Odamdan çıktım Beste'le vedalaşıp şirketten ayrılacaktım.
-- İyi akşamlar Nermin hanım.
--İyi akşamlar ve iyi hafta sonları Beste. Ben yarın gelmeyeceğim sen bir ara şirkete uğrayabilirsen, pazartesi günkü toplantı notlarını tekrardan bir gözden geçirebilir misin? Önemli bir şey gözüne çarparsa beni ararsın. Biliyorsun bu toplantı benim için çok önemli. Murat Bey burada yokken bağlayacağım ilk firma olacak Çapan Yatçılık.
Beste kıpkırmızı oldu birden. Hatta bordo.
--Şey Nermin hanım Murat bey burada yok ama Batı bey efendim eeeee toplantıya sizinle beraber girecek. Ben haberiniz var sanıyordum. Azra bana sizin haberinizin olduğunu söyledi. Üstelik dosyayı da o aldı. Batı beye ileteceğini söyledi. Bende haberiniz var diye şey etmedim yani üzerinde durmadım. Nasılsa biliyordunuz siz bana bir şey söylerdiniz.
Susmuyordu Beste istemsizce konuşuyor kendini savunuyordu.Az sussa kafamı toparlayacak olanları tamamen idrak edecektim.Ama hayır Beste taramalı tüfek gibi konuşup özür dilemeye çalışıyordu. Bense sadece Batı bey kısmında kalmıştım konuşmanın. Sağ elimi havaya kaldırdım. Sus manasında bir elim havada bir elim belimde başım aşağıda sakinleşmeye çalışıyordum. Beste nihayet susmuştu.
-- Şimdi Beste tek tek anlatıyorsun abartmadan araya başka şeyler katmadan dümdüz. Özür de dileme. Bir kerede söyle kurtul.
--Batı bey pazartesi günkü toplantıya sizinle katılıyor. Dosyayı Azra aldı Batı beye ileteceğini söyledi.Sizin de haberiniz varmış dedi. Bitti...
Sessizlik. Aylarca hazırlandığım dosyaya ve firmaya konacak adi herif. Amcasına ben buldum ben bağladım diyecek. Gittikçe sinirleniyordum. Geri zekalı dummkopf ben bu firmayı yaladım yuttum sana bırakır mıyım? Beni toplantıda kızağa çekmene izin verir miyim. Konu mankeni muamelesi yapmana müsaade eder miyim? Avucunu yalarsın. Bilmediklerin var. Önce bunları yüzüne yüzüne vurmalıyım. Sana yerimi öğretmeliyim. Bana saygı duyman gerektiğini hatırlatmalıyım.
-- Beste ben ofisime geri dönüyorum sen de bu arada bana Batı Bey'i buluyorsun. O Azra denen işgüzarla da daha sonra ilgileneceğim.
Ofise geçtim bir taraftan volta atarken bir taraftan da annemleri arıyordum.--Annecim canım ben bu hafta sonu gelemeyeceğim. Ne olur kızma biliyorum canımın içi kaç haftadır gelmiyorum ama söz önümüzde ki hafta sonu geleceğim bu hafta da oğluşunla idare et olmaz mı?
Annem artık isyan ediyordu. Sesi gittikçe yükselen bir tonda söylenmeye başladı.
-- Kızım onunla sen bir misin. Onun yeri ayrı senin yerin ayrı. Özledim ama kızım aaaaa delirtecek misin sen beni. Tutturdun kariyerde kariyer diye. Akşamları kariyerin seni ısıtmaz sana sarılmaz öpmez. İlerde çok yalnız kalacaksın bak benden söylemesi!!!Annem yine yapacağını yapmış hafta sonu siteminden kariyere oradan bekarlığıma geçiş yapmış ve benim beynimi oymaya başlamıştı.
-- Hop hop Nevin Sultan yine hatları karıştırdın. Ben hafta sonu gelemiyorum diye yapılan sitemlere açığım ama iş yalnızlığıma gelince gardımı alırım. Annem ben böyle iyiyim. Hadi öpüldünüz seviliyorsunuz byeee dedim ve telefonu kapattım. Yoksa bu muhabbet daha çoook uzardı.
