Cumartesi sabahı turşu gibi kalktım. Bütün bir hafta kafa patlatmaktan beynim erimiş, o kadar saat masa başında oturmaktan popom düzleşmişti. Hemen spor kıyafetlerimi giyip Ali Abi'ye kadar yürüdüm. Kahvaltımı edip eve döndüm. 15 gündür Engin ile görüşmemiştik. Bir iki kere telefonla konuşmuştuk o kadar. Bu akşam ona ihtiyacım var. Dağıtacağım .
-- Kardeşlerin en yakışıklısı,en harikası biricik ve de minicik kardeşim. Canım benim, aşkım, bir tanem, nasılsın ablammm.
-- İyi sayılırım da hayırdır ne bu iltifatlar, yağlar falan sende bi işler var de hadi bakem.
-- Duyan da senden hep bir şeyler istiyorum sanacak canımın içi hiç öyle şey olur mu?
-- Olur olur o yağları çeken Nermin Soysal'sa her şey olur. Kes şirinliği dökül bakimmm.--Tamam be tamam!!! Tek başına dağıtamayacağım için seni aradım. Bu akşam benim acil dağıtmam, beynime reset atmam lazım. Ama öyle böyle değil İstanbul'un bütün belediyeleri gelse beni toplayamamalı.
-- O dediğin kolay.Zaten benim baltalarla program yaptık . Her zaman takıldığımız karaoke bara gideceğiz. Hatta Orhan kambersiz düğün olmaz Nermin Abla'yı da kap gel demişti. Temiz kalpli çocukmuş...
-- Oley be ortam ve saha şartları dağıtmaya uygundur!!!
-- Ablacım abartma istersen geçen seferki gibi başımızı belaya sokma. Bir zahmet ağzınla iç millete de salça olma.
-- Lan dingil ben mi salça oldum? Adam fazla içmiş, mıncırmaya kalktı. Ben çığlığımla müdahale edecektim ki, siz devreye girdiniz.Salatalığın azıcık tipi kaydı, ama şikayetçi olamadı. Başınız da belaya girmedi.
-- Orhan avukat olduğu için olabilir mi? Adama resmen aba altından sopa gösterdi, tacizden dava açarız diye.
-- Ulan beş tane hayvan gibi adam şuncacık kadına sahip çıkamayacak mısınız?
-- Abla sen şuncacık değilsin, akşam bizimle çıkarken giydiklerin şuncacık.
-- Tamam tamam!!! Kapatalım bu konuyu kaçta gelip alacaksın beni.
--- Oooo bir de evlere servis, az ye de bir uşak tut kendine.
-- Bana bak annemi arar evde kalmadığını söylerim. Gerisini sen düşün.
--Ooo tehdit haaa!!! Vay vay vay hem de Nevin Sultan'la. Zokayı yutuyorum sana tamam diyorum... Güzel ablam benim saat 9 'da hazır ol, beyaz atlı centilmen kardeşin seni kaçırmaya gelecek.
-- Seviyorum ben bu Nevin Sultan'ı, adı bile yetiyor senin çeneni kapatmak için. Saat dokuzda bekliyorum sakın bekletme oyarım.
Bizim Engin'le yaş farkımız çok olsa da arkadaş gibi büyüdük. Argo konuşuruz laf sokarız ama birimizin bir derdi varsa iki elimiz kanda dahi olsa hemen koşarız.
Vaktim çoktu. Şeytan dürttü, ilk önce tipine yandığım, sonra çalışma disiplinine hayran olduğum Demir'i internette stalklamaya başladım. Şirketi ilk tanınmaya başladığı zamanlar ne kadar gençmiş. Ne kadar güzel gülüyormuş. Karısı ile resimlerini de gördüm. Çok güzel bir kadın. Sarışın mavi gözlü, Rus prenseslere benziyor.Çok da yakışıyorlarmış be... Acıcık içim cız etti. Çok fazla bakamadım. Sanki baktığımı anlayacak, öğrenecek gibi geldi. Hemen bilgisayarı kapattım. Utanmıştım. Bir taraftan da pişman oldum, keşke bu araştırmayı daha Zeynep firmayı önerdiği zaman yapsaymışım. Belki çalışmayı kabul etmezdim. Çünkü içimden bir şeyler bu adama doğru akıyor ve ben durduramıyorum. Üstelik her gün dip dibe çalışıyoruz. En çok da bu yüzden dağıtmak istiyorum. Sanki içersem geçer gibi geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geç Gelen Aşk (#Tamamlandı)
General Fiction1. Hikaye İş dünyasının Demir Leydi'si Nermin Soysal. 32 yaşında başarılı bir mimar. Arkan Holding'in baş mimarı. Bu yaşına kadar hiç aşık olmamış. Aşktan hep uzak durmuş. İş dünyasında disiplin abidesi, özel hayatında ele avuca sığmayan bir sers...