım derken.
— Kızım kışa şirket kuruyoruz şirket. Ben kaçtım hadi bana bıy bıy.., dedim ve Beste'yi şok olmuş vaziyette bırakıp olay mahallini terk ettim.
Akın'ın arabasına binerken siyah bir jeep dikkatimi çekti. Gitmemişti. Ne giydiğimi görmeden gitmemişti. Pis paranoyak.
Yolculuk neredeyse sessizlik içinde geçiyordu. Berzan Mardin'e gittiğinden beri ne aramıştı ne de sormuştu. Merak ediyordum. Tuhaf bir şekilde alışmıştım ona. Mecburen Bahar'a sordum;
— Berzan beni hiç aramadı da merak ettim nasıl gitmiş toplantısı.
— Aramaması normal. Mardin'e indiğinde burnundan soluyormuş. Hostes üzerine içecek dökmüş. Şirkette üzerini değiştirmiş. Şu anda da koşturuyordur.
— Haklı olarak çok kızmıştır. Doğru tören de bugündü. Tekneyi sanırım size vermiş. Hayırlı olsun. Güle güle iyi günlerde kullanın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geç Gelen Aşk (#Tamamlandı)
General Fiction1. Hikaye İş dünyasının Demir Leydi'si Nermin Soysal. 32 yaşında başarılı bir mimar. Arkan Holding'in baş mimarı. Bu yaşına kadar hiç aşık olmamış. Aşktan hep uzak durmuş. İş dünyasında disiplin abidesi, özel hayatında ele avuca sığmayan bir sers...