Ertesi gün iş yerine girer girmez Akın'ın sekreteri ile karşılaştık. Akın Bey beni odasında bekliyormuş.
Eşyalarımı Beste'yle odama gönderip Akın'ın yanına geçtim. Beni görünce sıkı sıkı sarıldı.
— Hayırdır Akın neler oluyor?, diye sordum.
— Hafta sonu kız istemeye gidiyoruz. Tabii sen de geliyorsun.
— Hadi canım!!! Eee nereye gideceğiz?
— Mardin'e kızım nereye olacak.
— Mardin'e diyorsun. Aslanın inine yani. Akın ben gelmesem mi acaba ne dersin? Şimdi bu Berzan öküzü oralarda ağa ayağına bir numara çevirip beni nikahına falan almasın.
Akın benden ayrılıp düşünceli bir şekilde masasına oturdu;
— Doğru diyorsun da buluruz kızım bir çaresini. Olmadı bir yüzük takarız sana da. Demir Abiyle nişanlanmışsın gibi olur biter.
Elimi sallayarak;
— Yoook yok yok kalsın aman aman istemem. Ben bir kere sahte nişan işine girdim halime bak. Hem değmeyecek bir adama kapıldım pat diye hem de işimden oldum. İstemem öyle bir şey. Ne yapalım buluruz bir çaresini, dedim ve karşısındaki koltuğa oturdum.
— Geliyorsun yani dedi gözleri parlayarak.
— Geliyorum tabii. Bakalım bakalım teknenin konseptinin ilham perisi nasıl biriymiş. Kaçırır mıyım hiç böyle bir fırsatı.
— Ne zaman anladın? En önemlisi nasıl anldın? Sen bu kadar kısa sürede anladıysan herkes anlamış demektir.
— Anlamamak için kör sağır ve aptal olmak lazım Akın. Daha Bahar derken sesin aşk kokuyordu. Bu baharın mevsim olmadığı da aşikardı.
— Of be Nermin yıllardır bunun hayalini kuruyordum. Sayende gerçek oluyor.
— Tamam tamam şimdi Berzan gelecek nişanda yalan olacak düğünde. Üstelik kardeşimi, göz koyduğum kadınla aldattın diye alnın çatısından vuracak.
— Doğru söylüyorsun. Eee o zaman iş konuşuyormuş gibi yapalım. Nasıl gidiyor çizimler. Biliyorsun fuara çok az kaldı.
— Bitti sayılır. Sen de bir göz atta hemen imalata gönderelim. Bir de kumaşları seçeceğim. Çok özel bir çalışma olsun istiyorum.
— Bak böyle giderse fuarda alıcı da çıksa satamayacağım tekneyi.
— Sen hayal ettin ben çizdim Akın, dedim ve gülmeye başladık. Pat diye kapı açıldı ne çalmak ne bir şey.
Doğru tahmin Berzan öküzü..
— Hoş geldin Berzan, dedi Akın gayet sakin.
Berzan'ın kaşlar havada bir bana bir Akın'a bakıyordu. Ne bu samimiyet der gibi. Akın bakışlardan mevzuyu çözmüş hemen açıklamaya girmişti. Ne yapsın arka kaide kıymetli. Kısaca popo korkusu.
— Berzan biz de teknenin son durumunu konuşuyorduk. Nermin Hanım konsepti bana belirletmişti. Fuarda satmaya kıyamayacağız falan dedik ona gülüyorduk.
— Zaten o tekne satılık değil. Sadece görsel olarak orada olacak. İsteyenler sipariş verir. Onlarada yapılır, dedi Berzan sinirli bir şekilde.
— Neden ki Berzan Bey iyi bir teklif çıkarsa satarız. Amacımız başarılı olmak değil mi?, dedim.
— Evet başarılı olmak ama o tekne zaten satıldı.
— Kime? Ne zaman? Niye benim haberim yok?, diye sordum arka arkaya. Sonra dönüp Akın'a baktım benim haberim yok diye işaret etti.
— Bana, az önce çünkü daha yeni aldım. Oldu mu Nermin Hanım merakınız geçti mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geç Gelen Aşk (#Tamamlandı)
Ficción General1. Hikaye İş dünyasının Demir Leydi'si Nermin Soysal. 32 yaşında başarılı bir mimar. Arkan Holding'in baş mimarı. Bu yaşına kadar hiç aşık olmamış. Aşktan hep uzak durmuş. İş dünyasında disiplin abidesi, özel hayatında ele avuca sığmayan bir sers...