Zeynep'le kahvaltımızı eder etmez hazırlanıp çıktık. Belli ki Demir çok sarsılmıştı onu yalnız bırakmamam gerektiğini hissediyordum.
Taksiyle fuara geçtik. Demir beş karış suratla stantta dolaşıyordu. Beni görünce biraz gülümser gibi oldu o kadar.
Son gün olduğu için inanılmaz bir kalabalık vardı. Ama sadece gezmeye gelmiş tipler. Akşama doğru anons yapıldı ödül töreni başlıyordu.
Stant sahipleri, özel görevliler ödül törenin yapılacağı salona geçtik. Basın, izleyiciler, iştirakçiler içerisi ana baba günü gibiydi. Önce özel ödüller verildi. Bunlar büyük firmalardı. Motor modelleri falan bir sürü özellik sayıldı. Sonra uzunluklarına göre ödüller verilmeye başlandı.
İlk ödülü Demir aldı. 15-24 metre yat kategorisinde en iyi tekne ödülünü aldı. Ödülü almak için sahneye çıkarken ki gururu gözlerinden okunuyordu. Küçük bir teşekkür konuşması yaptı ve sahneden indi.
Tüm ödüller sahiplerini bulurken dekorasyon ödülü bir türlü verilmedi. En son dekorasyon ödülü anonsu yapıldı. Yaptığımız tekne standartlara bakıldığında en miniğiydi o yüzden ben pek ihtimal vermedim ödül alacağımıza.
Sunucu Devran ve Şimşek Yatçılık değince inanılmaz sevindim. Onca lüks tekne içinde bizim miniciğimiz ödülü kapmıştı.
Sevinçle ellerimi çırptım. Demir hafifçe belime sarılıp sıktı, tebrikler der gibi.
Akın ve Berzan sahneye çıkmıştı. Berzan sunucunun elinden ödül yerine mikrofonu aldı.
— Bir dakikanızı rica edeceğim. Çünkü ekibin bir parçası eksikken ödül almamız yakışık almaz. Nermin Soysal'ı ödülü almak için sahneye davet ediyoruz, dedi.
Demir belimden hafifçe ittirdi. Haydi git der gibi. İlk ödül alışım değildi ama ilkmiş gibi heyecanlandım. Gerçi tekne işinde ilkti.
Sahneye çıktığım zaman Berzan ve Akın'la tokalaştım.
Sunucu bana döndü;— Nermin Hanım ben sizi bir yerden tanıyorum ama nereden?, diye sordu.
— Aslında sizler beni mimar olarak tanıyorsunuz, dedim.
— Evet evet hatta bir yarışmada jüri üyesiydim. O nasıl bir projeydi açık ara birinci olmuştunuz. Peki bizim sektör nereden çıktı.
— Farklı bir sektörde neler yapabileceğimi görmek istedim. Sağ olun Berzan Bey'de bu sektöre yeni girdi bana güvendi ve Akın Bey'le beraber bu tekneyi dekore ettik.
Akın söze girdi;
— Biz Berzan Bey'le yeni bir ortaklık kuruduk. Bu tekne kendim için hazırladığım bir teknedir aslında ve benim belirlediğim konseptle renklendirildi.
Sunucu araya girdi;
— Dur tahmin edeyim konsept bahardı, deyince bütün salon gülmeye başladı.
Gözüm ister istemez Demir'i aradı. Gördüğüm manzara karşısında şok oldum. Hazal Demir'in yanındaydı. Kulağına eğilmiş sinirli bir şekilde konuşuyordu. O konuştukça Demir'de sinirleniyordu. Bir şeyler ters gidiyordu. Ama sahnedeydim ne konuştuklarını duyamıyordum.
Sunucunun Nermin Hanım demesiyle ona döndüm.
— Sordum ama duymadınız yada duymamazlığa geldiniz, deyince salonda tekrar gülüşmeler oldu.
— Buyrun duymadım gerçekten, dedim.
— Dedim ki benim tekneyi de bir elden geçirmek istiyordum. Dekorasyonda bana yardımcı olur musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geç Gelen Aşk (#Tamamlandı)
Ficción General1. Hikaye İş dünyasının Demir Leydi'si Nermin Soysal. 32 yaşında başarılı bir mimar. Arkan Holding'in baş mimarı. Bu yaşına kadar hiç aşık olmamış. Aşktan hep uzak durmuş. İş dünyasında disiplin abidesi, özel hayatında ele avuca sığmayan bir sers...