30.BÖLÜM

17.6K 1.1K 125
                                    

Beste'nin yanından çıktım. Kulaklarımda ölüm marşı çalıyordu. Dayan Nermin bir son değil yeni bir başlangıç olarak düşün.

Yeni bir yıl.
Yeni bir iş.

Sil baştan başlamak gerek bazen işte ben sıfırdan başlıyordum bugün itibariyle her şeye. Dişimle tırnağımla kazıyarak, çok çalışarak elde ettiğim kariyerime başka bir firmada devam edecek olmak tuhaf geliyordu.

Yeni sekreteri beni Murat Bey'in odasına aldı.

-- Merhaba Murat Bey nasılsınız?, diye sordum.

Bana karşı mahçuptu. Gözlerime bakamıyor, elindeki kalemi çeviriyordu.

-- Hoş geldin Nermin kızım, dedi yorgun bir sesle.

-- Her şeye rağmen hoş buldum Murat Bey.

Kafasını kaldırdı ve dikkatlice bana baktı;

-- Öğrenmişsin, dedi...

Yorgun ve çökmüş duruyordu.

-- Hiçbir şey sonsuza dek saklanmaz, dedim acı bir ses tonuyla.

--Bir anda oldu. Araştırmış soruşturmuş, tehdit etti. Hayır diyemedim. Onun yüzünden gazetelere düşüp tekrar itibarımızı iki paralık etmeyi göze alamadım. Nişan fiyaskosu daha unutulmamışken yeni bir skandalı kaldıracak gücüm yok kızım. Lütfen beni anla. Ama sen şirketten ayrılmak zorunda değilsin. Bak onun yardımcısı olursun. Olmadı başka bir pozisyon açarız. İstersen sana apayrı projeler sunarım. Farklı bir ekip kurarım, dedi hevesle Murat Bey.

Beni göndermek zor geliyordu. Biliyordum. O yetiştirdi beni çünkü. Öğrencisinin başka bir firmada çalışması ona ağır gelecekti fark etmiştim.

Acı acı güldüm.

-- Zorlamayalım Murat Bey. Zaten o nişan mevzuyla ben buradan gidiş biletimi kesmiş oldum. Keşke zorlamasaydınız. Keşke kabul etmeseydim. Ama olan oldu keşkelere bu saatten sonra yer yok.

-- O konulara hiç girmeyelim Nermin. Hatanın büyüğü bende. O nankörü adam edeyim derken seni kaybettim. Ne yapacaksın şimdi? İstersen bir kaç firmayı arayabilirim.

-- Aynı pozisyonda iş bulmam çok zor Murat Bey. Yine de sağ olun. Devran Holding baş mimarı işten ayrılmış pozisyon şu an için boş. Onlarla görüşüyorum. Bakalım kısmet.

-- Desene rakip olacağız. Aman kızım o adama da güvenmiyorum ne olursun dikkat et. Gerekirse kendi şirketini kur. İnan ben seni desteklerim.

-- Bilemiyorum efendim o seçenekte aklımda. Desteğiniz için teşekkür ederim Murat Bey. Bir bakacağım oldu oldu olmadı bende kendi firmamı kurabilirim herhalde. Olurda o gün gelirse yardımlarınızı rica ederim, dedim gülümseyerek.

-- Yolun açık olsun Nermin senin bu şirkette ki yerin her zaman ayrı olacak. Benim benden bağımsız çalışan sağ kolum.

Gülümsedim. Söylemekle söylememek arasında kararsızdım ama madem iş buralara kadar gelmişti. Gerçekleri söylemek boynumun borcuydu.

-- Teşekkür ederim Murat Bey sayenizde. Bu arada bilmenizde yarar var. Lütfen Batı Bey'e çok dikkat edin. Bütün amacı şirketi tamamen kontrolü altına almak. Şirketten ayrıldığı için içim rahattı. O yüzden size söyleme gereği bile duymadım. Ama artık buralarda olmayacağım.

-- Biliyorum Nermin biliyorum. Her şeyin farkındayım ama maalesef engelleyemiyorum, dedi acı acı.

Resmen besle kargayı oysun gözünü olmuştu. Murat Bey onu bağrına basmış oğlum demişti. Ama Batı zibidisi onu arkasından vuruyordu.

Geç Gelen Aşk (#Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin