Pazar akşamı yaşadığım hezimet karşısında mecburen herkese yemek ısmarlamıştım. Ben daha yeni şirket kuruyorum acıyın bana diye yalvarsam da kimse bana acımamıştı. Kocam zaten başı çekiyordu. Benimle "Pabucumun rallicisi" diye dalga geçti bütün gece boyunca.
Ulan ben nereden bileyim adamın içinden profesyonel yarışçı çıkacağını. Birbirimizi daha yeni yeni keşfetmeye başlamıştık. Hoş benim içim dışım bir, neysem oyum, her şey ortada. Onun gibi ketum değilim ki. Gıcık şey insan baştan söyler dimi? Neymiş efendim benim gibi amatör değilmiş o profesyonelmiş. Dağdan atlarken gördük proluğunu cınım. Neyse bu işi bir şey yarışına çevirmeyelim sonuçta o benim kocam ve ben ona yenildim nokta.
Neşe içinde benimle bol bol dalga geçilen bir yemekten sonra evimize geldik.
— Eee Demir Çapan başka başka sürprizlerin olacak mı ilerde? Ne bileyim işte helikopter pilotu falan olmayasın. Ya da ajan falan çıkmasın içinden. Bileyim de ona göre yani, dedim boynuna sarılırken.
— Ağzımdan bir tek laf alamazsın sevgili karıcığım. Sen uslu durursan ben de dururum bunu bilmen yeterli dedi beni kucağına alırken.
Hala beni kucağına aldığında utanıp kızarıyordum.
— Haydi bakalım kaçak rallici yatalım yarın iş çok. Akın geliyor tekne için.
Birden ciddileştim;
— Ne demek Akın geliyor? Nasıl yani? Diye sordum şok olmuş vaziyette.
— Eh sen Devran Holding'e gidemeyeceğine göre onu davet ettik. Çünkü müşteri acil istiyormuş. Sen de bundan sonra yoğunsun çünkü annemler en geç çarşamba gelecek. Üç günde çizersin artık.
— Demir üç günde ne çiziyorum acaba? Robot muyum ben? Oradan bakılınca kurgulu bebek gibi mi duruyorum?
— Valla buradan bakılınca ne gibi göründüğünü söylersem hayati tehlike arz eder. Düğün resimlerimde yakışıklı çıkmak istiyorum estetik yaptıracak vaktim yok.
— Pissin işte. Aklın fikrin pislikte. Yok sana bu gece Nermin indir beni aşağıya odun.
— Ama hayatım ben ne dedim ki şimdi? Kötü bir şey demedim ki. Söyleyemem dedim çünkü söyleyince kırmızının elli tonu oluyorsun bir de dut yemiş bülbül gibi bütün gece susuyorsun.
— Sus Demir sus. Üç günüm varmışta oradan bakılınca.....
Daha fazla konuşamadım........
Sabah kalktığımda son konuşma aklıma gelince yine delirdim. Cazibesini kullanıp beni susturmuştu ama bu tekneyi üç günde bitireceğim gerçeğini değiştirmiyordu. Üç günde ben o tekneyi nasıl çizip mobilyalarını yerli yerine oturtacağım acaba? Benden önce kalkıp koşuya çıkmıştı bile. Kaçak rallici ne olacak. Bende akşam şirketten erken çıkıp salona uğramaya karar verdim. Şansıma hoca bu tarafta salon açmıştı bizim şirkete de yakındı.
Düğünden önce hem form tutarım hem de deşarj olurum diye düşündüm. Uğur Hocaya mesaj attım ve duşa girdim. Kafamda kırk tane tilki olunca duşta biraz oyalanmışım. Dışarı çıktığımda elinde telefonumla bir adet Hulk bana bakıyordu. Valla bu adamın atarı gideri beni delirtecek;
— Hoş geldin aşkım, dedim ama sadece boynunda bana dil çıkartan damarı görebiliyorum ses yok.
— Hiç de hoş bulmadım canım. Uğur dallaması kim ve sana akşama bekliyorum diye mesaj nasıl atabiliyor?
Haydanaaa buyurun cenaze namazına. Adam su katılmamış sayko.
— Demir sen bana güveniyor musun? Dedim sert bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geç Gelen Aşk (#Tamamlandı)
General Fiction1. Hikaye İş dünyasının Demir Leydi'si Nermin Soysal. 32 yaşında başarılı bir mimar. Arkan Holding'in baş mimarı. Bu yaşına kadar hiç aşık olmamış. Aşktan hep uzak durmuş. İş dünyasında disiplin abidesi, özel hayatında ele avuca sığmayan bir sers...