Bu arada ofis telefonum çalmaya başladı. Derin bir nefes aldım. Telefonu kaldırdım.-- Efendim Beste.
-- Nermin Hanım Batı Bey'e ulaştım şu anda hattalar efendim.
-- Bağla bakalım Beste.
--Alo
Sesini bile duyunca saçlarım havaya kalkmıştı sinirden. Buz gibi bir sesle
--İyi akşamlar Batı Bey. Ben Arkan Holding baş mimarı Nermin Soysal ( Geri zekalı Nermin manyak mısın kızım sen sanki Nermin Soysal kim adam bilmiyor ben Nermin Soysal desen anlamayacaktı)
-- Efendim Nermin Hanım, dedi bezgin bir sesle. Ne vardı?
-- Bu saatte aramamın sebebi Azra Hanım bilgim dahilinde olmadan pazartesi günkü toplantı notlarını size iletmiş.
-- Evet Nermin Hanım doğrudur. Bunun için sizin izninize ihtiyacım olduğunu bilmiyordum. Azra Hanım'a ben söyledim dosyayı getirmesini. Haftasonu iyice incelemek istiyordum.
-- Estağfurullah Batı Bey tabii ki benden izin alacak değilsiniz ama toplantıya beraber katılacaksak eğer notları birlikte gözden geçirmemiz daha iyi olur diye düşünmüştüm ben. Sormak istediğiniz şeyler olabilir.
-- Haklı olabilirsiniz, dediği sırada arka fondan hiçte yabancı gelmeyen bir ses
--Battııı, diye miyavladı.
Telefonda cilveleşmelerini dinleyemeyecektim. Çünkü zannedersem %100 emin olamamakla beraber miyavlayan Azra kevaşesiydi.
-- O zaman Batı Bey sizin için de uygunsa yarın ya da öbür gün ofiste toplanıp notları beraber bir gözden geçirelim dedim.
-- Olabilir. Bana telefon numaranızı atın bende toplantı için saat ve günü size bildiririm.
-- Sizden haber bekliyorum. İyi akşamlar, dedim ve telefonu kapattım. Piçliğine Azra ile iyi yiyişmeler iyi eğlenceler de diyecektim ama yemedi.
Tekrardan toparlandım. Beste hala beni bekliyordu. Suçlu çocuklar gibi ayakta kafası önde öylece duruyordu. Sakin bir sesle
-- Haydi bakalım Beste biz de çıkalım. Ama önce şu Batı Bey'in numarasını ver ona mesaj atacağım. Numaramı istedi, toplantı için. Bu arada geç oldu nasıl gideceksin? Ben seni bırakayım.
-- Çok sağ olun Nermin hanım ama erkek arkadaşım beni aşağıda bekliyor izninizle ben çıkabilir miyim.
--Tabii ki sen çık ben de mesajı atıp çıkacağım zaten. Şimdi atmazsam unuturum.
— Bu arada siz telefonda konuşurken toplantı notlarını tekrar bastırdım ve dosyaladım. Buyrun kusura bakmayın. Yaptığım çok büyük bir hata özür dilerim dedi.
— Önemli değil hadi git de dinlen artık. Biz bunu da hallederiz, dedim.Numaramı gönderdim, hoş numaramın onda mutlaka olması gerek bana uyuzluğuna yaptı adım gibi eminim. Beste'nin, ben telefonda Batı denen züppeyle konuşurken, akıllılık edip çıkarttığı dosyayı da çantama attım ve şirketten çıktım.
Nermin'in Batı ile imtihanı başladı....
Beğendiğinizi umarım.... Sevgiyle kalın....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geç Gelen Aşk (#Tamamlandı)
Ficción General1. Hikaye İş dünyasının Demir Leydi'si Nermin Soysal. 32 yaşında başarılı bir mimar. Arkan Holding'in baş mimarı. Bu yaşına kadar hiç aşık olmamış. Aşktan hep uzak durmuş. İş dünyasında disiplin abidesi, özel hayatında ele avuca sığmayan bir sers...